The Cinemaa Classics!

Alles over de Disney Classics en de nieuwe Disney Animation films.
BUTTON_POST_REPLY
Maria
Member
Member
BerichtenCOLON 171
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2013, 00:20

Hii iedereen,

Door een onverwachte bevalling van mijn hond lukte het me niet om eerder een Review te plaatsen.

Ik heb ook een andere film en ik geef jullie zo aan welke!
I'm just a reviewer! Let me do my thing!
Maria
Member
Member
BerichtenCOLON 171

Afbeelding
Gebruikers-avatar
billy1995
Member
Member
BerichtenCOLON 135
GeregistreerdCOLON 22 Mrt 2014, 21:56

Oh leuk, mijn review is door mijn vakantiewerk ook verplaatst naar het einde van de maand/begin augustus , dan zal het erop staan.
Maria
Member
Member
BerichtenCOLON 171

Hiii iedereen!

Sorry voor het lange niet horen ben erg druk geweest met een vakantie, mijn 16e verjaardag ( :) ) uitstapjes en ook werken.

Ik ben van plan om snel een review te plaatsen!

xoxo'

Maria
Maria
Member
Member
BerichtenCOLON 171

Hii everyone,

ben de laatste tijd mega druk met school en.....
*tromroffel*
Mijn Disney Fan Fiction op Wattpad.com !
Ja, in het Engels en heb nu al 50+ reads ;)

http://www.wattpad.com/story/20038729-d ... sney-years

Hopelijk vinden jullie het wat!
Over een tijd komt er weer een review!

xoxo'
Maria
Maria
Member
Member
BerichtenCOLON 171

Waarom The Hunchback Of Notre Dame mijn favoriete Disneyfilm is

!!!!! SPOILERS !!!!!
Na lang niet actief te zijn geweest op mijn Cinemaa Classics, leek het me goed om weer eens te beginnen!
En wat is nou leuker dan praten over mijn meest favoriete Disney film?

Even een background voor jullie die het willen kennen!

The Hunchback of Notre Dame (in het Nederlands De Klokkenluider van de Notre Dame) is gebasseerd op het boek van Victor Hugo dat hij had geschreven om de Notre Dame weer bekend te laten worden en te laten restaureren. Het boek is vrij bekend, maar ik raad je aan als je helemaal weg bent van het boek dat je de film niet kijkt. Het verhaal is erg veranderd (ik heb het boek gelezen om het zeker te weten!) en je kent Disney, die laat niet de hoofdpersoon doodgaan.

The Hunchback gaat over Quasimodo, een twintigjarige gebochelde eenzame klokkenluider in de kathedraal de Notre Dame in Parijs. Hij wordt hier gehouden door Claude Frollo, waarom? Dat ga ik niet vertellen, dan spoil ik het hele verhaal! Al jaren droomt Quasimodo over 1 dag buiten de kathedraal en besluit daarom bij het 'festival of fools' om anoniem naar buiten te glippen. Daar ontmoet hij de zigeunerin Esmeralda. En tja, ze worden geen koppel.

Maar waarom zou een 16 jarige Nederlandse meid nou deze film beschouwen als haar favoriete Disney film?

Deze film heeft geweldige animatie, zoals de meeste Disney films. Maar waarom ik zo erg van deze hield was omdat het een totaal andere sfeer aangaf dan bijvoorbeeld Beauty and the Beast of The Lion King.
De Notre Dame steekt boven alles en iedereen uit en daar hebben de animatoren zeker aandacht in gestoken. De details van deze kathedraal zijn geweldig gemaakt en ik hoop zeker dat ik ooit zo goed zal kunnen tekenen!

De muziek is gewoon fantastisch, maar wat verwacht je anders van Alan Menken als je componist? Voor wie deze naam niet kennen, Alan Menken heeft voor films zoals The Little Mermaid, Beauty And The Beast, Pocahontas, Aladdin, Mirror Mirror en Enchanted de muziek gecomponeerd, en dat zijn er nogal wat! Er zijn nog meer, maar ik heb er een paar grote namen uitgekozen ;)
Voor velen is Hellfire (Claude Frollo) hét liedje van de hele film. Het is een mix van alles en nog wat. Onder andere lust en ook haat. Een mix van de haat tegen zigeuners en de liefde voor een zigeunerin. Dit liedje is een van de redenen dat ouders hun kinderen deze film niet willen laten zien!
Maar voor mij is het lied Out There (Claude Frollo en Quasimodo) het toppunt van Disney muziek. Ook het koor in The Bells Of Notre Dame(Clopin en koor), my gawd. Het is geweldig, ik zet vaker de soundtrack van deze film op voor inspiratie voor een nieuw boek of voor een tekening of zo. God Help The Outcasts (Esmeralda en koor) is buitengewoon, de animatie die hierbij hoort is ook echt te gek.
---
Weetje:
Het lied Mother Knows Best in Tangled is gebasseerd op Out There!
---
Deze film wordt door sommigen gezien als iets uit de Bijbel, dat de Notre Dame wordt gezien als God en dat Quasimodo dan een soort heilige is. Claude Frollo moet dan de duivel uitbeelden. Ergens kan ik me er wel in vinden maar uh... Laten we het maar gewoon houden op de stukken die de film zo bedoeld...

Quasimodo is een liefdevol karakter. Ook al hoort hij al jaren en jaren erop van Frollo dat hij er niet uit ziet, niet naar buiten mag gaan, geeft hij zoveel liefde aan alles en iedereen. Hij verdedigt zijn vrienden, vecht voor zijn vrienden, red hun in nood en zou zo een kogel voor hun vangen. Hij is een engeltje.

Ik wil persoonlijk niet te veel zeggen over de karakters, iedereen heeft zijn/haar eigen mening erover en ik wil dat jullie dan die film zien en zelf je mening erover krijgen! :mrgreen:

Het plot is geweldig en my gosh de slechterik :shock:

De slechterik is Claude Frollo en een van de meest ingewikkelde slechteriken van alle Disney films, pff forget Hans, Scar en Maleficent, dit is de 'real deal'!
Claude Frollo is een gelovige minister van Justitie. Hij probeert daarom alle zigeuners uit te roeien of weg te jagen uit zijn stad, het mooie 'zuivere' Parijs.
Twintig jaar voor de kern van de film, vermoord hij een zigeunerin nadat ze vluchtte voor een arrestatie. Ze had een bundel in haar armen wat volgens hem gestolen goed was. Het blijkt een misvormde baby te zijn. Hij wilt deze eerst ook vermoorden maar word tegen gehouden door de pastoor. De pastoor zegt hem dat hij een vrouw heeft vermoord voor de ogen van de Notre Dame en dat hij daarmee een ernstige zonde heeft begaan. Dat hij om het goed te maken voor het kind moet zorgen als zijn eigen zoon. Frollo gaat hiermee akkoord onder voorwaarde dat het kind mocht verblijven in de klokkentoren van de Notre Dame. En zo geschiedde Quasimodo is bij Frollo.
Frollo wordt uiteindelijk verliefd op de zigeunerin Esmeralda, maar dit mag niet volgens zijn geloof. Hij kan en mag dit niet doen, hij besluit dat dit niet anders kan zijn dan hekserij. En dat zij zal branden in het vuur van de hel of dat zij van hem zal moeten houden.
Uiteindelijk zet hij Esmeralda op de brandstapel en probeert haar te vermoorden. Zijn plan mislukt door Quasimodo.
Frollo gaat uiteindelijk dood omdat hij valt van de Notre Dame in een figuurlijke hel.

Je kunt wel merken dat ik helemaal gek ben van zo'n vette slechterik. Ik hoop dan ook dat Serena Valentino een boek over hem schrijft! :thumbs:

Deze film is echt geweldig en ik raad hem zeker aan om hem te zien, of nog een keer te zien!

Byeee!
Maria
Member
Member
BerichtenCOLON 171

Als je een film wilt aanvragen kan dat!
Gebruikers-avatar
ThaBeautyBelle
Member
Member
BerichtenCOLON 14
GeregistreerdCOLON 19 Mei 2014, 14:00

Waiting for Pocahontas
Maria
Member
Member
BerichtenCOLON 171

Pocahontas, de film die een algemeen publiek moest terugbrengen naar de Walt Disney Company. Dit was hun plan B na de 'mislukking' van de Hunchback of Notre Dame.
Heeft hun plan B gewerkt?

Zoals gewoonlijk:

SPOILER, SPOILER, SPOILER :sorc:

Pocahontas, was een film die me was aangeraden door mijn beste vriendin toen ik 14 was en ze zei dat ik deze film moest zien. Want het waren mooie liedjes, een mooi verhaal en geweldige animatie.
Twee dagen erna keek ik de film, en zoals gewoonlijk kijk ik 2 keer. 1 keer op gevoel, 1 keer als reviewer.
De eerste keer, lukte het me niet om me te binden aan 1 karakter. Geen Pocahontas, John Smith, Kocoum of een wasbeer of vogeltje. Gevoelig gezien is de film vrij lauw. In het begin moet je dan je binden aan Pocahontas, omdat ze zo 1 is met de natuur en omdat ze zo leuk en gezellig is. (Dit laatste moet dan blijken aan haar leuke gedrag met haar vriendin) Het kan natuurlijk ook ergens aan mij liggen, maar ik raakte geïrriteerd. Dan staat ze daar op een rots, een soort fotoshoot pose, met bladeren en wind die langs haar heen vliegen, dan springt ze ervan af (gewoon omdat het kan), ten slotte duikt ze als een schoonspringer erin. Volgens mij is Pocahontas echt neergezet als een perfecto mundo beeld.

Prinsessen van de Walt Disney Company moeten altijd een perfect beeld vormen, ze zijn allemaal topmodellen die kunnen zingen en die over het algemeen vrij zwak zijn (ik praat hier over het tijdperk VOOR Frozen, Brave, Tangled, The Princes & The Frog, etc.). Ze willen een prins die hun red, trouwen en ga zo maar door.
Pocahontas is dit allemaal niet, ze heeft een eigen wil, gaat haar eigen weg. Ze houdt van de natuur, wilt vrij zijn en praat het liefst tegen een boom (die raar genoeg terug praat), een wasbeer en een vogel (die voor de verandering niet praten). Oh ja, en ze leert een totaal nieuwe taal door naar haar hart te luisteren.
Maar, soms lijkt het voor mij (in realiteit is Pocahontas 18, en haar echte echte persoon is 12) dat Pocahontas pubert, en Kocoum niet trouwt om haar vader te vervelen en dan met de eerste beste vijand van de stam een relatie krijgt. Ik maak geen grapje. Kijk maar eens naar dat schema:
Pocahontas komt terug - Hoort dat Kocoum wilt trouwen met haar van haar vader (Even seriously, Kocoum is dan waarschijnlijk verliefd op haar hé, die jongen heeft al zijn moed bij elkaar moeten rapen om het te vragen aan die vader) - Dan zegt ze: "Maar hij is zo serieus." En gaat ze weg - Gaat ze naar een boom voor raad - Dan nog geen 5 minuten later komt ze John Smith tegen - Gaat ze achter hem aan
En nou ja je kent de rest.
(Je zou gewoon medelijden krijgen met Kocoum!)

Iedereen zegt tegen mij dat Pocahontas de enige film die iets weg heeft van de werkelijkheid, je weet wel, wanneer Pocahontas haar haar overal naartoe vliegt en praktisch de rest om haar heen stil ligt enzo.
Dat Pocahontas alleen achterblijft en John terug moet naar Engeland.
Let me get 1 thing straight about this whole movie ladies and gentlemen.
Het enige in de film dat klopt is dat John Smith en Pocahontas elkaar kenden en elkaar hielpen. Punt.
In werkelijkheid kwam John Smith, Pocahontas was nieuwsgierig, John smith leerde haar Engels, Pocahontas leerde hem dingen van haar stam. Uiteindelijk namen de Engelsen haar gevangen, weigerden haar terug te laten gaan naar huis. Doopten haar, vertelden haar over het Christendom enzo. Daarna werd haar naam veranderd naar Rebecca Rolfe. Uiteindelijk bleef ze in Engeland trouwde John ROLFE (Niet Smith) (1615) en kreeg een zoon met hem genaamd Thomas. Ten slotte in 1617 stierf ze aan een ziekte op 23 jarige leeftijd.

Zoals je wel kunt merken ben ik geen fan van deze film.
De animatie is echt goed, het liedje Colors of the Wind is goed, maar voor mijzelf blijft het daar ook bij.

Veel mensen vragen vaak aan mij waarom ik toch zo'n probleem heb met deze film.
Mijn antwoord is dat Pocahontas een niet-complete film is. Ik mis iets in de film en dat is de wat hardere kant in het verhaal. Deze film laat eigenlijk alleen de zachte kant zien van het schuurpapier zien.
Ik haal even mijn favoriete film erbij, The Hunchback of Notre Dame.
The Hunchback laat doden zien, laat de complicatie van de karakters, de pijn, de haat, van alles. Het laat meer emotie zien. Het geeft ons de complicaties van zonden en het recht van Frollo, de liefde en de regels bij Quasimodo & Phoebus, en ook vrijheid en de wet van de inwoners in Parijs.
Pocahontas laat voor mij alleen de kant zien dat Pocahontas helemaal hotel de botel wordt op John Smith, hem red en dan is hij weg. Dat zij alles zoals Mary Poppins met 1 knip in de vinger oplost.
Velen denken nu waarschijnlijk, maar de keuze van John Smith en haar stam dan?
Zij had al op het moment dat ze John Smith volgde naar die waterval de keuze voor hem laten vallen.

Pocahontas, het plan B is voor Disney helaas niet gelukt. Plan C (Hercules) had helaas ook geen goede uitkomst. Maar volgens mij is het hele publiek pas teruggekomen bij Frozen. Die 18 jaar na Pocahontas is uitgekomen.

Voor elke Pocahontas fan die nu waarschijnlijk niet zo blij met me is, dit is mijn mening. Mijn gevoel voor films, humor en animatie is anders dan die van ieder ander. Als je van deze film houd, blijf ervan houden en ga niet af op mijn mening of die van een ander!

Byee!
Maria
Member
Member
BerichtenCOLON 171

Afbeelding

Mary Poppins, een Disney klassieker! Over een oppas zonder enkele foutjes. Ze is perfect op elke manier mogelijk en haar naam is de titel van deze film.

Maar voordat we gaan kijken naar de film zelf, een mooi...

SPOILER ALERT! Dit review gaat over de hele film inclusief het einde! Als je Mary Poppins wilt zien, en het einde niet wilt weten, raad ik je aan om nu deze pagina te verlaten!

En nu dat uit de weg is....

Mary Poppins zag ik voor het eerst toen ik 15 was. Nee niet 15 maanden, 15 jaar!
Ik zag Mary toen pas omdat ik vroeger niet vaak tot nooit keek naar speelfilms. Ik keek vooral naar tekenfilms en cartoons. Vandaar dat ik vorig jaar Mary Poppins pas zag op een scherm.

De film begint met een hele leuke muzikale medley van veel liedjes uit de film, zoals A Spoonful of Sugar en het langste woord dat ik uit mijn hoofd kan typen, Supercalifragilisticexpialidocious. Jaja, uit mijn hoofd!

Uiteindelijk zie je Mary op een wolk zittend en daarna ga je naar Bert, gespeeld door Dick van Dyke. Bert is een aangenaam en komisch karakter met een accent dat ik nooit echt heb kunnen plaatsen. Elke dag een nieuw beroep, van schoorsteenveger tot artiest met krijt. Bert kan alles. En hij is de beste vriend van Mary. Bert laat ons zien waar de familie Banks woont. Een rijk gezin, met twee kinderen. Die twee kinderen heten Michael en Jane. De moeder is vaak afwezig door haar steun in de strijd voor het vrouwenkiesrecht en hun vader is tot laat op zijn werk bij de bank. Vandaar dat een nanny noodzakelijk is.

Alleen de kinderen verslinden veel nanny's binnen korte tijd tot het punt dat ze weer eens zijn weggelopen en er weer een nanny vertrekt. Dit leidt tot een boze vader die een artikel zet in de krant voor een strenge nanny die de kinderen eens goed aanpakt. Maar ondertussen schrijven Michael en Jane zelf ook een artikel dat word afgekeurd door hun vader en weggegooid.

Ik kan nog wel zo door gaan, maar jullie hebben de film toch al gezien. Nou ja, in ieder geval Mary Poppins komt in beeld en het mooie is, ze heeft alles van beide artikelen. Ze is aardig, houdt van spellen, maar ze kan ook streng zijn, en niet alleen voor de kinderen.

De film Saving Mr. Banks, gebasseerd op het verhaal van de schrijfster van Mary Poppins en Walt Disney, gaf mij iets meer inzicht in de film Mary Poppins. Mary komt niet alleen om de kinderen van hun kwaaie trucjes af te helpen, maar ook om de familie te helen. De vader die is opgeslokt door de harde business wereld en de afwezige moeder zijn de redenen dat die kinderen zich zo gedragen. De enige aandacht die ze krijgen is die van de nanny en wanneer hun ouders boos op hun zijn.

Mary Poppins is een interessant karakter, want je weet nooit precies hoe ze zo is geworden.
Ben ik de enige die zich afvraagt hoe het kan dat er een vliegende oppas is, die praktisch perfect is, en dat werkelijk niemand, maar dan ook niemand, haar kent! Hoe is ze zo geworden? Wie heeft haar die zwevende paraplu gegeven? Hoe komt ze aan die tas waar alles in kan zonder te proppen? Hoe kent zij Bert? Hoe kan het dat een deel van Londen helemaal normaal is en dat er gewoon even om de hoek iemand in de lucht hangt door een slappe lach?

De vele mysteries van de rare, maar ook interessante logica in de film leiden tot veel nadenken en veel plezier.

Ikzelf ben nooit zo'n fan van de kinderen in een film, misschien omdat kinderen vooral worden neergezet als 'perfecte poppetjes met appelwangetjes en een goed figuur en altijd luisteren'. Maar in deze film word het eindelijk goed gedaan! :thumbs:
Kinderen die niet altijd luisteren en aandacht willen, klinkt eigenlijk echt raar dat ik dit zeg, maar dat hebben we meer nodig in films! Kinderen luisteren niet altijd! Ze willen aandacht en liefde! En ze zullen niet alleen proberen het te krijgen door goede dingen te doen, want waarschijnlijk hebben Jane en Michael dat al geprobeerd. En dat hielp niks. Kijk wat ze nu doen, en drie keer raden, ze krijgen wat ze wouden. Wel op een andere manier dan ze hoopten, maar ze krijgen het wel!

De liedjes van de film zitten me nou al een jaar in mijn hoofd, en ik heb geen idee hoe ik ze eruit krijg! Even serieus! Maar ook al ben ik onderhand helemaal gek geworden door een lepel met suiker, het lopen in de tijd en het voeren van vogels, ik vind de liedjes geweldig bij de film passen! Good job Disney! Of moet ik de broertjes juist bedanken ;)

Ik kan nog een tijdje doorgaan, maar zoals jullie merken dan kan het nog uuuuren duren voordat ik dit af heb en ik moet gaan leren voor mijn examens!

Byeeee!
Maria
Member
Member
BerichtenCOLON 171

De wereld staat op zijn kop want

THEY ARE BACK!

Afbeelding

Ik ben gister naar Avengers: Age Of Ultron gegaan, en mai oh mai....

Voor dat ik ga beginnen: SPOILER SPOILER SPOILER SPOILER SPOILER SPOILER

Avengers 2 gaat over het team dat moet vechten tegen Ultron, een robot met een eigen 'ziel' uit de steen van Loki's scepter. Ultron is door Tony Stark (AKA Iron Man) ontworpen om de aarde te beschermen tegen buitenaardse aanvallen. Uiteindelijk word Ultron slecht en bouwt een eigen leger van robots. En bla bla bla je hebt het gezien in de trailer en de film.

Avengers 2 was veel meer emotioneel dan de eerste. De Avengers leerde elkaar nog kennen en ze vochten tegen Loki. Ze maakten wat grappen en soms een ruzietje maar meer was het ook niet. Nee, deze film neemt het tot een next level. Niet alleen komen we erachter dat Clint (Hawkeye) buiten de muren van S.H.I.E.L.D. een gezin heeft opgezet met een eigen boerderijtje. We komen ook steeds meer achter de geschiedenis van Natasha (Black Widow). Deze film zit vol met stukken die niet alleen je een beter beeld geeft van de karakters, maar ook hoe sterk hun teamwork is geworden in de tijd van na Loki's aanval en voor Ultron. Ikzelf moest wel wennen aan onze nieuwe karakters, Scarlett Witch en Quicksilver, misschien omdat ze voor mij gewoon er een beetje tussen waren gegooid. We zagen wel al aan het einde van Captain America: Winter Soldier dat 'the twins' zouden komen. Elke Comic fan ging los want: 'Oh maa gaaawd I know them! Quicksilver and Scarlett Witch! Aaah maaaa gaaaawd!' Ik had geen idee wie ze waren tot de trailer voor deze film uit kwam. Ach ja... Het probleem met de karakters hier is dat ze een beetje erin zijn gegooid, zijn gemengd en je moet het ermee doen. Waar je in de eerste film al een band had kunnen vormen met het originele team, dat heb je met hun niet.
Als je de film hebt gezien, weet je dat Quicksilver dood gaat. En ik weet wel wat de regisseurs hebben gedaan, ze wouden een 'dark sad moment' in de film. Je moest medelijden krijgen met Scarlett, alleen dat heb je niet. Je hebt niet de band met die karakters die je ervoor nodig zou moeten hebben. Die heb je gewoon niet, daarvoor heb je niet genoeg tijd met ze gekregen. Je weet niks over ze, behalve dat hun ouders dood zijn, ze superkrachten hebben, dat ze een tweeling zijn, een hekel hebben aan Tony Stark en dat ze het goede wilden doen. Meer is er ook niet te vertellen over hun, zoals ik al zei, ze zijn er een beetje in gegooid en erin gemengd om het verhaal spannender te maken.

Persoonlijk zou ik hebben gewild dat ze Quicksilver nog een paar films in leven hadden gelaten, niet omdat ik hem zo leuk vind hoor. Je hebt me net gehoord, maar als ze dat hadden gedaan, dan zou niet alleen de dood veel heftiger zijn, dan zou je ook juist echt medelijden hebben met Scarlett. Je zou haar pijn tot in de diepste diepte begrijpen, alleen dat kunnen we nu niet.

Ook hebben we nu een aardbei in The Avengers, (ik ben z'n naam vergeten oké?), hij is een beetje buiten de boot. Maar! I like him :) Hij mag zeker terug komen!

Deze film heeft qua actie genoeg, je krijgt niet alleen actie tussen The Avengers en Ultron, maar ook de ruzies en de innerlijke gevechten van onze karakters die ze krijgen na hun eerste ontmoeting met Scarlett Witch. Ze laat hun ergste nachtmerries zien, zo heb je bij Black Widow het teruggaan naar haar verleden, bij Tony Stark de dood van al zijn vrienden omdat hij niet genoeg had gedaan, en Thor... Nou ja, ik begreep er niet veel van bij Thor en Captain America.

Het geluk wat deze film heeft is dat het niet perfect hoefde te zijn, (nu niet flippen) mensen die waren aan het hunkeren naar een nieuwe Marvel film. En Marvel weet het. Ze geven ons de een na de andere film, de ene beter of slechter dan de ander. Maar ze weten, ook al maken we 1 wat slechtere film, dat maakt toch niet uit, want ze komen toch wel naar Guardians Of The Galaxy 2, Captain America 3, Avengers 2, Ant-Man, Thor 3 en er komt zelf nog een nieuwe Hulk bij. En we weten ook allemaal dat we die gaan kijken. Als je al alle vorige films hebt gezien, dan weet je gewoon dat je naar de volgende gaat. Dat is gewoon een boot waar we allemaal hetzelfde in zitten samen met Captain en Iron Man.

Wie even heeft gewacht na de eerste paar credits van de film, heeft de scene van na de film gezien. En ben ik de enige die helemaal blij daar zat? THANOS! En ik kan je een ding zeggen, ik zie een Guardians Of The Galaxy & The Avengers vs. Thanos film aankomen in de toekomst! YAAAAAAAAAAAAAAS!!!!!!!!!!!!!!!!!!

*kuch kuch* Ha ha.... Ha.... Ha... Fangirl? :lol:

Ikzelf had stiekem gehoopt dat Winter Soldier (SPOILER SPOILER SPOILER) Oftewel Bucky (SPOILER OFF!) stiekem zou terug komen in deze film, en je hebt het al geraden. Hij was er niet. Maar! Gelukkig voor mij komt volgend jaar op 6 mei Captain America 3 uit en zie ik hem weer :D

Voor de rest, de soundtrack was precies goed. En het enige waar ik moeite mee heb, is dat je een beetje in een knoop zit met hoe Ultron precies zo is geworden en zo, vooral omdat het soms lijkt alsof we meer hadden moeten zien dan we hadden gezien, maar ik kan zeker niet klagen!

Avengers: Age Of Ultron is het volgende deel van Marvel's 'Hoe We Thanos Uiteindelijk Gaan Verslaan Met Heel Veel Karakters En Heel Veel Actie'-serie. En jullie hebben geen idee hoeveel ik naar de volgende film uit kijk van Marvel.

Byee!

Xo'

Maria
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar