Disney met baby en kleine kinderen.

BUTTON_POST_REPLY
Davy1982
Member
Member
BerichtenCOLON 6
GeregistreerdCOLON 13 Jul 2014, 18:40

Wij willen eind september begin oktober een bezoek aan Disneyland brengen. Echter hebben wij een zoon die dan zo'n 10 maanden oud is. Mag je met een baby op schoot bijvoorbeeld wel in de attracties? Ik bedoel uiteraard niet de rollercoasters maar bijvoorbeeld: Peter Pan Flight, Pirates of the Caribean, Small World etc etc

Alvast bedankt
Monster-E
Member
Member
BerichtenCOLON 550
GeregistreerdCOLON 06 Jun 2014, 09:06

Ik heb zelf nog nooit gezien dat baby's mee de attracties in gaan...

En eerlijk gezegd, het lijkt me ook geen goed idee...
Davy1982
Member
Member
BerichtenCOLON 6
GeregistreerdCOLON 13 Jul 2014, 18:40

Ik heb het dan ook niet over de snelle atracties. Mijn zoon gaat nu ook mee naar de efteling (droomvlucht, fata morgana, carnaval festival) En daar hebben ze er helemaal geen probleem mee.
Monster-E
Member
Member
BerichtenCOLON 550
GeregistreerdCOLON 06 Jun 2014, 09:06

Davy1982 schreefCOLONIk heb het dan ook niet over de snelle atracties. Mijn zoon gaat nu ook mee naar de efteling (droomvlucht, fata morgana, carnaval festival) En daar hebben ze er helemaal geen probleem mee.
En wat ga je doen als zo'n baby halverwege ergens van schrikt en gaat schreeuwen/huilen?

Sorry, maar dat kan je je medepassagiers van het bootje/wagentje/etc. niet aan doen lijkt me?
Gebruikers-avatar
Jaco
Member
Member
BerichtenCOLON 208
GeregistreerdCOLON 13 Jun 2012, 09:21

Ik weet niet hoe het precies zit met kinderen onder de 3 jaar.... Bij veel van de langzame attracties staat suitability vanaf 3 jaar. Persoonlijk zou ik niet met een kind jonger dan 3 naar Disneyland gaan. Het is voor de ouders lastig en het kind zelf heeft er niets aan en zal het zich ook niet herinneren. Ik zou een paar jaar wachten zodat het kind zelf er ook veel plezier aan beleeft!

Maar dat is mijn mening, je moet het natuurlijk helemaal zelf weten :)
To infinity and beyond!
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Wij deden het vorige week met kind van 19 maand en kunden bijna overal in, kind van 4jaar huilde meer bij sommige dingen omdat ze schrik had
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
elcy
Member
Member
BerichtenCOLON 25
GeregistreerdCOLON 21 Sep 2010, 18:09

wij zijn ook al verschillende keren met onze baby (nu 14 maanden) naar disney geweest. Behalve in a small world, de grote trein rond het park en conte des fees is hij volgens mij nergens mee ingeweest, maar wij maken wel geregeld gebruik van de baby switch. dan schuif je met zen allen aan, wacht er een persoon met de baby tot de rest van het gezeldschap terug is en dan mag die erin. (meestal krijg je dan een bonnetje dat je met 2 personen langs de uitgang terug de attractie binnen mag)

vroeger dacht ik ook dat het niet haalbaar was om met een kind jonger dan 3 naar disney te gaan, daarom hebben we bij onze oudste wel zo lang gewacht, maar nu heb ik aan de lijve ondervonden dat een kleinder kind echt wel kan genieten daar hoor. de figuren, de sfeer, ons kleinste zoontje is er dol op!
Afbeelding
Davy1982
Member
Member
BerichtenCOLON 6
GeregistreerdCOLON 13 Jul 2014, 18:40

Thanks voor de info
juniordisneyfan
Member
Member
BerichtenCOLON 221
GeregistreerdCOLON 15 Mei 2012, 16:37

This niet echt makkelijk om kind naar DLP te gaan vind ik .
Shows zoals animagique zijn wel goed te doen.

Bij de baby switch word veel gebruikt bij crush heb ik gemerkt .

Ik zie tegenwoordig veel buggy's in DLP wat lastig is in de winkels .

Het is moeilijk , maar het kan !
Gebruikers-avatar
DisneyDemelza
Member
Member
BerichtenCOLON 7
GeregistreerdCOLON 04 Jul 2014, 18:34

Wij zijn begin 2013 geweest met onze drie kids, toen 5,5 jaar, 3 jaar en 20maanden. Prima gegaan. Kleine ging mee in alle attracties die ook gschikt waren voor de 3 en 5 jarigen. Ook in pirates! Ook de dumbos, peter pan, buzz lightyear enz enz enz Gewoon op schoot. Personeel vond t overal prima. Bij alle kinderattracties mocht hij of op schoot, of zelf zittend met een arm erom geslagen van papa of mama.
Je zal verbaasd zijn hoe veel de jongste, en de andere twee, nog herinneren. Hij weet precies waar hij deze keer (over twee dagen) weer in wil!
Gewoon gaan en genieten is ons advies ;)
Davy1982
Member
Member
BerichtenCOLON 6
GeregistreerdCOLON 13 Jul 2014, 18:40

Thanks komt vast goed :-)
vincentd23
Member
Member
BerichtenCOLON 1
GeregistreerdCOLON 17 Jul 2014, 18:39

Onze zoon was bij de eerste keer 8 maanden. We hebben enorm genoten. Nu is hij 6 en inmiddels al ongeveer 30x geweest.......
Anneke1989
Member
Member
BerichtenCOLON 1
GeregistreerdCOLON 17 Jul 2014, 22:35

Is zeker te doen! Wij zijn begin deze maand geweest met ons kleine meisje van 7 maand...
Ze zal het inderdaad niet meer herinneren maar met veel video'tjes kan ze het later toch nog eens bekijken :-)

Ze kijken die grote wereld aan met heel andere ogen en vinden alles natuurlijk super interessant.
Toen ze wakker was deden we vooral Fantasieland en daar mocht ze met zo'n draagzak voor tegen je buik mee in Sneeuwwitje, pinokkio, peter pan, it's a small world... En ze vond het geweldig!
Toen ze sliep deden we vooral de grotere attracties met de baby switch! Echt zo handig en leuk,
zo kan iedereen ook de attracties doen :-)
Kris85
Member
Member
BerichtenCOLON 23
GeregistreerdCOLON 02 Okt 2013, 09:02

Wij hebben ervaring met onze dochter die 19 maanden was en dat ging prima. Het is onzin om te adviseren dat disney niet geschikt is voor kinderen onder de drie jaar. Juist dan gaan ze makkelijker om en hebben zij nog niet het besef wat echt of nep is. Onze dochter schrok pas van dingen toen ze drie was. Maar wat dacht je van de sfeer, geluiden, aaibare disneyfiguren. Attracties weet ik zo net niet ( Peter pan is best schokkerig) maar hoe kun je een baby de toegang tot it's à small world ontzeggen?


Sent from my iPhone using Tapatalk
suzanne
Member
Member
BerichtenCOLON 14
GeregistreerdCOLON 29 Jul 2014, 12:06

Wij zijn vorig jaar met dochter van 6 maanden oud geweest en zoon van 3. Ons zoontje mocht eigenlijk in alles behalve de achtbanen ivm lengte. Dochterlief mocht niet in Peter pan ivm de bewegingen en dacht iets van laser/lichtjes. Ze moest 1 zijn volgens de medewerker. Maar bijv ghost manor mocht ze zo in. Piraten weer niet. Inderdaad veel aan baby switch gehad. Maar zoals hier boven gezegd: volgens ons genoot ze enorm van alles om haar heen. Ze vond het prima in de buggy. En small world vond ze geweldig. Zijn we dus 4 keer in geweest....was wel een opgave voor mama ;)

Wij vonden het erg goed te doen. Oh ja er is zo'n babycenter waar je rustig kan verschonen, evt borstvoeding /flesje kunt geven ed. Was echt super. Zit op main street net in de punt bij Discovery
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar