Wie is de Mol? 2015 - Het Spel
- kimberley2909
- Member

(Groen) ik stem.op Bryan (groen)
Never lose hope
- D-Tekenaar
- Member

Goed jongens en meisjes ik ga slapen !
Ik zie morgen wel wat er beslist is !
Ik zie morgen wel wat er beslist is !
@D tekenaar en Prins Erik
Mijn oosting die ik advies geedit heb was ook goed!!
Te voorbeeld van wat goed is:
Groen lorum ipsum
Of
Groen lorum ipsum groen
Of
(Groen)!lorum ipsum
Allemaal zijn ze goed.
Check michel zijn posting maar.
@michel mischien even in de ooeningspost vermelden.
Mijn oosting die ik advies geedit heb was ook goed!!
Te voorbeeld van wat goed is:
Groen lorum ipsum
Of
Groen lorum ipsum groen
Of
(Groen)!lorum ipsum
Allemaal zijn ze goed.
Check michel zijn posting maar.
@michel mischien even in de ooeningspost vermelden.
- Nicole1988
- Member

Dan zitten we nu met een meerderheid kwam stemmen voor lascall als ik goed geteld heb
- D-Tekenaar
- Member

Zo dan zijn we eruit !
Letscall krijgt de Jokers .
En zal ze veilig door de douane loodsen
Dat geloof je toch zelf niet? Ik stemde gewoon op letscall zodat we toch 3jokers zouden kunnen halen nog. Maar ik vertrouw em voor geen haar! Jou ook niet trouwens jij was wel heel snel met het goeie antwoord voor de joker.D-Tekenaar schreef:Zo dan zijn we eruit !
- D-Tekenaar
- Member

Onderwerptitel: Wie is de Mol? 2015 - Het Spel
Verder was ik zo snel omdat ik juist de tijdlijn had geopend. En ik kon me dat molletje nog heel goed herinneren .
Ik vertrouw Letscall omdat ik al lang een naam in mijn hoofd heb van wie de mol kan zijn.vercruz schreef:Dat geloof je toch zelf niet? Ik stemde gewoon op letscall zodat we toch 3jokers zouden kunnen halen nog. Maar ik vertrouw em voor geen haar! Jou ook niet trouwens jij was wel heel snel met het goeie antwoord voor de joker.D-Tekenaar schreef:Zo dan zijn we eruit !
Verder was ik zo snel omdat ik juist de tijdlijn had geopend. En ik kon me dat molletje nog heel goed herinneren .
Laatst gewijzigd door D-Tekenaar op 17 jun 2015, 13:50, 1 keer totaal gewijzigd.
Ja voor alles is een uitleg natuurlijkD-Tekenaar schreef:Onderwerptitel: Wie is de Mol? 2015 - Het Spel
Ik vertrouw Letscall omdat ik al lang een naam in mijn hoofd heb van wie de mol kan zijn.vercruz schreef:Dat geloof je toch zelf niet? Ik stemde gewoon op letscall zodat we toch 3jokers zouden kunnen halen nog. Maar ik vertrouw em voor geen haar! Jou ook niet trouwens jij was wel heel snel met het goeie antwoord voor de joker.D-Tekenaar schreef:Zo dan zijn we eruit !
Verder was ik zo snel omdat ik juist de tijdlijn had geopend. En als ik kon me dat molletje nog heel goed herinneren .