alle dagen tijdens Swing Into Spring tot 31 mei 2015
Minnie's Little Spring Train
Welcome to Spring (uitgezonderd donderdag en vrijdag!)
Goofy's Garden Party (uitgezonderd maandag en disndag!)
[2016] Swing Into Spring
- Prins Adam
- Beheerder

- BerichtenCOLON 9221
- GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

- Prins Adam
- Beheerder

- BerichtenCOLON 9221
Swing into Spring 2015 The complete experience dankzij DlrpFans

- Mouseketeer
- Member

- BerichtenCOLON 1507
- GeregistreerdCOLON 09 Okt 2011, 13:00
Ik ben echt verliefd!
De eerste keer Goofy's Garden Party was even héél chaotisch, maar ik heb het systeem nu onder de knie!
En nu vind ik 'm echt helemaal geweldig, gaan we vandaag ook zeker weer kijken!
Welcome To Spring is echt super, de muziek is top!
Minnie's Little Spring Train is klein maar leuk, vooral de muziek is erg catchy!
En de characters zijn super! Zelfs Merida in het Princess Pavillion kunnen ontmoeten!
De eerste keer Goofy's Garden Party was even héél chaotisch, maar ik heb het systeem nu onder de knie!
Minnie's Little Spring Train is klein maar leuk, vooral de muziek is erg catchy!
En de characters zijn super! Zelfs Merida in het Princess Pavillion kunnen ontmoeten!

- Prins Adam
- Beheerder

- BerichtenCOLON 9221
Swing into Spring pin's

These new Spring pins are already on sale at Flora's, 1 week before the official release
Bron Pixiedust.be

These new Spring pins are already on sale at Flora's, 1 week before the official release
Bron Pixiedust.be

- Miss Ariel
- Member

- BerichtenCOLON 1806
- GeregistreerdCOLON 10 Apr 2014, 08:37
staat Merida in het pavillion????? da's super nieuwsMouseketeer schreefCOLONIk ben echt verliefd!
Best day ever <3 1 april 2017 our wedding day
Part of that Disney world <3
*Magical Bucketlist*
*Magical Bucketlist*
- Mouseketeer
- Member

- BerichtenCOLON 1507
Ja, maar enkel voor Swing Into Spring en niet altijd.Miss Ariel schreefCOLON staat Merida in het pavillion????? da's super nieuwshet klinkt super allemaal
Toen we naar binnen mochten (via de uitgang) mochten we kiezen tussen Snow White en Ariel.
We kozen voor Snow White, maar moesten binnen even wachten. Er was 1 iemand voor ons.
Recht toen we aan de beurt waren werd Snow White afgewisseld met Merida dus we hadden geluk.
Maar er is dus net zo goed kans, en die kans is groot, dat er twee andere prinsessen staan.
Ik zou dus niet al te hard hopen op Merida, ze zit in de gewone roulatie tijdens Swing Into Spring.

- D-Tekenaar
- Member

- BerichtenCOLON 12207
- GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49
Ik heb haar en ik ben niet zo een Brave fan .Mouseketeer schreefCOLONJa, maar enkel voor Swing Into Spring en niet altijd.Miss Ariel schreefCOLON staat Merida in het pavillion????? da's super nieuwshet klinkt super allemaal
Toen we naar binnen mochten (via de uitgang) mochten we kiezen tussen Snow White en Ariel.
We kozen voor Snow White, maar moesten binnen even wachten. Er was 1 iemand voor ons.
Recht toen we aan de beurt waren werd Snow White afgewisseld met Merida dus we hadden geluk.
Maar er is dus net zo goed kans, en die kans is groot, dat er twee andere prinsessen staan.
Ik zou dus niet al te hard hopen op Merida, ze zit in de gewone roulatie tijdens Swing Into Spring.
Dus ik moet haar niet persé meeten.
Ik hoop nu enkel op Thumper ,Miss Bunny en mission inposible Horace Horsecoler ( als ik teminste bij swing into spring geraak door al die miserie hier)
Maar goed ik hoop natuurlijk wel dat de mensen die haar nie hebben nog een kansje krijgen.
- Miss Ariel
- Member

- BerichtenCOLON 1806
- GeregistreerdCOLON 10 Apr 2014, 08:37
thanks voor de info, het is al beter als dat ze haar helemaal niet laten meeten denk ik dan maarMouseketeer schreefCOLONJa, maar enkel voor Swing Into Spring en niet altijd.Miss Ariel schreefCOLON staat Merida in het pavillion????? da's super nieuwshet klinkt super allemaal
lijkt me zo stom als ze haar weer weg zouden halen maar wie weet wat de toekomst brengt, voor nu ben ik blij dat ze er rondloopt
Best day ever <3 1 april 2017 our wedding day
*Magical Bucketlist*
*Magical Bucketlist*
- fairy tale
- Member

- BerichtenCOLON 340
- GeregistreerdCOLON 09 Nov 2013, 21:11
Hey
Weet iemand wat ongeveer de wacht tijden bij stampertje zijn op het moment. Ben daar wel een beetje nieuwschierig naar.
De rest van swing into spring ziet er geweldig uit. Kan niet wachten tot ik er ben.
Weet iemand wat ongeveer de wacht tijden bij stampertje zijn op het moment. Ben daar wel een beetje nieuwschierig naar.
De rest van swing into spring ziet er geweldig uit. Kan niet wachten tot ik er ben.
Second star to the right and straight on until morning,
- Mouseketeer
- Member

- BerichtenCOLON 1507
Afgelopen weekend stond er toch zeker een wachttijd van 1-1,5 uur.fairy tale schreefCOLONHey

- fairy tale
- Member

- BerichtenCOLON 340
- GeregistreerdCOLON 09 Nov 2013, 21:11
Oke.dan weet ik dat dat heel erg bedankt. Kan ik vrijdag als ik aankom waarschijnlijk nog net aanschuiven in de rij.
Second star to the right and straight on until morning,
- Prins Adam
- Beheerder

- BerichtenCOLON 9221
Swing into Spring Merchandise!

- Prins Adam
- Beheerder

- BerichtenCOLON 9221

bron Insidedlparis

- Prins Adam
- Beheerder

- BerichtenCOLON 9221

@DisneylandBerry
Lyrics of 'Welcome to the World of Spring', the show stop song of the Goofy's Garden Party

- Fantillusion
- Member

- BerichtenCOLON 567
- GeregistreerdCOLON 10 Feb 2015, 09:54
Ik ben afgelopen weekend voor het eerst met Swing into Spring geweest en ik vond het echt fantastisch. De decoraties en het entertainment vond ik geweldig en vrolijk!
Ik heb Goofy's Garden Party 2x gezien, van verschillende plekken, en ik vind het wel leuk om zo 2 eigenlijk heel verschillende shows gezien te hebben.
Minnie's little spring train vond ik erg vrolijk en schattig, ja het is snel voorbij, maar zeker een leuke toevoeging.
Welcome to spring ook echt een prachtige show, mooi gedans, en de Mary en Bert die we hadden vond ik echt heel goed gecast qua gezicht, en waren heel enthousiast.
Thumper & Miss Bunny gemeet op zondagochtend. Ben om 9:30 in de rij gaan staan, er stonden ongeveer 4 gezinnen voor ons toen. Om 10:00 kwamen ze eraan en voor 10:15 waren we klaar. Dus was erg goed te doen. En wat deden ze het leuk!!! Echt heel schattig, interactief, en leuk geposeerd.
Ik ga ook nog een tripreport posten, maar wilde even mijn ervaring over Swing into spring hier delen. Kort samengevat: ben dus helemaal enthousiast!
Ik heb Goofy's Garden Party 2x gezien, van verschillende plekken, en ik vind het wel leuk om zo 2 eigenlijk heel verschillende shows gezien te hebben.
Minnie's little spring train vond ik erg vrolijk en schattig, ja het is snel voorbij, maar zeker een leuke toevoeging.
Welcome to spring ook echt een prachtige show, mooi gedans, en de Mary en Bert die we hadden vond ik echt heel goed gecast qua gezicht, en waren heel enthousiast.
Thumper & Miss Bunny gemeet op zondagochtend. Ben om 9:30 in de rij gaan staan, er stonden ongeveer 4 gezinnen voor ons toen. Om 10:00 kwamen ze eraan en voor 10:15 waren we klaar. Dus was erg goed te doen. En wat deden ze het leuk!!! Echt heel schattig, interactief, en leuk geposeerd.
Ik ga ook nog een tripreport posten, maar wilde even mijn ervaring over Swing into spring hier delen. Kort samengevat: ben dus helemaal enthousiast!
If I never knew you, if I never felt this love
I would have no inkling of how precious life can be
I would have no inkling of how precious life can be