Je droomjob bij Disneyland Paris ?

Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

Stel je voor .
Je zou in Disneyland Paris kunnen werken .
En je zou mogen kiezen wat je moest doen.
Wat zou jij dan doen ?

Zelf zou ik als valide persoon een vriend willen zijn van Goofy .
Hij is een enorm interessant character . En ik denk dat dit zeer leuk zou kunnen zijn.

Maar goed dat gaat nu eenmaal niet hé

Tweede optie zou character begeleider zijn.
Ook dat is zeer intresant. Dit omdat je continu kan spelen met de characters en de bezoekers.
En je krijgt de kans om mensen blij te maken. Al moet je ze af en toe ook teleurstellen.
Gebruikers-avatar
Mouseketeer
Member
Member
BerichtenCOLON 1507
GeregistreerdCOLON 09 Okt 2011, 13:00

Enkel character begeleider kun je niet zijn.
Je bent alleen begeleider van characters als je zelf ook een Character & Parade Performer bent, of als je Guest Flow doet.

Voor mij is het heel gemakkelijk: Guest Flow.
Dat is al jaaaaaaren mijn droombaan, en ik hoop die wens dan ook dit jaar nog in vervulling te laten gaan!
Afbeelding
Gebruikers-avatar
kimberley2909
Member
Member
BerichtenCOLON 841
GeregistreerdCOLON 19 Aug 2014, 13:32

Misschien een hele stomme vraag maar wat is guest flow? :oops:
Never lose hope
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207

Dat is een job met veel inhoud !
Ze helpen bij shows en parades om alles een beetje in goede banen te lijden.
Bv. de gasten achter de touwen houden tijdens de parade .
En de mindervaliden naar hun speciale plaatsen brengen.
Ook helpen ze bij de character Meet en Greets .
Verder zijn ze ook het wandelende informatie punt voor de gasten.
Wanneer je iets wil weten moet je gewoon maar kijken of je een rode jas of of rode shirt ziet .
En zijn zullen u in 90 procent van de gevallen kunnen helpen.
De bekendste guest flower is Alain le Magicien .
Want naast goochelen is ook dit een deeltje van zijn job.
Gebruikers-avatar
kimberley2909
Member
Member
BerichtenCOLON 841

Aaah die! Nou daar mogen ze wel vriendelijkere mensen voor aannemen! Heb dr een paar gehad waar je jezelf af ging vragen of t wel verstandig was iets te vragen!

Wel een super leuke baan! Zou ook wel wat voor mij zijn hihi. Echter heb ik totaal geen talenknobbel en spreek ik geen woord frans.

Hoop dat het je lukt Mouseketeer!
Never lose hope
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207

kimberley2909 schreefCOLONAaah die! Nou daar mogen ze wel vriendelijkere mensen voor aannemen! Heb dr een paar gehad waar je jezelf af ging vragen of t wel verstandig was iets te vragen!

Wel een super leuke baan! Zou ook wel wat voor mij zijn hihi. Echter heb ik totaal geen talenknobbel en spreek ik geen woord frans.

Ik ken dat Kimberly :D
ik heb er ook al zo een paar meegemaakt .
Ik wil niet stoefen ofzo maar de beste zijn meestal wel de Nederlanders en Belgen :D
Al zorgen die meestal wel voor idiote gesprekken !
Dit vooral wanneer je op het einde van het gesprek gewoon beide Nederlands blijkt te spreken.
Ik kan echt niet bijhouden hoe vaak ik dit al meegemaakt heb.
disneyjoyce
Member
Member
BerichtenCOLON 15
GeregistreerdCOLON 20 Mei 2013, 13:01

Ik zou op de kostuum afdeling willen werken. Lijkt me echt geweldig al die. Mooie kostuums te maken.
Gebruikers-avatar
kimberley2909
Member
Member
BerichtenCOLON 841

D-Tekenaar schreefCOLON
kimberley2909 schreefCOLONAaah die! Nou daar mogen ze wel vriendelijkere mensen voor aannemen! Heb dr een paar gehad waar je jezelf af ging vragen of t wel verstandig was iets te vragen!

Ik wil niet stoefen ofzo maar de beste zijn meestal wel de Nederlanders en Belgen :D
Dit vooral wanneer je op het einde van het gesprek gewoon beide Nederlands blijkt te spreken.
Ja het valt mij op dat als je frans bent je bij sommige een streepje voor heb! Voornamelijk wat mindervaliden betreft! De fransen met een zelfde kaartje mogen met heel gezin bij dreams in het speciale vak en de nederlanders niet, om maar een voorbeeld te noemen.. argg zo vervelend als ze zo doen! Iedereen is gelijk!
Never lose hope
belle1608
Miss CM
Miss CM
BerichtenCOLON 457
GeregistreerdCOLON 19 Jun 2014, 09:42

De hele dag rondlopen als Belle :D (ik weet dat dat niet kan ;))
Afbeelding
Gebruikers-avatar
kimberley2909
Member
Member
BerichtenCOLON 841

Waarom zou dat niet kunnen? Je kan toch auditie doen? Al is deze wel net geweest
Never lose hope
marijndz
Member
Member
BerichtenCOLON 594
GeregistreerdCOLON 09 Mei 2014, 19:21

kimberley2909 schreefCOLON
D-Tekenaar schreefCOLON

Ja het valt mij op dat als je frans bent je bij sommige een streepje voor heb! Voornamelijk wat mindervaliden betreft! De fransen met een zelfde kaartje mogen met heel gezin bij dreams in het speciale vak en de nederlanders niet, om maar een voorbeeld te noemen.. argg zo vervelend als ze zo doen! Iedereen is gelijk!
helemaal mee eens sommig personeel is echt vervelend, bijvoorbeeld bij de charkters meet and greets vind ik dat ze nogal streng zijn. bij bijvoorbeeld de Efteling is het personeel veeel aardiger.
Afbeelding
Gebruikers-avatar
judoka Jol
Member
Member
BerichtenCOLON 148
GeregistreerdCOLON 01 Apr 2013, 15:57

Ik wil wel maar een ding houdt me tegen om een greep naar een van deze banen te doen. Ik kan geen beleefd woord frans alleen wat vloekwoorden en ik kan het helemaal niet volgen wat ze zeggen. En engels is echt een ramp. Ik kan het wel volgen maar ik kan het niet spreken. Dus dat gaat voor mij voorlopig niks worden!
Vanaf 1997 minstens 1 keer per jaar naar Disneyland Parijs. In 2000 en 2003 naar Walt Disney World te Orlando. En in 2007 naar Disney Resort te Anahem.
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207

Het topic gaat er ook om van wat je graag zou doen .
Je moet dus niet denken aan grenzen van taal of je persoonlijke leven.
Zelf is er voorlopig ook geen enkele kans voor mij om ooit voor Disney te werken .
Gebruikers-avatar
PuppyLikesYou
Member
Member
BerichtenCOLON 314
GeregistreerdCOLON 15 Okt 2013, 21:54

Het liefste zou ik er als entertainer willen werken :)
Daar blijf ik immers ook voor proberen!

Naast performen is naaien mijn grootste passie, hier heb ik ook voor gestudeerd, en ik zou dan ook dolgraag beter willen worden om daar te kunnen werken. Kostuums maken voor de parades, kostuums voor het personeel, alles! Van ontwerpen tot repareren :) lijkt me geweldig.

Ik kan helaas ook geen frans, nooit gehad op school ook, mijn engels daar in tegen is vloeiend.
Nu moet mijn vriend frans kunnen voor zijn opleiding, dus ik hoop dat we samen les kunnen nemen.
Ik heb wel een taal knobbel, maar frans is pittiger dan noors of duits voor mij. Zelf japans kan ik beter spreken en verstaan dan frans! ahha.

Het zou me dan ook heel tof lijken om er gewoon als verkoper te werken, of wat dan ook :) zolang ik andere maar naar de zin kan maken, Disney betekend veel voor mij, en dat deel ik graag met anderen.

Helaas is het zo dat de audities en solicitaties echt vleeskeuringen zijn.. ze moesten eens weten wat ik wel allemaal kan! :p
What else is life but being near you? Do they suspect? Oh, to be given to you; you to me. I will be faithful to you. True. -Pocahontas
belle1608
Miss CM
Miss CM
BerichtenCOLON 457
GeregistreerdCOLON 19 Jun 2014, 09:42

Heb al eens auditie gedaan, na 1e ronde er al uit ;)
Afbeelding
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar