Mijn zoon (5jaar)is hier verzot op, staat dan volop te zwaaien en mee te dansen. En iedere keer ze terug naar de poort rijden, wil hij aan de kant staan, waar ze als laatste passeren voor ze terug de poort in rijden,
De voorbije vakantie heeft hij toch enkele nieuwe characters ontmoet ( sully, oom dagobert, mr. En mevr incredible, gaston, Belle in haar blauwe jurk,...)
Disney's Stars & Cars
- Miss Ariel
- Member

wauw hebben jullie Belle in haar blauwe jurk gezien? wil ik ook zien!!! heb je een foto?kizzy schreef:Mijn zoon (5jaar)is hier verzot op, staat dan volop te zwaaien en mee te dansen. En iedere keer ze terug naar de poort rijden, wil hij aan de kant staan, waar ze als laatste passeren voor ze terug de poort in rijden,
De voorbije vakantie heeft hij toch enkele nieuwe characters ontmoet ( sully, oom dagobert, mr. En mevr incredible, gaston, Belle in haar blauwe jurk,...)
Best day ever <3 1 april 2017 our wedding day
Part of that Disney world <3
*Magical Bucketlist*
*Magical Bucketlist*
- D-Tekenaar
- Member

Echt ? coolMich€l schreef:Afgelopen winter stond ze ook regelmatig in haar 'doordeweekse' kleding bij de Old Mill.
ik heb haar eens gezien in de begin jaren
Maar die moest even weg toen ik kwam
En nu is het juist dat character dat ik het liefste zou willen zien
- D-Tekenaar
- Member

Oh zo leuk ! En ze is precies haar boek an het voorlezen aan Lilo & Stitch
- Miss Ariel
- Member

echt? heb haar nog nooit in haar blauwe jurk gezien dus zoek haarMich€l schreef:Afgelopen winter stond ze ook regelmatig in haar 'doordeweekse' kleding bij de Old Mill.
wauw wat een leuke foto's Kizzy!!! bedankt voor het posten!!! hopelijk zie ik ze een volgende keer
Best day ever <3 1 april 2017 our wedding day
*Magical Bucketlist*
*Magical Bucketlist*
- D-Tekenaar
- Member

JA Hé
Ik zou haar best eens met Gaston wille zien
Of met The Beast en dan Gaston er nog bij 
Ik zou haar best eens met Gaston wille zien
- Fantillusion
- Member

Leuk zeg! Zou haar ook graag eens zo zien.
If I never knew you, if I never felt this love
I would have no inkling of how precious life can be
- D-Tekenaar
- Member

Dit is zo een leuk filmpje van Gaston & Village Belle tijdens het kerst seizoen 2013 in Disneyland Paris
- Prins Adam
- Beheerder

Leuke foto's!!
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

- Fantillusion
- Member

Wat een leuke foto's!
Ik hoop op 3 juli naar de allerlaatste Stars & cars te gaan (nog niet zeker want we moeten op tijd naar huis). Hoop dan ook op leuke karakters zoals Belle in blauwe, Rapunzel, Gaston, Sulley... ben benieuwd
Ik hoop op 3 juli naar de allerlaatste Stars & cars te gaan (nog niet zeker want we moeten op tijd naar huis). Hoop dan ook op leuke karakters zoals Belle in blauwe, Rapunzel, Gaston, Sulley... ben benieuwd
If I never knew you, if I never felt this love
Disney's Stars 'n' Cars heeft de afgelopen jaren vele varianten gekend. De laatste tijd bestond Disney's Stars 'n' Cars uit een meet 'n' greet op Place des Stars in het Walt Disney Studio's Park. Op 3 juli 2015 was de laatste dag waarop je kon genieten van Disney's Stars 'n' Cars.