Stel jezelf voor!
- Prins Adam
- Beheerder

- BerichtenCOLON 9221
- GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40
Welkom en ook veel plezier hierDaphne0890 schreefCOLONHallo, ik ben Daphne en afkomstig van West-Vlaanderen (België) en ik ben 24 (op weg naar de 25).
Ik ben ook actief op andere Disneyforums, dus ik ken al een paar mensen van daar en van op facebook.
En uiteindelijk zijn we hier allemaal voor hetzelfde, onze liefde voor Disney.
Dus ik kijk er naar uit om dit forum te leren kennen. Grtjes
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

En hier is ze dan mijn West-Vlaams disneymoatje [WHITE SMILING FACE] welkomDaphne0890 schreefCOLONHallo, ik ben Daphne en afkomstig van West-Vlaanderen (België) en ik ben 24 (op weg naar de 25).
Ik ben ook actief op andere Disneyforums, dus ik ken al een paar mensen van daar en van op facebook.
- Daphne0890
- Member

- BerichtenCOLON 6
- GeregistreerdCOLON 06 Feb 2015, 11:39
Haha, je hebt er efkes moeten op wachten, but here I am!ElsV schreefCOLONEn hier is ze dan mijn West-Vlaams disneymoatje [WHITE SMILING FACE] welkomDaphne0890 schreefCOLONHallo, ik ben Daphne en afkomstig van West-Vlaanderen (België) en ik ben 24 (op weg naar de 25).
Welgekomen [WHITE SMILING FACE]Daphne0890 schreefCOLONHaha, je hebt er efkes moeten op wachten, but here I am!ElsV schreefCOLONEn hier is ze dan mijn West-Vlaams disneymoatje [WHITE SMILING FACE] welkomDaphne0890 schreefCOLONHallo, ik ben Daphne en afkomstig van West-Vlaanderen (België) en ik ben 24 (op weg naar de 25).
- Daphne0890
- Member

- BerichtenCOLON 6
- GeregistreerdCOLON 06 Feb 2015, 11:39
Bedankt, allemaal! Ik hoop dat ik hier "rust" vind..lol! 
Hello!!!
Ik ben Kristina. Ik ben ook nog lid van een ander Disney-forum, maar kom hier dus ook 'rust' zoeken
.
Ben al een tijdje lid van Café Mickey, sommige leden 'ken' ik via facebook en dat andere forum. Maar ik ben meer een lezer dan een poster
.
Maar het is de bedoeling dat ik hier wat actiever word, ook om andere leden wat beter te leren kennen
Ik ben Kristina. Ik ben ook nog lid van een ander Disney-forum, maar kom hier dus ook 'rust' zoeken
Ben al een tijdje lid van Café Mickey, sommige leden 'ken' ik via facebook en dat andere forum. Maar ik ben meer een lezer dan een poster
Maar het is de bedoeling dat ik hier wat actiever word, ook om andere leden wat beter te leren kennen
- Prins Adam
- Beheerder

- BerichtenCOLON 9221
- GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40
Welkom StinaStina schreefCOLONHello!!!
Ik ben Kristina. Ik ben ook nog lid van een ander Disney-forum, maar kom hier dus ook 'rust' zoeken.
Ben al een tijdje lid van Café Mickey, sommige leden 'ken' ik via facebook en dat andere forum. Maar ik ben meer een lezer dan een poster.
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier

Welkom StinaStina schreefCOLONHello!!!
Ik ben Kristina. Ik ben ook nog lid van een ander Disney-forum, maar kom hier dus ook 'rust' zoeken.
Ben al een tijdje lid van Café Mickey, sommige leden 'ken' ik via facebook en dat andere forum. Maar ik ben meer een lezer dan een poster.
- Mouseketeer
- Member

- BerichtenCOLON 1507
- GeregistreerdCOLON 09 Okt 2011, 13:00
Welkom hier Daphne en Stina!