Ratatouille: The Adventure!

Alles over het Walt Disney Studios Park.
BUTTON_POST_REPLY
vampira
Member
Member
BerichtenCOLON 6
GeregistreerdCOLON 18 Jul 2014, 14:47

Van alle foto's en filmpjes word ik alleen maar enthousiaster! Wil er in oktober zeker in!
Gebruikers-avatar
Dorien.x
Member
Member
BerichtenCOLON 32
GeregistreerdCOLON 09 Nov 2013, 15:33

Gisteren er in geweest met de single riders rij (5 min.) de gewone wachtrij was 120 min.! Wij konden er dus rechtstreeks in :p mijn vriend en ik zaten zelfs in hetzelfde bakje, maar dan achter elkaar. Ik vind de attractie heel mooi gemaakt! Heel tof, maar de tweede keer vond ik het wel iets minder, waarschijnlijk omdat de verrassing nu wat weg was. toen was het single riders 15 en gewoon 70 minuten.
Gebruikers-avatar
SlinkyDog
Member
Member
BerichtenCOLON 35
GeregistreerdCOLON 09 Mrt 2014, 16:40

Gister voor het eerst in geweest en wat een super ride, ontzettend mooi gemaakt!
Ben zelf gister voor de 2de keer in de single riders rij gestaan duurde iets langer dan ik had gedacht met het was het wachten waar en beter dan 120 minuten! ;)
It's kind of fun to do the impossible ~ Walt Disney
Gebruikers-avatar
TheReal_BDLS
Member
Member
BerichtenCOLON 44
GeregistreerdCOLON 31 Jul 2014, 21:38

Wij hadden het geluk toen we er 16juli warzn om maar 25min te moeten wachten. S'avonds om 20u30
Next Disney Trip 07-08-09 Juli 2015

Follow me on instagram @TheReal_BDLS

Disneyland Paris '99 Hotel Cheyenne
Disneyland Paris '04 Hotel New York
Disneyland Paris '14 Hotel Santa Fé
Disneyland Paris '15 Hotel Cheyenne / Santa Fé
Gebruikers-avatar
Jaco
Member
Member
BerichtenCOLON 208
GeregistreerdCOLON 13 Jun 2012, 09:21

Prins Adam schreefCOLONTheme Park Worldwide - The Show - 15th July 2014

Ratatouille: The Adventure!

Zijn vlogs zijn leuk! Hij heeft er ook veel van andere parken.
Echt een aanrader :D
To infinity and beyond!
juniordisneyfan
Member
Member
BerichtenCOLON 221
GeregistreerdCOLON 15 Mei 2012, 16:37

De attractie doet het goed ! Nog een evacuatie filmpje erbij :lol:

Filmpje by DLRP Welcome
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

Voor mij is dit zelfs geen reclame!
Het is gewoon Donald die samen met zijn neefjes de Walt Disney studio's bezoekt.
Als dit reclame is zijn al die foto's van ons op het internet ook reclame .
De schrijver van dit artikel is waarschijnlijk gewoon een Disney hater!
In het krekelige ketje bezoeken Suske en Wiske Walt Disney World.
En Paul Geerts heeft heeft helemaal niets met Disney te maken het is gewoon een decor voor een verhaal.
marijndz
Member
Member
BerichtenCOLON 594
GeregistreerdCOLON 09 Mei 2014, 19:21

en dit is ook niet de eerste keer, toen toy story playland werd geopend was er ook een strip waarin donald naar toy story playland ging.
Afbeelding
Gebruikers-avatar
angelique
Member
Member
BerichtenCOLON 44
GeregistreerdCOLON 09 Mei 2014, 16:00

Vandaag een wachtrij van 120 min en de singlesrij 20 min dus de singlerij maar genomen en toen konden we toch nog met zijn 2en naast elkaar zitten, dus geluk :-) de komende 6 dagen gaan we hem zeker nog een paar keer doen, de attractie is supergaaf..........
Volgend geboekte disneytrip 04-08-2015 / 09-08-2015 :-) en 16-12-2015 t/m 20-12-2015 :-)
hotel sequoia lodge.

Last disneytrip 05-08-2014 / 10-08-2014

DLP ( 23 )
WDW ( 0 ) staat hoog op het verlanglijstje.......
Gebruikers-avatar
calimero
Member
Member
BerichtenCOLON 1016
GeregistreerdCOLON 15 Sep 2010, 20:15

Afgelopen zondag en gisteren geweest en toen was wachttijd 70 en 50 min. Was niet mega druk in studio's. Zondags was land ook gezellig druk. Verbaasde me beetje voor midden hoogseizoen.
Gebruikers-avatar
marc
Member
Member
BerichtenCOLON 1225
GeregistreerdCOLON 30 Jan 2012, 11:38

angelique schreefCOLONVandaag een wachtrij van 120 min en de singlesrij 20 min dus de singlerij maar genomen en toen konden we toch nog met zijn 2en naast elkaar zitten, dus geluk :-) de komende 6 dagen gaan we hem zeker nog een paar keer doen, de attractie is supergaaf..........
Sorry dat ik het zeg , maar ik vindt dit iets wat in mijn ogen persoonlijk niet mogelijk zou moeten zijn.
In mijn persoonlijke mening is dat misbruik maken van de situatie , maar inderdaad zeer zeer vele anderen doen het ook
Monster-E
Member
Member
BerichtenCOLON 550
GeregistreerdCOLON 06 Jun 2014, 09:06

marc schreefCOLON
angelique schreefCOLONVandaag een wachtrij van 120 min en de singlesrij 20 min dus de singlerij maar genomen en toen konden we toch nog met zijn 2en naast elkaar zitten, dus geluk :-) de komende 6 dagen gaan we hem zeker nog een paar keer doen, de attractie is supergaaf..........
Sorry dat ik het zeg , maar ik vindt dit iets wat in mijn ogen persoonlijk niet mogelijk zou moeten zijn.
In mijn persoonlijke mening is dat misbruik maken van de situatie , maar inderdaad zeer zeer vele anderen doen het ook
Ik heb het ook gehad tijdens de shareholders opening.
Groepje van 4 in de gewone rij naast ons.

Cm zei dat ze 2 om 2 konden zitten en vulde mij en kameraad toe als opvulling. Bij het karretje aangekomen blekzen ze 3 om 1 te zijn gaan zitten en zaten kameraad en ik ook naast elkaar...
Gebruikers-avatar
calimero
Member
Member
BerichtenCOLON 1016
GeregistreerdCOLON 15 Sep 2010, 20:15

marc schreefCOLON
Waarom is dit misbruik. Dat is het namelijk helemaal niet. Je bent geheel vrij in het kiezen of je perse bij elkaar naast elkaar in zelfde bakje wilt zitten dus moet je de gewone rij nemen. Of zoals vele andere, het iet erg vinden om niet naast elkaar of samen in zelfde bakje te zitten, dan maak je gebruik van single riders lijn. Ja kan voorkomen dat je dan toch damen in zelfde muis komt maar ook 50 % kans dat je niet in dezelfde muis terecht komt. Nou daar voor kies je en is dus geheel niet erg en vrijwillige keuze. Niks voordringen want zonder single riders gaat de muis gewoon weg met max 4 mensen OF. Een koppel er bij dat achter elkaar komt te zitten. Ik zie niet in waarom een vrijwillige keuze die geboden word door disney nu ineens oneerlijk zou moeten zijn. Klinkt bijna jaloers.
Gebruikers-avatar
angelique
Member
Member
BerichtenCOLON 44

marc schreefCOLON
Dat kan dat je dat vind maar ik vind van niet, we maakten de keuze om apart te gaan zitten omdat dit 100 min scheelde, tja dat we dan toch met zijn tweeen konden zitten kan ik toch niets aan doen, dat geluk hadden we nu eenmaal. En als de singlerij alleen voor singles is dan blijft die rij lang leeg want zoveel mensen lopen er niet alleen in het park dat zijn er enkele.
Volgend geboekte disneytrip 04-08-2015 / 09-08-2015 :-) en 16-12-2015 t/m 20-12-2015 :-)
hotel sequoia lodge.

DLP ( 23 )
Gebruikers-avatar
angelique
Member
Member
BerichtenCOLON 44

calimero schreefCOLON
marc schreefCOLON
Waarom is dit misbruik. Dat is het namelijk helemaal niet. Je bent geheel vrij in het kiezen of je perse bij elkaar naast elkaar in zelfde bakje wilt zitten dus moet je de gewone rij nemen. Of zoals vele andere, het iet erg vinden om niet naast elkaar of samen in zelfde bakje te zitten, dan maak je gebruik van single riders lijn. Ja kan voorkomen dat je dan toch damen in zelfde muis komt maar ook 50 % kans dat je niet in dezelfde muis terecht komt. Nou daar voor kies je en is dus geheel niet erg en vrijwillige keuze. Niks voordringen want zonder single riders gaat de muis gewoon weg met max 4 mensen OF. Een koppel er bij dat achter elkaar komt te zitten. Ik zie niet in waarom een vrijwillige keuze die geboden word door disney nu ineens oneerlijk zou moeten zijn. Klinkt bijna jaloers.
helemaal mee eens :sorc:
hotel sequoia lodge.

DLP ( 23 )
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar