Disney's Kerstseizoen 2014

BUTTON_POST_REPLY
juniordisneyfan
Member
Member
BerichtenCOLON 221
GeregistreerdCOLON 15 Mei 2012, 16:37

Ik weet niet ! Ik ga eerst wachten dat Disney zelf info geeft .
Blijkbaar zou het een bezuinig seizoen worden , als ik het zo hoor op internet .

De parade die ( even ) weg gaat .
Niets meer te doen in de studio's !

Op YouTube gaan de geruchten dat er die cavalcade weer is en decoratie en dat is het !
Gebruikers-avatar
Annet
Member
Member
BerichtenCOLON 1415
GeregistreerdCOLON 22 Mrt 2014, 13:57

En meets met Merida en Anna & Elsa gaat ook in de geruchten. De cavalcade wordt uitgebreid. Vind het allemaal nog wel oké klinken.
Gebruikers-avatar
MermaidLagoon
Member
Member
BerichtenCOLON 164
GeregistreerdCOLON 02 Apr 2014, 15:36

^ Ze zoeken op dit moment bij de audities naar Anna's, Elsa's en Merida's... Dus de kans wordt wel steeds groter!
Blog | Instagram

She had the soul of a gypsy, the heart of a hippie & the spirit of a fairy.
Gebruikers-avatar
Kristof27
Member
Member
BerichtenCOLON 64
GeregistreerdCOLON 10 Aug 2009, 14:47

denk toch dat hetgene wat er vorig jaar was terug zal komen,de decoraties hebben ze, de cavalcade komt terug en uitgebreider, inderdaad geen gewone parade meer dat wel, dreams of Christmas zal denk ik ook terugkomen, want die kost hun minder dan de normale dreams denk ik, showtje met de kerstboom zal ook wel terugkomen, dat kost hun nu ook nietveel.

in de studio's is er toch nog nooit iets geweest, buiten een paar simpele decoraties
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9221
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Kristof27 schreefCOLONdenk toch dat hetgene wat er vorig jaar was terug zal komen,de decoraties hebben ze, de cavalcade komt terug en uitgebreider, inderdaad geen gewone parade meer dat wel, dreams of Christmas zal denk ik ook terugkomen, want die kost hun minder dan de normale dreams denk ik, showtje met de kerstboom zal ook wel terugkomen, dat kost hun nu ook nietveel.

in de studio's is er toch nog nooit iets geweest, buiten een paar simpele decoraties
Zo is het ongeveer, wel al ergens gehoord de de Dreams voor Kerst verder aangepast wordt...
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Miss Ariel
Member
Member
BerichtenCOLON 1806
GeregistreerdCOLON 10 Apr 2014, 08:37

MermaidLagoon schreefCOLON^ Ze zoeken op dit moment bij de audities naar Anna's, Elsa's en Merida's... Dus de kans wordt wel steeds groter!
yesssssssssss :thumbs: als zij komen, kom ik in november langs ;)
Best day ever <3 1 april 2017 our wedding day
Part of that Disney world <3
*Magical Bucketlist*
Gebruikers-avatar
DLP1204
Member
Member
BerichtenCOLON 64
GeregistreerdCOLON 30 Jul 2014, 19:49

Ik ga al onmiddellijk de eerste dag van het Kerstseizoen!!! Dan kan ik al direct het verschil opmaken met vorig jaar met mijn eigen ogen :p
All our dreams can come true, if we have the courage to pursue them -Walt Disney-

Afbeelding

Afbeelding
juniordisneyfan
Member
Member
BerichtenCOLON 221
GeregistreerdCOLON 15 Mei 2012, 16:37

Juist mijn nieuwe schoolkalender ontvangen en geniet van een verlengt weekend !
10 en 11 zou ik vrij hebben en nu wachten op de Enviede+ , en hopen op een Breng een vriend actie of alleen met mama weer gaan . ( hopelijk hier half september ) .

Maar die elfde is Wapenstilstand en zondag is het begin van het kerstseizoen , zou het wat drukker kunnen zijn ?

Ik zie al dat er een aantal mensen van het Forum gaan .
Laatst gewijzigd door 1 op juniordisneyfan, in totaal 23 keer gewijzigd.
Gebruikers-avatar
kizzy
Member
Member
BerichtenCOLON 272
GeregistreerdCOLON 30 Jan 2014, 11:57

Wij gaan dan ook :)
Gebruikers-avatar
DLP1204
Member
Member
BerichtenCOLON 64

Het geluk ligt erin dat het vlak na de herfstvakantie valt, maar t is wel een verlengd weekend, dus ja, de drukte kan wel wat bepalen idd... Maar al fijn dat er nog mensen gaan die dagen ;) Ik kan al niet meer wachten :P
All our dreams can come true, if we have the courage to pursue them -Walt Disney-

Afbeelding

Afbeelding
Gebruikers-avatar
Miss Ariel
Member
Member
BerichtenCOLON 1806
GeregistreerdCOLON 10 Apr 2014, 08:37

ook wij zullen zondag tot dinsdag aanwezig zijn :thumbs:
vond het vorig jaar super zijn als we Merida, Anna en Elsa zouden zien!!!
Best day ever <3 1 april 2017 our wedding day
Part of that Disney world <3
*Magical Bucketlist*
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9221
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Le Noël enchanté Disney 2014

Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
DLP1204
Member
Member
BerichtenCOLON 64

Zie ik nu effectief staan dat Main Street pas vanaf 15 november versierd zal worden? Dat klinkt toch bizar...

Afbeelding

Afbeelding
Gebruikers-avatar
Angel007
Member
Member
BerichtenCOLON 197
GeregistreerdCOLON 09 Dec 2013, 13:02

Enne geen reclame voor Anna en elsa, je zou nochtans denken dat als de geruchten waar zijn, ze deze zeker in hun commercial zouden laten zien... Achja komt misschien nog wel
Tale as old as time, Song as old as rhyme
Certain as the sun , Rising in the east
Beauty and the beast
Gebruikers-avatar
DLP1204
Member
Member
BerichtenCOLON 64

Zal de kerstboom op Town Square er dan wel staan (liefst met Magical Christmas Wishes dat wordt vertoond)? Dat mag zeker niet ontbreken als ik ga, dus ik kan mijn boekingsdatum dan nog aanpassen :p

Afbeelding

Afbeelding
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar