Newsies

Alles over de Live-action films.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Ellen
Member
Member
BerichtenCOLON 23
GeregistreerdCOLON 13 Dec 2013, 18:37

Sinds een tijdje ben ik op zoek naar de film Newsies, Nederlandstalige ondertiteling. (Kids zijn 9 en 7).
Is er iemand die weet waar ik hem kan vinden? Op 2de handssites heb ik hem tot nu toe niet gevonden ... helaas.
Ellen en familie
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Mouseketeer
Member
Member
BerichtenCOLON 1507
GeregistreerdCOLON 09 Okt 2011, 13:00

Die is er niet, Newsies is in Nederland nooit op dvd uitgebracht.
Ook is er nooit een losse ondertitel gemaakt zodat je de film kunt downloaden met NL ondertiteling.
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Ellen
Member
Member
BerichtenCOLON 23
GeregistreerdCOLON 13 Dec 2013, 18:37

Mouseketeer schreefCOLONDie is er niet, Newsies is in Nederland nooit op dvd uitgebracht.
Ook is er nooit een losse ondertitel gemaakt zodat je de film kunt downloaden met NL ondertiteling.
Maar ooit heb ik hem wel op video (VHS) gehuurd in een videotheek, die ondertussen failliet is ... Dus dat bestaat wel, en daar zouden we al heel blij mee zijn ;)
Ellen en familie
Afbeelding
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

Ik heb de film even gegoogeld en hij is blijkbaar ook uitgezonden op RTL4 en het Nederlandse film net.
Ik zou als ik u was deze twee zenders eens aanschrijven . Zij hebben vaak deze films nog op banden liggen en kunnen dit soms digitaliseren tegen een prijs(je).

wie niet waagt wie niet wint !
Gebruikers-avatar
Ellen
Member
Member
BerichtenCOLON 23
GeregistreerdCOLON 13 Dec 2013, 18:37

D-Tekenaar schreefCOLONIk heb de film even gegoogeld en hij is blijkbaar ook uitgezonden op RTL4 en het Nederlandse film net.
Ik zou als ik u was deze twee zenders eens aanschrijven . Zij hebben vaak deze films nog op banden liggen en kunnen dit soms digitaliseren tegen een prijs(je).

wie niet waagt wie niet wint !

Wat een super idee! Ik ga zeker een gokje wagen! Bedankt voor de tip!
Ellen en familie
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Ellen
Member
Member
BerichtenCOLON 23
GeregistreerdCOLON 13 Dec 2013, 18:37

Helaas ... ze mogen eigen producties digitaliseren, andere niet (begrijpelijk)

Ben dus nog steeds op zoek ...
Ellen en familie
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Ellen
Member
Member
BerichtenCOLON 23
GeregistreerdCOLON 13 Dec 2013, 18:37

Ellen schreefCOLONSinds een tijdje ben ik op zoek naar de film Newsies, Nederlandstalige ondertiteling. (Kids zijn 9 en 7).
Is er iemand die weet waar ik hem kan vinden? Op 2de handssites heb ik hem tot nu toe niet gevonden ... helaas.

Ben nog steeds op zoek, dus moest er iemand ondertussen nieuwe info hebben hoor ik het graag!
Ellen en familie
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Mouseketeer
Member
Member
BerichtenCOLON 1507
GeregistreerdCOLON 09 Okt 2011, 13:00

Ellen schreefCOLON Ben nog steeds op zoek, dus moest er iemand ondertussen nieuwe info hebben hoor ik het graag!
De "info" blijft hetzelfde, wat je zoekt is er niet ;)
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Ellen
Member
Member
BerichtenCOLON 23
GeregistreerdCOLON 13 Dec 2013, 18:37

Gevonden!!! Joepie!!!
Ellen en familie
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Annet
Member
Member
BerichtenCOLON 1415
GeregistreerdCOLON 22 Mrt 2014, 13:57

Nou ben ik natuurlijk ook wel nieuwsgierig hoe/waar :)
Gebruikers-avatar
Ellen
Member
Member
BerichtenCOLON 23
GeregistreerdCOLON 13 Dec 2013, 18:37

Annet schreefCOLONNou ben ik natuurlijk ook wel nieuwsgierig hoe/waar :)
Iemand heeft hem nog op VHS ... ik mag hem even lenen ... kwaliteit is niet super, maar beter iets dan niets ;)
Ellen en familie
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Annet
Member
Member
BerichtenCOLON 1415
GeregistreerdCOLON 22 Mrt 2014, 13:57

Dat is mazzel, fijn dat het gelukt is!
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

Wat leuk Ellen ! :)
Gebruikers-avatar
Japperboy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4962
GeregistreerdCOLON 11 Mrt 2015, 19:44

10 april 1992, De verjaardag van de Newsies (film)

Afbeelding

De jonge krantenjongens van New York City zijn versteld wanneer uitgever Joseph Pulitzer de prijs die zij betalen voor hun kranten verhoogt, in een poging om meer winst uit zijn krant te persen. Onder leiding van de pittige Jack Kelly, dagen de krantenjongens de persbazen uiten gaan in staking. Met de hulp van verslaggever Bryan Denton verspreiden ze samen met andere kinderarbeiders het nieuws over heel de stad. Jack gaat zelf in confrontatie met Pulitzer. De staking is uiteindelijk succesvol, mede dankzij de interventie van Teddy Roosevelt.

Een musical. Uitgebracht op 10 april 1992. Geregisseerd door Kenny Ortega. Gefilmd in CinemaScope. In een 121 minuten durende film schitteren Christian Bale (Jack Kelly), David Moscow (David Jacobs), Max Casella (Racetrack), Marty Belafsky (Crutchy), Bill Pullman (Bryan Denton), Ann-Margret (Medda Larkson) en Robert Duvall (Joseph Pulitzer).

Originele liedjes van Alan Menken en Jack Feldman. Voornamelijk gefilmd op de backlot van Universal Studios, de eerste filmopname van hun New York street set die net was herbouwd was na een rampzalige brand in 1990. (Een andere Disneyfilm, Oscar, was de laatste film op de set vóór de brand.) Uitgebracht op video in 1992.

bron: D23

De Broadway Musical gebaseerd op de film, vind je hier
Klik hier voor de Café Mickey kalender.

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar