Stel jezelf voor!
Welkom op Café Mickey, Aurora en danielle.dekker.714! 
Places of Magic: Walt Disney World (1998 + 2010) - Disneyland California (2011) - Disneyland Paris (1996 + 2007 - ...) - Disney Cruise Line (2013)
"Think, Believe, Dream, Dare" ~ Walt Disney
- MinnieMouse98
- Member

- BerichtenCOLON 11
- GeregistreerdCOLON 09 Aug 2014, 16:28
Hallo allemaal!
Zo, nog een Disney-addict erbij
Ik ben al verschillende keren in Disneyland Parijs geweest en met Halloween gaan we er opnieuw heen.
Het is mijn droom om binnen enkele jaren ook naar Orlando & Californië te gaan! (& misschien zelfs in DLRP te gaan werken, wie weet!)
Zo, nog een Disney-addict erbij
Ik ben al verschillende keren in Disneyland Parijs geweest en met Halloween gaan we er opnieuw heen.
Het is mijn droom om binnen enkele jaren ook naar Orlando & Californië te gaan! (& misschien zelfs in DLRP te gaan werken, wie weet!)
*I always like to look on the optimistic side of life, but I am realistic enough to know that life is a complex matter - Walt Disney*
Welkom welkom, magicmama en MinnieMouse98! 
Places of Magic: Walt Disney World (1998 + 2010) - Disneyland California (2011) - Disneyland Paris (1996 + 2007 - ...) - Disney Cruise Line (2013)
- Prins Adam
- Beheerder

- BerichtenCOLON 9221
- GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40
Terug van onze Disney Cruise en aan het bijlezen 
Welkom aan alle nieuwe leden! Het zijn er heel wat
Welkom aan alle nieuwe leden! Het zijn er heel wat
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Ik heb hier ook maar een account aangemaakt. Het plan is om binnenkort een annual pass aan te kopen zodat ik me eens kan uitleven op een jaar, en hopelijk kan ik misschien een paar mensen ontmoeten met dezelfde liefde voor Disney. Momenteel ben ik aan het sparen en aan het bekijken wat de voordelen zijn, etc. Misschien dat ik hier nog wat tips kan meenemen ook.
Momenteel ben ik nog student op UAntwerpen en ik word eind augustus 23.
Momenteel ben ik nog student op UAntwerpen en ik word eind augustus 23.
To live... To live, would be an awfully big adventure.
Welkom en veel plezier hier!
Een jaarkaart is inderdaad de moeite waard om eens vaker terug te gaan. Heb dit sinds vorig jaar en je gaat dan toch wat makkelijker op en neer. En om andere Disneyliefhebbers te ontmoeten zit je hier goed
Een jaarkaart is inderdaad de moeite waard om eens vaker terug te gaan. Heb dit sinds vorig jaar en je gaat dan toch wat makkelijker op en neer. En om andere Disneyliefhebbers te ontmoeten zit je hier goed
Ik zal me ook maar eens voorstellen 
Ik ben 21 jaar en heb sinds vorige zomer een voorliefde gekregen voor Disneyland. Ik ben er vorige zomer te vaak geweest waardoor ik er nu verslaafd aan ben.
Ik ben van plan binnenkort weer een abonnement aan te schaffen en heb natuurlijk ook wat aandelen in bezit
Ik ben 21 jaar en heb sinds vorige zomer een voorliefde gekregen voor Disneyland. Ik ben er vorige zomer te vaak geweest waardoor ik er nu verslaafd aan ben.
Ik ben van plan binnenkort weer een abonnement aan te schaffen en heb natuurlijk ook wat aandelen in bezit

- DisneyGeek
- Member

- BerichtenCOLON 39
- GeregistreerdCOLON 05 Aug 2014, 15:02
Welkom [SMILING FACE WITH SMILING EYES]
Welkom op Café Mickey, hansolo en PeterPan1!!! 
Welkom hansolo & PeterPan1!! Trouwens blij te zien dat het gelukt is om je aan te melden hansolo!!
DLP (°2007): +30X - WDW: 2X (mei 2010 en mei 2013) - DLC: 1X (juni 2011) - DCL: 1X (Bahamian cruise op de Magic, april 2013)