Café Mickey Meet 2014 in de Efteling

Regelmatig organiseren we zelf een meeting of kunnen jullie op verschillende plekken afspreken om andere leden te ontmoeten.
Nancke
Member
Member

Wij kunnen overmorgen iets laten weten maar dit ziet er heel leuk uit.
Annet
Member
Member

Ik sla het etentje over, anders wordt mijn weekend te prijzig. Maar ik zie jullie graag allemaal in het park!
Prins Adam
Beheerder
Beheerder

Annet schreef:Ik sla het etentje over, anders wordt mijn weekend te prijzig. Maar ik zie jullie graag allemaal in het park!
Geen probleem iedereen is vrij hierin! We doen dit als extra voor wie wilt!

Ik stuur iedereen nog persoonlijk de vraag of ze meegaan of niet!
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
pinocchio
Member
Member

Wij gaan graag mee naar de tapasbar (inclusief dessert ) ! We horen wel of we het weer vooraf aan jullie betalen ivm reserveren. De drank zal dan eind van de avond bekeken moeten worden. Of hebben ze nog aangegeven dat er toch een allin prijs (incl drank) mogelijk is.
Hopelijk is snel duidelijk hoeveel mensen mee gaan eten, dan kunnen jullie de tafels reserveren wat ons betreft)
last year: 23-26 sept 2016: Disneyland Half Marathon Weekend, Inaugural Party, Cafe Mickey Meets, 5k, Halve Marathon, Dream Castle, upcoming: 21-24 sept 2017: Half marathon weekend, 5k,10k,HalfMarathon, Bibbidi-Bobbidi-Boo-challenge, Hotel Cheyenne
yolayo
Member
Member

Jammer dat je per tafel moet kiezen voor tapas of a la carte, ik lees overigens niet zo denderende berichten hierover, lees veel eten niet goed, vreetschuur, lawaaierig, hele kleine porties en veel nog bij betalen bijvb €2,- klein beetje mayo.

Alles komt daar al kant en klaar aan trouwens

Het is overigens van dezelfde eigenaar als Restaurant Duinlust en die heeft al jaren lang niets meer te doen( staat slecht aangeschreven) en moet via vakantieveilingen zijn dingen zien te verkopen.

Ik ga liever voor wokken maar goed het is natuurlijk geen enkele verplichting om mee te gaan eten daar.

Ik ben er niet zo voor dus om daar te gaan eten maar goed ik zal nog wel zien.
Alhoewel ik het wel heel gezellig vind om met zijn allen ergens te gaan eten als afsluiter.
Laatst gewijzigd door yolayo op 30 jul 2014, 23:02, 1 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding

Afbeelding

DLP teller:82 meerdaagse +23 dagtrips
Mich€l
Member
Member

Ik wil graag mee eten ter afsluiting van de dag!
Prins Adam
Beheerder
Beheerder

yolayo schreef:Jammer dat je per tafel moet kiezen voor tapas of a la carte, ik lees overigens niet zo denderende berichten hierover, lees veel eten niet goed, vreetschuur, lawaaierig, hele kleine porties en veel nog bij betalen bijvb €2,- klein beetje mayo.

Het is overigens van dezelfde eigenaar als Restaurant Duinlust en die heeft al jaren lang niets meer te doen( staat slecht aangeschreven) en moet via vakantieveilingen zijn dingen zien te verkopen.

Ik ga liever voor wokken maar goed het is natuurlijk geen enkele verplichting om mee te gaan eten daar.

Alhoewel ik het wel heel gezellig vind om met zijn allen ergens te gaan eten als afsluiter.
Je leest inderdaad van sommigen dat het niet super is (meer dan een jaar terug), maar van anderen juist wel, ze raden het zelfs aan. Dus denk dat het wel meevalt. Die wok restaurants zijn ook niet altijd superlekker hoor, zijn ook hier al teleurgesteld geweest van wat we kregen.
Vorig jaar in Roermond deden we zo een tapasrestaurant en we vonden het wel leuk en lekker, laten we het eens proberen en zelf zien hoe lekker het is.
Hopelijk ga je toch nog mee? :)

Afbeelding
Afbeelding
yolayo
Member
Member

Prins Adam schreef:
yolayo schreef:Jammer dat je per tafel moet kiezen voor tapas of a la carte, ik lees overigens niet zo denderende berichten hierover, lees veel eten niet goed, vreetschuur, lawaaierig, hele kleine porties en veel nog bij betalen bijvb €2,- klein beetje mayo.

Je leest inderdaad van sommigen dat het niet super is (meer dan een jaar terug), maar van anderen juist wel, ze raden het zelfs aan. Dus denk dat het wel meevalt. Die wok restaurants zijn ook niet altijd superlekker hoor, zijn ook hier al teleurgesteld geweest van wat we kregen.
Vorig jaar in Roermond deden we zo een tapasrestaurant en we vonden het wel leuk en lekker, laten we het eens proberen en zelf zien hoe lekker het is.
Hopelijk ga je toch nog mee? :)

Is ook wel weer zo wat je zegt, dus ik schaar me gewoon bij de menigte en ga gewoon mee hoor, nu hopen dat Nikki al terug thuis is en ik haar niet net die dag op moet halen, zij kiest sowieso voor tapas als ze thuis is ;)
Afbeelding

Afbeelding

DLP teller:82 meerdaagse +23 dagtrips
sofie1977
Member
Member

Wij gaan ook mee! 2 volwassenen en 2 kinderen... Hopelijk kunnen er wel frietjes besteld worden, want anders gaat onze kleine petat niet veel eten vrees ik...
Prins Adam
Beheerder
Beheerder

sofie1977 schreef:Wij gaan ook mee! 2 volwassenen en 2 kinderen... Hopelijk kunnen er wel frietjes besteld worden, want anders gaat onze kleine petat niet veel eten vrees ik...
Dat is geen probleem:
Bijgerechten
27. Aardappelwedges
28. frietjes
29. Rosti
30. Pasta naturel
31. Aardappeltaart
32. Gemengde salade
33. Verse gemengde groenten
34. Nasi (vega)
35. Extra aioli
36. Extra mayonaise
Kids van 4 tot 10 jaar kunnen tapas eten a € 10,00 p.p. (incl desserts €14,00.

Afbeelding
Afbeelding
ElsV
Member
Member

Ik zal niet aanwezig zijn bij het etentje!
Eftelier
Member
Member

Ik ga het etentje ook skippen :D
~1000ste lid van caféMickey~
"Do you find me enchanting or do I posess real beauty?": the evil queen
Prins Adam
Beheerder
Beheerder

Tot hier toe gaan we eten met 12 mensen!

Afbeelding
Afbeelding
digikl
Member
Member

Ik weet het niet!! Ik kan niet kiezen...
Nancke
Member
Member

Je mag ons bij rekenen met 4 pers
Plaats reactie

Terug naar “Café Mickey Meetings”