@JewelFox: Fox <3 (Mijn artiest naam is FoxLady~!)

Ik cosplay al 8jaar, ben vrij bekend met de Nederlandse cosplay scene dus al je vragen hebt over wat dan ook stel ze mij gerust

(prive bericht kan ook!) Heb je al Disney cosplays? Of welke zou je willen kopen of maken? Een shoot lijkt mij altijd wel leuk!
@Debby82 Deze maand is 21ste Imagicon een conventie gericht op strips, films en fantasy. Er komen ook wat mensen op af in Disney kostuums, maar ook star wars en superhelden zoals batman etc. De week erop is de 28 en 29 Dutch Comic Con, een nieuwe conventie die de comic cons uit america na te gaan doen. Dus ook voor strips, films, tv, disney, anime, games etc. Ik ga NIET naar deze conventies.
Ik zelf zal dan in April naar Tomocon in Etten Leur gaan, dit is een cosplay/anime/manga/game-conventie, meer greicht op het japanse (waar cosplay vandaan komt). 2weken erna is de Elfia (Elf Fantasy Fair) Ik ben er op de zaterdag. Dit is in Haarzuilens bij een mooi kasteel met veel eten drinken kraampjes met mooie spullen om te kopen allemaal in het thema van fantasy, middeleeuwen etc. Er komen veel eigen creaties langs, maar ook cosplay, ook Disney dus. Ik zat zelf er aan te denken om iets van mijn Disney cosplays aan te doen.
In Juni is er dan nog een weekend een anime conventie gaande in Den Haag (hier ben ik ook bij!) dit is 12/13/14 juni.