Magical Christmas Wishes muziek

BUTTON_POST_REPLY
Dave
Member
Member
BerichtenCOLON 223
GeregistreerdCOLON 15 Feb 2014, 22:05

Was eens benieuwd naar het volgende:
Het lied dat na de show wordt opgevoerd als outro van de show, hoe heet dat?
Hier hoor je'n stukje vanaf 5.20: https://www.youtube.com/watch?v=fADv1vkrJVI


Ik neem aan dat het, net als Glow voor Dreams, niet speciaal voor die show is gecomponeerd? Dus indien mogelijk weet ik graag wat over de achtergrond.
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

Merry Christmas hoor ik en when you wish upon a star uit Pinocchio.
Ik denk dat ze gewoon een paar keer merry christmas hebben gezongen op de intro van één of andere versie van when you wish upon a star .
Ik hoop dat ik je hiermee heb kunnen helpen.
Dave
Member
Member
BerichtenCOLON 223
GeregistreerdCOLON 15 Feb 2014, 22:05

Het is een origineel lied net als Glow, maar ben op zoek naar de juiste naam en uitvoerder(s). Geloof niet dat dit een mix is van Disneyland Parijs zelf, dan zouden ze dat ook als merchandise gebruikt hebben in de winkeltjes.
Gebruikers-avatar
Mouseketeer
Member
Member
BerichtenCOLON 1507
GeregistreerdCOLON 09 Okt 2011, 13:00

Dave schreefCOLONHet is een origineel lied net als Glow, maar ben op zoek naar de juiste naam en uitvoerder(s). Geloof niet dat dit een mix is van Disneyland Parijs zelf, dan zouden ze dat ook als merchandise gebruikt hebben in de winkeltjes.
Het is wel degelijk gewoon een mix, speciaal voor Magical Christmas Wishes.
Betekent niet dat ze dat dan automatisch verkopen, er is al heeeeeel lang geen cd of single meer uitgebracht.
Afbeelding
Dave
Member
Member
BerichtenCOLON 223
GeregistreerdCOLON 15 Feb 2014, 22:05

Welke nummers van welke uitvoerders werden specifiek gebruikt en wordt het nummer mogelijk ook (deels) bij shows in andere parken gebruikt?
Gebruikers-avatar
Ricardo
Member
Member
BerichtenCOLON 56
GeregistreerdCOLON 02 Mrt 2009, 21:59

De muziek van Magical Christmas Wishes is inderdaad speciaal voor DLP gemaakt en is niet verkrijgbaar.
Ook word de muziek niet in andere Disney parken gebruikt.
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar