Ijssculpturenfestival

Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9221
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Ook in Brugge is er een ijssculpturenfestival! (wel van andere organisator dan andere jaren)
Frodo en de Hobbits passeerden wel eens een besneeuwde bergtop tijdens hun avonturen, maar uiteindelijk kreeg het verhaal toch een warme afloop toen ze bij die vulkaan in Mordor aankwamen. Maak zelf een winterse tocht door de wereld van J.R.R. Tolkien en beleef een warm wintermoment met het hele gezin tijdens het “Ice Magic” Sneeuw- en IJssculpturenfestival op het Stationsplein in Brugge.
Koop nu je tickets aan 10 euro ipv 15 euro: klik hier

Afbeelding
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Annet
Member
Member
BerichtenCOLON 1415
GeregistreerdCOLON 22 Mrt 2014, 13:57

De trip met mijn moeder naar Maastricht/Luik volgende week gaat niet door ivm de gezondheidstoestand van mijn vader. Maar een vriendin van me wil wel mee naar Antwerpen, dus dan gaan we het gewoon daar bekijken!
Gebruikers-avatar
kimberley2909
Member
Member
BerichtenCOLON 841
GeregistreerdCOLON 19 Aug 2014, 13:32

Annet schreefCOLONDe trip met mijn moeder naar Maastricht/Luik volgende week gaat niet door ivm de gezondheidstoestand van mijn vader. Maar een vriendin van me wil wel mee naar Antwerpen, dus dan gaan we het gewoon daar bekijken!
Wat vervelend! Sterkte.
Never lose hope
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9221
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Disneyland Paris Ice Dreams Making of

Win gratis tickets! Laatste kans: http://www.cafemickey.com/forum/viewtop ... 686#p45686
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Annet
Member
Member
BerichtenCOLON 1415

Weet iemand of je bij het festival in Antwerpen makkelijk kunt parkeren?
Louise
Member
Member
BerichtenCOLON 4
GeregistreerdCOLON 30 Okt 2013, 12:18

Voor de tent waar het festival gehouden wordt zit een parkeerplaats :-) Toevallig vorig weekend geweest.
2011 DisneyLand Parijs
2012 DisneyLand California
2013 DisneyLand Parijs
2014 DisneyWorld Orlando
Gebruikers-avatar
Annet
Member
Member
BerichtenCOLON 1415

Oh dat is makkelijk, bedankt :) Ik ga volgende week.
Gebruikers-avatar
PuppyLikesYou
Member
Member
BerichtenCOLON 314
GeregistreerdCOLON 15 Okt 2013, 21:54

Wij willen binnekort gaan, zijn er nog actie voor goedkopere tickets? Mijn vriend is wel student in Antwerpen, ik echter niet :p
What else is life but being near you? Do they suspect? Oh, to be given to you; you to me. I will be faithful to you. True. -Pocahontas
moorhunhe
Member
Member
BerichtenCOLON 564
GeregistreerdCOLON 08 Jan 2013, 11:13

Ik ben deze middag geweest, en vond het echt wel heel erg mooi! De details zijn echt schitterend gedaan.
Alleen jammer dat alles echt pal naast mekaar stond, ipv misschien wat afstand ertussen (zal wel met de koude ook te maken hebben misschien), maar dan duurde het misschien ook ietsje langer voor je erdoor was.
Vond het zo jammer dat door het smalle pad ik geen leuke foto kon nemen van Simba/Timon/Pumbaa tesamen, want je zag het toch gewoon niet, alleen als je van alle 3 apart een foto nam.

Ik was er 35 minuten binnen denk ik.
Heb alles gezien, van alles een foto gemaakt, en ik ben dan zelfs nog even terug gegaan naar het Lion King sculptuur om een foto van mezelf te laten maken :P en dan nog, 35 minuutjes ...
(moet wel toegeven, ik ben zoal niet iemand die minuten lang bij iets kan stilstaan, museum-gewijs)

Moest ik de volle prijs betaald hebben zou ik het heel erg jammer gevonden hebben, maar gelukkig wel Dream korting gehad, en dan viel het nog wel mee.

Grappig, bij de exit, allemaal zakdoeken doosjes, hehe.
Gebruikers-avatar
Annet
Member
Member
BerichtenCOLON 1415

Ik ben vandaag geweest, het was begin van de middag echt super rustig dus heb op mijn gemak alles kunnen zien en fotograferen. Daarna zijn we ff in de stad geweest en toen we rond 4u weer terug kwamen daar stond er wel een lange rij om binnen te komen. Goed getimed dus!
Gebruikers-avatar
Chellex3
Member
Member
BerichtenCOLON 137
GeregistreerdCOLON 12 Jul 2009, 21:11

Wij zijn 2 weken terug in Luik geweest. Ik vond het erg mooi!
Maar man wat was het koud daarbinnen :mrgreen:
We waren er rond 12 uur en toen stonden er 5 mensen voor ons, toen we naar buiten kwamen stond er een flinke rij dus we waren de drukte blijkbaar net voor.
It's a Disney kind of day!
Gebruikers-avatar
*Kitty*
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 1411
GeregistreerdCOLON 08 Jun 2009, 07:04

PuppyLikesYou schreefCOLONWij willen binnekort gaan, zijn er nog actie voor goedkopere tickets? Mijn vriend is wel student in Antwerpen, ik echter niet :p
Er is nog een actie op www.nieuwsbladshop.be. Je betaalt €8 ipv €15, die korting is dus wel al es de moeite ;)! :)
Places of Magic: Walt Disney World (1998 + 2010) - Disneyland California (2011) - Disneyland Paris (1996 + 2007 - ...) - Disney Cruise Line (2013)

"Think, Believe, Dream, Dare" ~ Walt Disney
Gebruikers-avatar
sofie1977
Member
Member
BerichtenCOLON 609
GeregistreerdCOLON 25 Okt 2009, 08:57

Wij zijn net terug van de ijssculpturen in Antwerpen en het was leuk. We hebben met momenten gebibberd, maar dat was naderhand snel opgelost met een warme choco en een suikerwafel :lol:

Dankzij de leuke actie van Café Mickey hadden we twee vrijkaartjes, maar natuurlijk moesten de jongens ook nog een toegangsticket hebben.

We hadden dus de aandeelhouderskaart van DLP meegenomen voor korting omdat een abonnement van 200 euro verliezen erger is dan een aandeelhouderskaart (die toch bijna verlopen is), maar aan de kassa deden ze erg moeilijk. Ze wilden eerst de korting niet geven omdat deze enkel zou zijn voor de persoon op wiens naam de kaart staat. Toen ik uitlegde dat deze kaart op naam is, maar wel voor het ganse gezin telt, en we bewust onze jaarpassen hadden thuisgelaten, bleef ze tegensputteren dat het van Disneyland niet mag, blablabla, maar als ik wilde zou ik de korting dan toch krijgen ??? Niet goed geregeld als je het mij vraagt...

De ijssculpturen zelf waren zoals elk jaar weer heel erg mooi en er zaten enkele "speciallekes" tussen zoals de hele familie Incredible en Ralph, Vanellope en Fix-it Felix.

Hoogtepunt voor de jongens was natuurlijk de reuzeglijbaan! We hebben ons geamuseerd en kijken al uit naar de volgende editie. Het is echt wel een aanrader!

Nogmaals bedankt aan het Café Mickey team voor de vrijkaartjes!!
Monster-E
Member
Member
BerichtenCOLON 550
GeregistreerdCOLON 06 Jun 2014, 09:06

sofie1977 schreefCOLON We hadden dus de aandeelhouderskaart van DLP meegenomen voor korting omdat een abonnement van 200 euro verliezen erger is dan een aandeelhouderskaart (die toch bijna verlopen is), maar aan de kassa deden ze erg moeilijk. Ze wilden eerst de korting niet geven omdat deze enkel zou zijn voor de persoon op wiens naam de kaart staat. Toen ik uitlegde dat deze kaart op naam is, maar wel voor het ganse gezin telt, en we bewust onze jaarpassen hadden thuisgelaten, bleef ze tegensputteren dat het van Disneyland niet mag, blablabla, maar als ik wilde zou ik de korting dan toch krijgen ??? Niet goed geregeld als je het mij vraagt...
Ik weet niet wat er op de site of bij de kassa staat, maar ik kan het me wel voorstellen... een aandeelhouders kaart is wat anders als een jaarkaart ;)

Gelukkig is het toch opgelost :)

Ik moet snel ff datum prikken om te gaan! Ben erg benieuwd :)
Gebruikers-avatar
calimero
Member
Member
BerichtenCOLON 1016
GeregistreerdCOLON 15 Sep 2010, 20:15

Zijn afgelopen vrijdag morgen geweest in Antwerpen en het was erg mooi en kei rustig. Waren in de totale tijd dat we binnen waren denk met max 20 mensen. Bij binnenkomst waren we zelf poosje alleen. Jammer genoeg had Olaf het warm gekregen erg warm...... Er lag een mega plas rondom de frozen beelden op het looppas en Olaf was een been en zijn armen kwijt. Die lagen in de sneeuw onder het beeld. Ook Wall-E die om het hoekje stond had last van smelten gehad daar lag ook een "hand" er af. Voor de rest vonden we de beelden erg mooi. Bij de prinsessen moest ik wel af toe heeeeel goed kijken wie wie was. En welke man naast Glin op het bankje zat ? Geen idee. De glijbaan was erg grappig. Eerste keer verloor ik mijn matje bij het gaan zitten maar kon ook niet meer terug gevolg heeeeeel langzaam glijden want dat werkt dus absoluut niet op een spijkerbroek er af dat hapert. Maar tweede x voor zekerheid twee matjes mee en er eenmaal op ging je keihard naar beneden. Nu snapte ik ook de bocht op het einde dat is geen bank maar uitglijgedeelte. En aangezien ik toch enigste was die het deed nog maar paar keer d eklim naar boven gemaakt. Blijft grappig een glijbaan. Verder veel foto's gemaakt maar het lastig fotograferen hoor. Probeer ze morgen hier te plaatsen want photobucketapp doet raar kan links van foto's niet kopiëren komen niet in beeld. Me absoluut aanrader maar wel blij dat korting kreeg met jaarkaart en blij dat zo rustig was. De looppaden zijn erg smal en aangezien je goed foto's wil maken blokkeer je makkelijk gehele pad of lig je bijna bij een beeld op schoot.
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar