Stel jezelf voor!

Stap binnen in ons gezellig café, maak een praatje met andere leden, stel vragen of tel samen af naar een volgend tripje.
Disneydaan
Member
Member

Hallo allemaal! :sorc:

Mijn naam is Daniëlle, 41 jaar oud en helemaal gek van Disney al zo lang ik mij kan herinneren.
Ik vind dit forum ontzettend leuk en ik lees al een tijdje met julllie mee. Vooral de tripreports vind ik altijd erg leuk om lezen.
Heerlijk om iedere dag even de Disneymagie te voelen op dit gezellige forum!

:chesire: Groetjes, Daniëlle
Monster-E
Member
Member

Welkom Allen
Miss Ariel
Member
Member

welkom iedereen op het leukste Disney forum waar de magie ook thuis is :sorc:
Best day ever <3 1 april 2017 our wedding day
Part of that Disney world <3
*Magical Bucketlist*
Sally
Member
Member

Welkom iedereen. En ik sluit mij aan bij Miss Ariel ...
Mouseketeer
Member
Member

Welkom aan alle nieuwe leden, en veel plezier hier op het forum!
Afbeelding
Disneydaan
Member
Member

Dank jullie wel allemaal!! Dat veel plezier gaat vast lukken!
Vitwiz
Member
Member

Hallo hallo iedereen!

Mijn naam is Kevin en ben 22 jaren jong (bijna 23 alweer). En zoals misschien wel een erg grote verassing is voor jullie ben ik een erg grote Disney fan! (Echt waar? JA ECHT! :D) Ik heb me eigen gelukkig mogen prijzen dat ik al 3x in WDW ben geweest en al ontelbare keren in DLP. Mijn grootste droom is om ooit alle parken ter wereld te bezoeken, en dan vooral die in Tokyo en Californië. Mijn favoriete film is: Alice in Wonderland en daarnaast Frozen. Ook ben ik een verzamelaar van allerlei Disney beelden (WDCC, Traditions, etc).

Hoop met jullie veel te kletsen over alles Disney gerelateerd en jullie beter te leren kennen. :)
Monster-E
Member
Member

Welkom Allen!
disneybookmama
Member
Member

Hoi,

Mijn naam is Annabel, ik ben een mama van twee dochters en samen met hen groot fan van Disney. De twee meiden zijn al een aantal keer mee geweest naar Disney en vinden het beide helemaal geweldig.
Naast mijn liefde voor Disney lees ik graag, vind ik het heerlijk om bezig te zijn met mijn meisjes of kijken we samen een filmpje.
Dat was het wel zo'n beetje, mocht je nog iets willen weten vragen kan altijd haha.
Dragy
Moderator
Moderator

Heel veel Café Mickey plezier allemaal!!
DLP (°2007): +30X - WDW: 2X (mei 2010 en mei 2013) - DLC: 1X (juni 2011) - DCL: 1X (Bahamian cruise op de Magic, april 2013)
Sulley84
Member
Member

Hallo allemaal,

Ik zit ook al een tijd op dit forum, het word dan nu ook tijd om mezelf even voor te stellen :)
Ik ben Shireen kom uit Utrecht en ben sinds mijn 1e bezoek als 8 jarig meisje aan Disneyland parijs in 1992 groot Disneyfan! Tot nu toe gaan we elk jaar zeker 4 dagen genieten in Disneyland en komt er volgend jaar eindelijk een jaarkaart. Verder breid deze hobby zich uit in huis en ben ik begonnen met verzamelen maar ben er nog lang niet. Mijn vriend en stiefzoontje van 5 heb ik ook aangestoken met het Disney virus. De kleine man wil als hij later groot is bij de draak wonen en meedansen in de parades van Disney, mooie toekomstdroom lijkt me :)
Lieve Disneygroet, SulleyShireen
D-Tekenaar
Member
Member

Welkom en veel Disney plezier !
Er is trouwens een heel goed medicijn voor het Disney virus !

NOG MEER DISNEY :D
Neleke
Member
Member

Hoi, Ik ben Nele en ben 23 jaar! Ik woon in Scherpenheuvel en werk als leerkracht op school en internaat. Vanaf vandaag ben ik hier geregistreerd. Als kind heb ik drie keer het park bezocht. Een keer verbleven in het Disneyhotel, een keer in New York, een keer in NewPortBay ! Sinds ik werk ben ik twee keer in 2014 geweest. Een keer in februari, de volgende keer tijdens de kerstperiode in November. Toen zijn we verbleven in Cheyenne. Ik wacht op de volgende superverkoop om terug te gaan, vermits het toch wel een dure uitstap is :) hopelijk is dit snel! Groetjes
D-Tekenaar
Member
Member

Welkom en veel Disney plezier
Prins Adam
Beheerder
Beheerder

Welkom Nele
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “"Ons Café"”