Brave

Alles over de Pixar films.
Dragy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 2596
GeregistreerdCOLON 19 Feb 2009, 21:40

En ook op de Oscars viel Brave in de prijzen, ze wonnen in de categorie "Best Animated Feature Film of the Year".
DLP (°2007): +30X - WDW: 2X (mei 2010 en mei 2013) - DLC: 1X (juni 2011) - DCL: 1X (Bahamian cruise op de Magic, april 2013)
Dragy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 2596
GeregistreerdCOLON 19 Feb 2009, 21:40

Het binnenhalen van de Oscar voor Best Animated Feature werd uitbundig gevierd in de Pixar Animation Studio's. Op volgende foto's zie je regisseur Mark Andrews en producer Katherine Sarafian.
DLP (°2007): +30X - WDW: 2X (mei 2010 en mei 2013) - DLC: 1X (juni 2011) - DCL: 1X (Bahamian cruise op de Magic, april 2013)
Gebruikers-avatar
Chicken Little
Member
Member
BerichtenCOLON 59
GeregistreerdCOLON 02 Feb 2014, 13:52

Ik durf het bijna niet te zeggen, maar man wat vond ik Brave tegenvallen. De voice-acting is het hoogtepunt van de film, het zit vol met clichés en het verhaal is gewoon een combinatie tussen The Emperor's New Groove en Brother Bear. Erg jammer, ik verwacht veel meer van Pixar.
''Oh yes, the truth hurts. But the way I see it you can either run from it or learn from it.'' Rafiki, The Lion King.
Dragy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 2596
GeregistreerdCOLON 19 Feb 2009, 21:40

Chicken Little schreefCOLONIk durf het bijna niet te zeggen, maar man wat vond ik Brave tegenvallen. De voice-acting is het hoogtepunt van de film, het zit vol met clichés en het verhaal is gewoon een combinatie tussen The Emperor's New Groove en Brother Bear. Erg jammer, ik verwacht veel meer van Pixar.
Dan vind ik Brave 100 keer beter dan Emperor's New Groove en Brother Bear samen! :P Zo heeft ieder een mening natuurlijk hé :thumbs:
DLP (°2007): +30X - WDW: 2X (mei 2010 en mei 2013) - DLC: 1X (juni 2011) - DCL: 1X (Bahamian cruise op de Magic, april 2013)
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Vind Brave ook wel mooi, ieder zijn mening
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Miss Ariel
Member
Member
BerichtenCOLON 1806
GeregistreerdCOLON 10 Apr 2014, 08:37

i love Brave!!! :thumbs:
vind dit zo'n leuke mooie film met boodschap
en love Merida!!
''I am Merida and i will be shooting for my own hand!!!''
zeg het soms uit het niks haha :lol:
er zit vanalles wat in en dat maakt het zo goed en disneyfull he ;)
er zitten wel niet veel gezongen nrs in en dat vond ik toch een beetje jammer
Best day ever <3 1 april 2017 our wedding day
Part of that Disney world <3
*Magical Bucketlist*
Maria
Member
Member
BerichtenCOLON 171
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2013, 00:20

I'm just a reviewer! Let me do my thing!
Gebruikers-avatar
Miss Ariel
Member
Member
BerichtenCOLON 1806
GeregistreerdCOLON 10 Apr 2014, 08:37

jaaaaaaaaaa Brave 2 :thumbs:
ik zeg ja maar wil wel een goed/leuk verhaal anders hoeft het niet
Best day ever <3 1 april 2017 our wedding day
Part of that Disney world <3
*Magical Bucketlist*
Gebruikers-avatar
Eftelier
Member
Member
BerichtenCOLON 254
GeregistreerdCOLON 20 Mrt 2014, 17:15

ooh dat zou super zijn! :O Brave is zo'n supermooie film!
~1000ste lid van caféMickey~
"Do you find me enchanting or do I posess real beauty?": the evil queen
Monster-E
Member
Member
BerichtenCOLON 550
GeregistreerdCOLON 06 Jun 2014, 09:06

Miss Ariel schreefCOLONjaaaaaaaaaa Brave 2 :thumbs:
ik zeg ja maar wil wel een goed/leuk verhaal anders hoeft het niet
Ach, Frozen 2 zal vast ook al in de maak zijn....
Tegenwoordig meer standaard dan uitzondering dat er een Deel2 komt...
Gebruikers-avatar
billy1995
Member
Member
BerichtenCOLON 135
GeregistreerdCOLON 22 Mrt 2014, 21:56

Ben ik de enige die juist op geen vervolg hoop? Brave vind ik een zeer mooie film, maar een tweede film gaat overbodig en zoals de meeste sequels flauw zijn... In ieder geval hoop ik wel dat ze Merida single laten , als de film er toch komt..
Gebruikers-avatar
Eftelier
Member
Member
BerichtenCOLON 254
GeregistreerdCOLON 20 Mrt 2014, 17:15

Ik vind niet alle sequels flauw hoor :P ik bind lion king 2 en bambi 2 bv echt wel goed :)
sommige zijn indd minder maar dat is denk ik omdat wij dan het eerste verhaal zo gewoon zijn dat we vinden dat een tweede deel niet hoeft :3
~1000ste lid van caféMickey~
"Do you find me enchanting or do I posess real beauty?": the evil queen
Gebruikers-avatar
billy1995
Member
Member
BerichtenCOLON 135
GeregistreerdCOLON 22 Mrt 2014, 21:56

Het is niet zo dat ik helemaal tegen sequels ben ook niet voor een Brave vervolg, maar ik vrees ervoor dat ze in de tweede film Merida verliefd laten worden, zodat zij ook haar "ware liefde" heeft..Wedden dat Elsa hetzelfde ondergaat bij een vervolg van Frozen?
Gebruikers-avatar
Eftelier
Member
Member
BerichtenCOLON 254
GeregistreerdCOLON 20 Mrt 2014, 17:15

zo bedoel je, mja inderdaad, misschien wel.

Bij Elsa zou ik da niet erg vinden, after all als queen she needs a king (en ze is nu geen zware badass villain die geen kliefde verdient) :P

we'll see ^^


BTW kwam the increibles 2 ook niet uit ergens? :D ben eens beniewd voor violet (mijn eerste hero) :D
~1000ste lid van caféMickey~
"Do you find me enchanting or do I posess real beauty?": the evil queen
Gebruikers-avatar
Miss Ariel
Member
Member
BerichtenCOLON 1806
GeregistreerdCOLON 10 Apr 2014, 08:37

MagnficentMaleficent schreefCOLONIk vind niet alle sequels flauw hoor :P ik bind lion king 2 en bambi 2 bv echt wel goed :)
sommige zijn indd minder maar dat is denk ik omdat wij dan het eerste verhaal zo gewoon zijn dat we vinden dat een tweede deel niet hoeft :3
ben het hiermee eens. het is een leuke toevoeging maar zal nooit zoals deel 1 zijn maar het is wel eluk om te zien hoe het hen verder vergaat of hoe ze waren voor deel 1 zoals ariel 3 over het begin van ariel
vond het erg leuk gedaan. ze mogen Merida en Elsa van mij verliefd laten worden maar enkel op iemand die hen waardig is en als het goed in het verhaal past is voor mij het geval
Best day ever <3 1 april 2017 our wedding day
Part of that Disney world <3
*Magical Bucketlist*
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar