Café Mickey Meet 2014 in de Efteling
- Prins Adam
- Beheerder

Geen probleem iedereen is vrij hierin! We doen dit als extra voor wie wilt!Annet schreef:Ik sla het etentje over, anders wordt mijn weekend te prijzig. Maar ik zie jullie graag allemaal in het park!
Ik stuur iedereen nog persoonlijk de vraag of ze meegaan of niet!
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Wij gaan graag mee naar de tapasbar (inclusief dessert ) ! We horen wel of we het weer vooraf aan jullie betalen ivm reserveren. De drank zal dan eind van de avond bekeken moeten worden. Of hebben ze nog aangegeven dat er toch een allin prijs (incl drank) mogelijk is.
Hopelijk is snel duidelijk hoeveel mensen mee gaan eten, dan kunnen jullie de tafels reserveren wat ons betreft)
Hopelijk is snel duidelijk hoeveel mensen mee gaan eten, dan kunnen jullie de tafels reserveren wat ons betreft)
last year: 23-26 sept 2016: Disneyland Half Marathon Weekend, Inaugural Party, Cafe Mickey Meets, 5k, Halve Marathon, Dream Castle, upcoming: 21-24 sept 2017: Half marathon weekend, 5k,10k,HalfMarathon, Bibbidi-Bobbidi-Boo-challenge, Hotel Cheyenne
Jammer dat je per tafel moet kiezen voor tapas of a la carte, ik lees overigens niet zo denderende berichten hierover, lees veel eten niet goed, vreetschuur, lawaaierig, hele kleine porties en veel nog bij betalen bijvb €2,- klein beetje mayo.
Alles komt daar al kant en klaar aan trouwens
Het is overigens van dezelfde eigenaar als Restaurant Duinlust en die heeft al jaren lang niets meer te doen( staat slecht aangeschreven) en moet via vakantieveilingen zijn dingen zien te verkopen.
Ik ga liever voor wokken maar goed het is natuurlijk geen enkele verplichting om mee te gaan eten daar.
Ik ben er niet zo voor dus om daar te gaan eten maar goed ik zal nog wel zien.
Alhoewel ik het wel heel gezellig vind om met zijn allen ergens te gaan eten als afsluiter.
Het is overigens van dezelfde eigenaar als Restaurant Duinlust en die heeft al jaren lang niets meer te doen( staat slecht aangeschreven) en moet via vakantieveilingen zijn dingen zien te verkopen.
Ik ga liever voor wokken maar goed het is natuurlijk geen enkele verplichting om mee te gaan eten daar.
Alhoewel ik het wel heel gezellig vind om met zijn allen ergens te gaan eten als afsluiter.
Laatst gewijzigd door yolayo op 30 jul 2014, 23:02, 1 keer totaal gewijzigd.

DLP teller:82 meerdaagse +23 dagtrips
- Prins Adam
- Beheerder

Je leest inderdaad van sommigen dat het niet super is (meer dan een jaar terug), maar van anderen juist wel, ze raden het zelfs aan. Dus denk dat het wel meevalt. Die wok restaurants zijn ook niet altijd superlekker hoor, zijn ook hier al teleurgesteld geweest van wat we kregen.yolayo schreef:Jammer dat je per tafel moet kiezen voor tapas of a la carte, ik lees overigens niet zo denderende berichten hierover, lees veel eten niet goed, vreetschuur, lawaaierig, hele kleine porties en veel nog bij betalen bijvb €2,- klein beetje mayo.
Vorig jaar in Roermond deden we zo een tapasrestaurant en we vonden het wel leuk en lekker, laten we het eens proberen en zelf zien hoe lekker het is.
Hopelijk ga je toch nog mee?

Prins Adam schreef:Je leest inderdaad van sommigen dat het niet super is (meer dan een jaar terug), maar van anderen juist wel, ze raden het zelfs aan. Dus denk dat het wel meevalt. Die wok restaurants zijn ook niet altijd superlekker hoor, zijn ook hier al teleurgesteld geweest van wat we kregen.yolayo schreef:Jammer dat je per tafel moet kiezen voor tapas of a la carte, ik lees overigens niet zo denderende berichten hierover, lees veel eten niet goed, vreetschuur, lawaaierig, hele kleine porties en veel nog bij betalen bijvb €2,- klein beetje mayo.
Vorig jaar in Roermond deden we zo een tapasrestaurant en we vonden het wel leuk en lekker, laten we het eens proberen en zelf zien hoe lekker het is.
Hopelijk ga je toch nog mee?
Is ook wel weer zo wat je zegt, dus ik schaar me gewoon bij de menigte en ga gewoon mee hoor, nu hopen dat Nikki al terug thuis is en ik haar niet net die dag op moet halen, zij kiest sowieso voor tapas als ze thuis is

DLP teller:82 meerdaagse +23 dagtrips
- Prins Adam
- Beheerder

Dat is geen probleem:sofie1977 schreef:Wij gaan ook mee! 2 volwassenen en 2 kinderen... Hopelijk kunnen er wel frietjes besteld worden, want anders gaat onze kleine petat niet veel eten vrees ik...
Bijgerechten
27. Aardappelwedges
28. frietjes
29. Rosti
30. Pasta naturel
31. Aardappeltaart
32. Gemengde salade
33. Verse gemengde groenten
34. Nasi (vega)
35. Extra aioli
36. Extra mayonaise
Kids van 4 tot 10 jaar kunnen tapas eten a € 10,00 p.p. (incl desserts €14,00.

- Prins Adam
- Beheerder

Tot hier toe gaan we eten met 12 mensen!

Ik weet het niet!! Ik kan niet kiezen...