Op het moment is Eeyore enkel en alleen (soms) in Café Mickey te vinden.
Belle en Ariel zijn op het moment enkel te vinden in Auberge de Cendrillon.
Ze zijn ook te zien in de Princess Promenade, maar daar niet persoonlijk te ontmoeten.
Waar kan ik bepaalde Disney Characters ontmoeten?
- D-Tekenaar
- Member

Al kan je wel altijd vragen een foto te krijgen na de promenade!Mouseketeer schreef:Op het moment is Eeyore enkel en alleen (soms) in Café Mickey te vinden.
Belle en Ariel zijn op het moment enkel te vinden in Auberge de Cendrillon.
Ze zijn ook te zien in de Princess Promenade, maar daar niet persoonlijk te ontmoeten.
Dat is de Disney magie soms komen je dromen gewoon uit .
- Mouseketeer
- Member

Helaas, zo werkt het niet.D-Tekenaar schreef: Al kan je wel altijd vragen een foto te krijgen na de promenade!
Dat is de Disney magie soms komen je dromen gewoon uit .
Ze komen op bij Central Plaza, doen een showtje op Royal Castle Stage en gaan weer af.
Die uitzondering maken ze enkel bij ernstig zieke kindjes.
Ze blijven niet hangen, maar gaan door. Op een foto hoef je niet te rekenen want dat gebeurt niet.
Dan staan er direct honderden mensen omheen die dat ook willen.

- kimberley2909
- Member

Kan iemand mij misschien vertellen wanneer sulley uit die monster deur komt? Wil zo graag keer met hem op de foto maar ik heb helaas nooit wat uit de deur zien komen.
Never lose hope
- kimberley2909
- Member

Hoop dat het je lukt een ontmoeting te krijgen! Dan wel de foto op t forum plaatsen he hahaevelien11 schreef:Hallo iedereen,
van 19 tot 21 november ben ik in Disneyland Parijs.
Ik zou heel graag eens de volgende characters ontmoeten: Eeyore (mijn favoriet!), Belle en Ariel.
Kan iemand die hen al eens ontmoet heeft, me tips geven waar ik hen zou kunnen vinden (en rond welk uur). Aangezien het Princess Pavillion nu alleen bezet zal worden door Anna en Elsa, zullen Ariel en Belle misschien op andere plaatsen te zien zijn?
Ik lees dat je dit ook zou kunnen vragen in City Hall. Geven ze makkelijk die informatie en is dit dan voor de 2 parken?
Never lose hope
- Mouseketeer
- Member

Helaas niet. Sulley doet geen meet 'n greets meer.kimberley2909 schreef:Kan iemand mij misschien vertellen wanneer sulley uit die monster deur komt? Wil zo graag keer met hem op de foto maar ik heb helaas nooit wat uit de deur zien komen.

Weten ze bij City Hall ook welke characters er naar buiten komen die niet op het programma staan?D-Tekenaar schreef:Eeyore is zeer vaak bij de meet en greet van Winnie the pooh te vinden en in Cafe Mickey op Disney Village.
en Ariel is heel vaak te vinden bij de Stars 'N' Cars meet en greet in de Walt Disney Studios.
En je kan haar ook vinden tijdens de Princess Promenade en daar zal je Belle ook zien .
de uren vindt je op het programma.
en inderdaad bij City Hall en bij de character begeleiders kan je te weten komen waar en wanneer de characters te zien zijn .

- Mouseketeer
- Member

Als ze het al weten vertellen ze dat echt niet.PeterPan1 schreef: Weten ze bij City Hall ook welke characters er naar buiten komen die niet op het programma staan?
Anders wordt het één groot gekkenhuis, en ze lopen al los rond waardoor het moeilijk is om het goed te laten verlopen.

- kimberley2909
- Member

Aaaah! Super jammer! Dus die deur.. daar is niks?Mouseketeer schreef:Helaas niet. Sulley doet geen meet 'n greets meer.kimberley2909 schreef:Kan iemand mij misschien vertellen wanneer sulley uit die monster deur komt? Wil zo graag keer met hem op de foto maar ik heb helaas nooit wat uit de deur zien komen.
Never lose hope
- Mouseketeer
- Member

Helaas maar nee. Daar stond Sulley vroeger, maar hij doet geen meets meer.kimberley2909 schreef: Aaaah! Super jammer! Dus die deur.. daar is niks?

- annita1975
- Member

kun je nu ook handtekeningen krijgen van de characters die meedoen aan stars and cars?? of rijden ze gewoon door??
- annita1975
- Member

bedankt voor je bericht. zo hebben mijn meisjes nog meer kans voor hun handtekeningen. ze hebben al een aantal boekjes vol, maar er ontbreken nog wel een aantal.Annet schreef:Er is een touw gespannen in een cirkel en binnen die cirkel gaan de characters rond voor foto's en een handtekening. De Stars en Cars is niet meer de parade die het voorheen was.