Disney's Photo Pass

BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Annet
Member
Member
BerichtenCOLON 1415
GeregistreerdCOLON 22 Mrt 2014, 13:57

Dat zie je wel op de foto's.
Gebruikers-avatar
Tinkerchell
Member
Member
BerichtenCOLON 80
GeregistreerdCOLON 30 Nov 2014, 17:07

Ik ga morgen eindelijk weer en overweeg Photopass te nemen. Op prijslijst op de site kan ik niet vinden hoe duur downloads zijn. Zou iemand mij hierover willen informeren? Alvast bedankt! :-)
''for to have faith, is to have wings..''
Gebruikers-avatar
Annet
Member
Member
BerichtenCOLON 1415

Het downloaden van de foto's is gratis als je de PhotoPass plus hebt aangeschaft. Dus voor 49,99€ kun je thuis gewoon al je foto's downloaden.
Gebruikers-avatar
Tinkerchell
Member
Member
BerichtenCOLON 80
GeregistreerdCOLON 30 Nov 2014, 17:07

Oooh dat vind ik wel de moeite waard! Dankjewel Annet! :-)
''for to have faith, is to have wings..''
Gebruikers-avatar
Annet
Member
Member
BerichtenCOLON 1415

Dat is zeker de moeite waard, veel plezier alvast!
Gebruikers-avatar
Mich€l
Member
Member
BerichtenCOLON 719
GeregistreerdCOLON 09 Jun 2014, 10:56

Met je jaarkaart krijg je in ieder geval ook de gebruikelijke winkelkorting op de aanschaf van een pas. Met een Dreampas betaal je dus ook 40 euro.
Gebruikers-avatar
peanuts
Member
Member
BerichtenCOLON 31
GeregistreerdCOLON 28 Jan 2014, 21:18

ja wij hadden via disneylandparis.nl geboekt. en een week voor vertrek een mail gekregen. die we konden inleveren tegen korting
1997, 1998, 1999, 2000, 2001, 2003, 2004, 2006, 2008, 2010, 2012 2x 2013 2x ,2015 ,2017, 2021 en 2022, 2023 totaal 19x.
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

Kan je ondertussen ook gebruik maken van de photo pass + Bij Buzz Lightyear laser blast ?
Gebruikers-avatar
Mouseketeer
Member
Member
BerichtenCOLON 1507
GeregistreerdCOLON 09 Okt 2011, 13:00

D-Tekenaar schreefCOLONKan je ondertussen ook gebruik maken van de photo pass + Bij Buzz Lightyear laser blast ?
Dat kun je al sinds oktober....
Enkel de eerste 2/3 weken dat de Photopass+ officieel verkocht werd werkte dit nog niet.
Afbeelding
Gebruikers-avatar
gcf0723
Member
Member
BerichtenCOLON 164
GeregistreerdCOLON 26 Jan 2015, 11:14

heey
ik zit met nog een paar vraagjes. Heb je nu een photopass en een photopass plus of enkel die laatste?
ik heb een tijdje geleden iets gelezen over een photopass waar je tijdens je verblijf al je foto's kan laten opslaan en dan in een winkel kan je kiezen welke foto's je laat afdrukken. ik had toen gelezen dat deze gratis was klopt dit nu ? of bestaat dit niet? zoja is het aantal foto's dat je op die kaart kan opslaan onbeperkt of niet?
En die photopass+ die kost 50 euro en dan kan je de foto's thuis bekijken en allemaal thuis afdukken, kan je die dan ook nog laten afdrukken door het kruidvat bijvoorbeeld? en hoe is de kwaliteit nu van die foto's? en staan bij de attractiefoto's ook die kadertjes er op of niet?

sorry het zijn veel vragen maar ik geraakte er niet meer aan uit :)
Afbeelding
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

@ mouseketeer bedankt

@ gcf0732
De gewone photopass bestaat nog steeds en die krijg je gewoon gratis bij de fotografen van de characters .
Met deze pas kan je dan naar de fotowinkels van Dlp gaan en je foto's laten afdrukken.

De photopass + is de betalende kaart waarmee je al je foto's van attracties en characters gewoon bij je thuis kan downloaden en dan laten afdrukken bij Disneyland zelf of eender welke fotoservice zoals Kruidvat .
Gebruikers-avatar
Mich€l
Member
Member
BerichtenCOLON 719

De standaard PhotoPass (zonder de Plus ;)) is gratis en krijg je van de fotograaf bij een Disney-figuur (als die ook foto's maakt). Deze kun je bij de fotopunten in de winkels/hotels bekijken en laten afdrukken tegen betaling. De attractiefoto's kunnen niet op deze pas, die moet je dus af laten drukken bij de fotobalie bij de attractie.

De PhotoPass+ kost 50 euro en is 10 dagen geldig. Je kunt er dan zoveel foto's opzetten als je wilt van zowel attracties als de Disney-figuren (tot een maximum van, ik dacht, 200 MB of zoiets, dit zijn veel foto's). Je kan ze op dezelfde fotopunten bekijken en af laten drukken. Je kunt deze ook achteraf thuis downloaden. Je kan ze dan, net als je eigen gemaakte foto's, laten afdrukken of in een fotoalbum verwerken. De kaders rond de attractiefoto's staan er wel op. Bij de Disney-figuren is het enkel de foto, zonder kader, maar je krijgt wel alle foto's die de fotograaf gemaakt heeft. De foto's zijn van goede kwaliteit. Hierbij moet je wel rekening mee houden dat de attractiefoto's beter bij de fotobalie van de attractie gekoppeld kunnen worden aan je kaart, in plaats van de QR-code te scannen bij de foto op het scherm. Dat laatste geeft de gehele foto in mindere kwaliteit. Het koppelen van je foto aan je kaart is gratis.
Gebruikers-avatar
Mouseketeer
Member
Member
BerichtenCOLON 1507
GeregistreerdCOLON 09 Okt 2011, 13:00

@ Mich€l

Het is sowieso meer dan 200 MB, want mijn album van oktober is 304 MB en bevat 229 foto's.
Er zit geen maximum op, het is gewoon onbeperkt voor 10 dagen aaneengesloten vanaf aanschaf.
Afbeelding
Kaylee19
Member
Member
BerichtenCOLON 219
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2013, 18:23

Misschien een beetje stomme vraag, maar ik heb gehoord dat er in de Castle Club Disneyfiguren aanwezig zijn en dat je ze dan kunt ontmoeten. Kun je daarbij ook de Photopass+ gebruiken?
Gebruikers-avatar
Mich€l
Member
Member
BerichtenCOLON 719

@Mouseketeer
Blijkbaar zit er dan geen beperking op, maar had op de website van de PhotoPass+ ergens gezien dat bij de albums een balkje staat met hoeveel schijfruimte is gebruikt. Deze geeft aan tot 200 MB, dus vandaar dat ik dat dacht. Nu zie ik ook dat hij op 0 staat, terwijl ik meerdere albums heb gekoppeld.

@Kaylee19
Alle Disney-figuren waar een officiële fotograaf aanwezig is (herkenbaar aan het PhotoPass-logo) kun je in principe de pas gebruiken. Ik weet alleen niet of dat in de Castle Club het geval zal zijn. Dit kan ook wisselend zijn per keer. Zo kan het zijn dat een figuur op het park de ene dag wel en de andere dag geen fotograaf bij heeft (behalve op de locaties aangegeven met het logo op de plattegrond, daar zou altijd een fotograaf moeten zijn).
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar