Partnerhotel: Vienna House Magic Circus

Alles over De Disney Hotels, De Hotel Restaurants, Partner Hotels, Aanbiedingen, ...
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

peanuts schreefCOLONi know, maar mijn moeder heeft haar hart verloren aan dat hotel. en met 2 kleine kids is dat ook best wel prettig maar nog ff zoeken en denk ook dat het een hotel in de buurt word weer
Voor het boeken van hotels in de buurt kan je ook hier terecht...

http://www.cafemickey.com/forum/promo.php

Wij slapen nu in Park en Suites geboekt via booking.com aan 151 euro voor 2 nachten
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
kizzy
Member
Member
BerichtenCOLON 272
GeregistreerdCOLON 30 Jan 2014, 11:57

We zouden hier ook eens graag logeren, maar het feit dat het een stapelbed voor de kinderen is gaat het nog niet voor direct zijn , mijn twee 'wroeters' liggen geen moment stil in hun bed :)
Ayladdin
Member
Member
BerichtenCOLON 9
GeregistreerdCOLON 07 Feb 2011, 22:56

In explorers is er een hoogslaper dus begrijp niet wrm dit een barrière zou zijn.
Het is een net en degelijk hotel met vriendelijk personeel.
Het eten is er goed en verzorgd.
Een heerlijke geur als je binnen komt.
Geen klagen hier.
Altyd waar voor je geld, zeker via logitravel
Afbeelding
Gebruikers-avatar
kizzy
Member
Member
BerichtenCOLON 272
GeregistreerdCOLON 30 Jan 2014, 11:57

Wij hebben al 3 keer in explorer geweest, en was iedere keer met 1 dubbelbed en 2 enkele, dus geen hoogslaper
lieve-1973
Member
Member
BerichtenCOLON 103
GeregistreerdCOLON 14 Nov 2014, 19:57

hey,
na een zotte bui heb ik nog een hotel gevonden voor oud naar nieuwe de vieren in disney.
is de eerste keer voor dit hotel en ook voor oud naar nieuw in disney.
ben meer de kyriad gewoond maar was vol.
hoop dat het ga mee vallen.
groetjes lieve
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

Net onze laatste nacht gehad in Magic Circus( voor dit jaar )
En ik moet zeggen dit is echt wel een top hotel !
lokaal
Member
Member
BerichtenCOLON 10
GeregistreerdCOLON 03 Sep 2009, 13:30

wie kan er iets vertellen over het ontbijt van het hotel wat je daar kan krijge
Gebruikers-avatar
sofie1977
Member
Member
BerichtenCOLON 609
GeregistreerdCOLON 25 Okt 2009, 08:57

Hier kan je zowel warm als koud eten 's morgens. Er zijn worstjes, spek, eieren, aardappelschijfjes, stokbrood, croissants, chocoladebroodjes, gewoon brood om te toasten, 3 of 4 soorten cornflakes, potjes yoghurt (natuur en met fruit), kaas, hesp, salami, brie, choco, platte kaas, confituur, fruitsla, koffie, thee, chocomelk, water, appelsap, appelsiensap, ...
lokaal
Member
Member
BerichtenCOLON 10
GeregistreerdCOLON 03 Sep 2009, 13:30

eve een vraagje ik ben nog nooit hier geweest ik vind ontbijt erg lekker wie kan mij vertellen wat er bij het ontbijt serveert word dank je wel
Gebruikers-avatar
Myriam23
Member
Member
BerichtenCOLON 256
GeregistreerdCOLON 21 Sep 2014, 16:18

lokaal schreefCOLONeve een vraagje ik ben nog nooit hier geweest ik vind ontbijt erg lekker wie kan mij vertellen wat er bij het ontbijt serveert word dank je wel

Het ontbijt zoals in het bericht hierboven.. op je vraag van vorig jaar.. nog steeds het zelfde gebleven.. een warm en koud buffet voor ieder wat wils..
Vienna international hotels zijn zeer aan te raden.. ik slaap altijd bij de buren van magic circus en dat is dream castle van vienna
It's kind of fun to do the impossible

Afbeelding
lokaal
Member
Member
BerichtenCOLON 10
GeregistreerdCOLON 03 Sep 2009, 13:30

eve een vraagje heeft dit hotel lekker koud en warm buffet ik bedoel avond maaltijd
Elien
Member
Member
BerichtenCOLON 41
GeregistreerdCOLON 27 Dec 2011, 04:21

Zijn er mensen die al in beide Vienna Hotels hebben geslapen en die een beetje kunnen vergelijken?
Wij zijn Dream Castle gewoon en vinden het daar echt top. In mijn ervaring kost die normaal altijd een paar euro meer dan Magic Circus per nacht. Deze keer kost Dream Castle echter veel meer dan Magic Circus en zouden we die laatste een keertje willen uitproberen. Ik dacht altijd dat beide hotels +- hetzelfde zouden zijn, maar nu vraag ik me toch af waar dat prijsverschil vandaan komt (30 euro per nacht verschil voor een standaard tweepersoonskamer).
Gebruikers-avatar
elke w
Member
Member
BerichtenCOLON 295
GeregistreerdCOLON 07 Sep 2011, 12:45

De kamers zijn een beetje kleiner maar verder vind ik ze vrij vergelijkbaar, ook wat het ontbijt betreft. In Magic vind ik de bedden trouwens ook zalig liggen !


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Gebruikers-avatar
Michelle
Member
Member
BerichtenCOLON 618
GeregistreerdCOLON 21 Nov 2011, 22:02

Ik heb in allebei de hotels geslapen en heb geen verschil gemerkt op het thema na. Volgens mij was het ontbijtbuffet precies hetzelfde en ook de kamers zijn in beide hotels heerlijk ruim. Qua faciliteiten als het zwembad weet ik niet of daar verschil in is (in grootte o.i.d.), maar wel bieden ze beiden hetzelfde aan. Wij kiezen vaak voor Magic Circus juist omdat die wat goedkoper is :)

Verstuurd vanaf mijn HUAWEI LYO-L21 met Tapatalk
Afbeelding
38x Disneyland Paris, 18x Disney On Ice, 1x Mediterranean Cruise Disney Magic
Gebruikers-avatar
Myriam23
Member
Member
BerichtenCOLON 256
GeregistreerdCOLON 21 Sep 2014, 16:18

Elien schreefCOLONZijn er mensen die al in beide Vienna Hotels hebben geslapen en die een beetje kunnen vergelijken?
Wij zijn Dream Castle gewoon en vinden het daar echt top. In mijn ervaring kost die normaal altijd een paar euro meer dan Magic Circus per nacht. Deze keer kost Dream Castle echter veel meer dan Magic Circus en zouden we die laatste een keertje willen uitproberen. Ik dacht altijd dat beide hotels +- hetzelfde zouden zijn, maar nu vraag ik me toch af waar dat prijsverschil vandaan komt (30 euro per nacht verschil voor een standaard tweepersoonskamer).
Mag ik vragen waar je kijkt.
Want normaal gesproken zijn beide hotels aan de zelfde prijs klasse en komen 9 van de 10 keer op het zelfde bedrag uit.. kan met acties wel eens verschil in zitten maar geen hoge bedragen
It's kind of fun to do the impossible

Afbeelding
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar