Hoi,
Vraagje:
M'n shareholderpas verloopt 10/14, kan ik m dan
Nog de maand oktober 2014 gebruiken of niet?
Gr natas
Algemene Info Aandelen
- Maria-Anna
- Member

- BerichtenCOLON 440
- GeregistreerdCOLON 17 Apr 2009, 08:04
Vandaag via de mail:Prins Adam schreefCOLON Salon Mickey
Speciaal voor leden van de Shareholders Club is Salon Mickey iedere dag geopend van 09:00 tot 12:00 uur voor een gratis drankje en versnapering. Salon Mickey ligt bij de ingang van het Disneyland Park, naast Guest Relations en Storage Service (rechterzijde Disneyland Hotel). U klopt op de deur, waarna een Cast Member u binnen zal laten op vertoon van uw Shareholders Club Card, een identiteitsbewijs en een geldig toegangsbewijs tot het Disneyland Park of het Walt Disney Studios Park (normaal ticket of jaarkaart).
Temporary closure of the Salon Mickey
Due to renovation, the Salon Mickey will be closed from Monday, January 12 to at least Friday, February 13, 2015. Improvements are being made to the area (paving), between the Disneyland® Hotel and the entrance of Salon Mickey. The work is being carried out as part of our strategy of renovation and maintenance of facilities of our resort.
This closure is necessary to preserve your safety and comfort (noise of jackhammers, removal of broken and uneven pavement).
Thank you for your understanding. We will keep you informed should the expected time of the work be extended.
.ºoº *¨ღღ ~ DLP: tel kwijt ~ WDW: 5x ~ DCL Disney Magic: 1x ~ DCA: 1x ~ღღ * ºoº.
- Prins Adam
- Beheerder

- BerichtenCOLON 9221
- GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40
Door werken voor Salon Mickey is het tijdelijk gesloten!!

Bron @CafeFantasia

Bron @CafeFantasia
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Drama!!Prins Adam schreefCOLONDoor werken voor Salon Mickey is het tijdelijk gesloten!!
Bron @CafeFantasia
- Koen en Nathalie
- Member

- BerichtenCOLON 216
- GeregistreerdCOLON 18 Feb 2009, 10:23
1.24 € per aandeel vandaag. De moment om aan te kopen, als je er geen 100 (meer) hebt.
Ik zie de voordelen van de Aandeelhoudersclub niet meer in, nu de voordelen met een Dream jaarkaart ongeveer gelijk getrokken zijn. Ja, 15% ipv 10 korting bij restaurants en toegang tot Salon Mickey, maar daar is het zowat mee gezegd, toch?
DLRP Gids /// http://www.dlrpgids.be /// Reisgids in wording.
-
Disneyparisfreak
- Member

- BerichtenCOLON 35
- GeregistreerdCOLON 07 Okt 2013, 18:52
pluto71 schreefCOLONhoi, ik heb eens een vraagje, weet iemand of je in de legowinkel ook korting krijgt met een shareholderspas?
Nee hoor hier krijg je geen korting, omdat deze winkel echt van LEGO zelf is,
net zoals hun personeel.
Ze lopen ook in LEGO kleding.
m.v.g Dlrpfreak
- D-Tekenaar
- Member

- BerichtenCOLON 12207
- GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49
Ik heb eens horen vallen dat je met je passeport annuel wel korting zou krijgen.
- Prins Adam
- Beheerder

- BerichtenCOLON 9221
- GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40
denk t ook wel 10% volgens mij!D-Tekenaar schreefCOLONIk heb eens horen vallen dat je met je passeport annuel wel korting zou krijgen.
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier

- Koen en Nathalie
- Member

- BerichtenCOLON 216
- GeregistreerdCOLON 18 Feb 2009, 10:23
Sam schreefCOLONIk zie de voordelen van de Aandeelhoudersclub niet meer in, nu de voordelen met een Dream jaarkaart ongeveer gelijk getrokken zijn. Ja, 15% ipv 10 korting bij restaurants en toegang tot Salon Mickey, maar daar is het zowat mee gezegd, toch?
Vergeet de talrijke shareholder events niet! (sarcastisch)
Neen ,serieus ff, ik had er tot nu toe 20, zoals de vorige quota oplegde.
Heb er gisteren 80 bijgekocht omdat ze historisch laag staan. Die heb je, en blijf je hebben, in tegenstelling tot een PA, die je elk jaar moet verlengen.
Ja natuurlijk, maar laten we wel wezen, ook jij moet nog een PA kopen, want je gaat als aandeelhouder ook geen aparte, losse tickets kopen. Dus niet echt een argument. 
DLRP Gids /// http://www.dlrpgids.be /// Reisgids in wording.
-
Disneyparisfreak
- Member

- BerichtenCOLON 35
- GeregistreerdCOLON 07 Okt 2013, 18:52
Afgelopen zomer toch niet, niet met Fantasypas en ook niet met de ShareholderspasPrins Adam schreefCOLONdenk t ook wel 10% volgens mij!D-Tekenaar schreefCOLONIk heb eens horen vallen dat je met je passeport annuel wel korting zou krijgen.
m.v.g Dlrpfreak