Live-action Dumbo

Alles over de Live-action films.
Dragy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 2596
GeregistreerdCOLON 19 Feb 2009, 21:40

'Transformers' scenarist schrijft live-action 'Dumbo'



De afgelopen jaren heeft Disney herhaaldelijk succes geboekt met live-action versies van beroemde animatiefilms. Recent is Maleficent nog uitgebracht, een film met hoofdrolspeelster Angelina Jolie, die al zeshonderd miljoen dollar opbracht aan de wereldwijde box office. Verder staan er voor de komende tijd nog een live-action Cinderella, The Jungle Book en Beauty and the Beast gepland.

De studio heeft nu nog zo’n project gepland. Er moet een live-action verfilming komen van Dumbo, het beroemde sprookje dat in 1941 uit kwam in de bioscopen. Het scenario daarvan wordt geschreven door Ehren Kruger, die ons meest recentelijk nog Transformers: Age of Extinction bracht.

De film krijgt hetzelfde uitgangspunt als de oorspronkelijke animatiefilm. We zien dus een jong olifantje met buitengewoon grote oren. Als op een dag zijn moeder opgesloten wordt omdat ze het voor hem opnam, gaat Dumbo samen met een muis op avontuur. Uiteindelijk leert hij dankzij een magische veer vliegen.

Wanneer de film uit moet komen is nog niet bekend.

Bron: Filmtotaal
DLP (°2007): +30X - WDW: 2X (mei 2010 en mei 2013) - DLC: 1X (juni 2011) - DCL: 1X (Bahamian cruise op de Magic, april 2013)
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Benieuwd of het er echt komt en wat het dan wordt!
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Monster-E
Member
Member
BerichtenCOLON 550
GeregistreerdCOLON 06 Jun 2014, 09:06

Gaan ze nu alle classics verfilmen?

Eerst de volgende maar weer eens afwachten voordat ik blij word van zoveel aankondigingen...
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

je bent te laat Disney er is al een live action versie :D



Edit Dragy: filmpje zichtbaar gemaakt
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Regisseur Tim Burton gaat nieuwe versie Dumbo regisseren

Afbeelding

Tim Burton is aangetrokken als regisseur voor een nieuwe versie van Disney's Dumbo.

Dat meldt The Wall Street Journal.

Het is de bedoeling dat Burton het beroemde verhaal van Dumbo nieuw leven inblaast met een mix van live-action en computeranimaties.

De makers hebben aangegeven dat de wereld van Dumbo uitgebreider zal zijn dan het originele verhaal waarin circusolifant Dumbo leert vliegen. Wanneer de film uitkomt en wie de hoofdrollen gaan spelen is nog niet bekend.
Cinderella

Tim Burton bracht al eens een Disneyklassieker tot leven met echte acteurs met Alice In Wonderland. Momenteel werkt Burton mee als producent aan een vervolg op die film, Alice In Wonderland: Through The Looking Glass. Disney werkt intussen nog aan een reeks meer remakes van hun klassiekers.

Deze maand verschijnt Cinderella, volgend jaar komt The Jungle Book uit en er staat een nieuwe vertolking van Beauty And The Beast op stapel.

Bron Nu.nl
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Maria
Member
Member
BerichtenCOLON 171
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2013, 00:20

Oh boy...
I'm just a reviewer! Let me do my thing!
Gebruikers-avatar
Wezz
Member
Member
BerichtenCOLON 1351
GeregistreerdCOLON 19 Feb 2009, 23:31

Vermoeiend al die remakes..
DLRP [65] WDW [6] DL [2]
Wezzlog Characters // Wezzvlog
Gebruikers-avatar
Annet
Member
Member
BerichtenCOLON 1415
GeregistreerdCOLON 22 Mrt 2014, 13:57

Ik hou van Tim Burton, maar ik heb echt geen idee wat ik me hierbij moet voorstellen...
Gebruikers-avatar
Rowi
Member
Member
BerichtenCOLON 192
GeregistreerdCOLON 16 Jan 2014, 08:26

Dumbo?? Grappig!!
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

PETA vraagt Tim Burton happy end aan 'Dumbo' te breien

Dierenrechtenorganisatie PETA (People for the Ethical Treatment of Animals) heeft regisseur Tim Burton in een open brief vriendelijk gevraagd een ethisch verantwoorde remake van de Disneyklassieker 'Dumbo' te maken. Vice-voorzitter van PETA Lisa Lange vraagt dat het olifantje en zijn moeder een happy ending krijgen en niet, zoals in het origineel uit de jaren veertig, in het circus belanden.


De brief begint met wat gevlei: "Groeten van de tv- en filmafdeling van PETA. We hebben begrepen dat u 'Dumbo' gaat regisseren. Indien 'Alice in Wonderland', 'Frankenweenie' en 'Corpse Bride' indicaties kunnen zijn, zal de beeldvorming in deze remake in goede handen zijn".

"We zijn dol op de originele 'Dumbo' omdat het het verhaal vertelt van het hartverscheurende misbruik dat olifanten in circussen ondergaan, en we hopen dat je die verhaallijn aanhoudt in de nieuwe film. Om de olifanten in bedwang te houden, worden in het circus metalen haken gebruikt. Net als in het circus, presteren olifanten in televisie en filmopnames niet omdat ze dat willen, maar omdat ze bang zijn dat ze zullen geslagen worden".

"We hopen dat het jonge olifantje en zijn moeder in jouw bewerking van 'Dumbo' een happy ending krijgen en dat ze in een asiel terechtkomen en niet opgesloten en misbruikt worden in de entertainmentindustrie".

De remake die Burton van 'Dumbo' maakt wordt een mengeling van computereffecten en live action met echte acteurs.

Bron HLN.be
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
PuppyLikesYou
Member
Member
BerichtenCOLON 314
GeregistreerdCOLON 15 Okt 2013, 21:54

Jeetje, dat PETA zo'n mail stuurt, vindt ik echt belachelijk.
Het is in die tijd, dus als ze een re-make maken doe het dan ook alsjeblieft goed!
Ik ben benieuwd hoe het dan gaat worden.. begrijp me niet verkeerd ik vindt Tim Burton echt top, maar hij heeft Alice in Wonderland echt verpest in mijn mening. Ik zou me echt niet kunnen voorstellen wat ze hier van kunnen maken.

En wat wilt PETA verwachten als einde? Dat de hele circus afbrand en ze vrij zijn? Of ze los gelaten worden?
Die olifanten weten zich dan niet te redden in het wild :')

Nee PETA is prima hoor, maar als ze zich ook met dit soort dingen gaan bemoeien, een film.. ben ik daar niet erg positief over xD
What else is life but being near you? Do they suspect? Oh, to be given to you; you to me. I will be faithful to you. True. -Pocahontas
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

Hoe gaan ze dat doen? Disney vermaakt nu ook Dumbo

Afbeelding

Roze olifanten, da's een nummertje dat je je waarschijnlijk nog herrinnert uit Disneyklassieker Dumbo. En als je sinds je die film zag helemaal verliefd bent geworden op kleine olifantjes, dan hebben we supergoed nieuws voor je: Dumbo wordt een live-action film.

Hebben we ooit meer ingezeten met een klein olifantje dan met Dumbo, de knuffelende kleine die gepest werd met z'n grote oren? Ja, dat dachten we wel. En als het van Disney afhangt krijgen we die snoezige oren ook in real life te zien: Dumbo wordt een live-action remake. Of dat wil zeggen dat we een echte olifant te zien zullen krijgen, durven wij te betwijfelen, maar een goeie CGI, daar zeggen wij na Beauty and the Beast ook geen nee tegen.

lees meer op : http://newsmonkey.be/article/77098?utm_ ... ostContent
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

'Michael Keaton in onderhandeling voor rol in Dumbo'

Afbeelding

Disney is in onderhandeling met Michael Keaton voor de rol van de schurk in Dumbo.
Hij zou volgens Variety de nieuwe circusdirecteur gaan spelen in de live-action versie van de film uit 1941.


Eerder werd al bekend dat Eva Green en Danny DeVito getekend hebben voor het project. Disney zou Colin Farrell op het oog hebben voor de rol van de vader van de kinderen die bevriend raken met het vliegende olifantje.

Eerder zou Will Smith interesse hebben gehad in dat personage, maar Deadline meldde in februari dat de filmstudio en de acteur er niet uitgekomen zijn,

lees meer op : http://www.nu.nl/film/4595196/michael-k ... dumbo.html
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

Onderweg naar de productie van Dumbo !!!

Afbeelding

Disney komt met een volledig nieuwe versie van Dumbo.
In de film die geregisseerd wordt door Tim Burton. Zien we ondermeer Colin Farrell, Danny DeVito, Eva Green en Michael Keaton .


In de film zien we Holt Farrier (Farrell) . Een oude ster uit het Circus, wiens leven op zijn kop staat na een terugkeer uit de oorlog. Max Medici (DeVito) vraagt aan Holt om zorg te dragen voor de pasgeboren Dumbo, een olifant met veel te grote oren. Die hierdoor door iedereen wordt uitgelachen, maar wanneer de kinderen van Holt ontdekken dat Dumbo kan vliegen, wilt V.A. Vandevere (Keaton), een ondernemer, de olifant veranderen in een ster.

De originele Dumbo film kwam uit op 23 Oktober in 1941 en won een Oscar voor best scoring of a musical picture.
En werd ook genomineerd voor best original song for “Baby Mine.”

bron : Disney
Gebruikers-avatar
Japperboy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4962
GeregistreerdCOLON 11 Mrt 2015, 19:44

oh zalig die casey jr. trein! hopelijk krijgen we de muzikale underscore van Casey jr.
Klik hier voor de Café Mickey kalender.

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar