Algemeen Kerst 2015 in Disneyland Paris

merlijntje1983
Member
Member

Prins Adam schreef:
merlijntje1983 schreef:Wat ik me afvraag, wij gaan de laatste week van november (ma 23 t/m vrij 27), naar mijn idee heeft dan niemand in de omliggende landen vakantie.
hoe zit dat dan met frozen sing a long en dreams en de parades, is dat dan wel gewoon allemaal?
En hoe zit het met de opening qua kraampjes, restaurants etc, wel alles gewoon open of minder?
Als je een hele week gaat zal je zeker alles kunnen zien

Super, bedankt!
Duchess
Member
Member

Wij gaan misschien in de kerstperiode naar DLP. Maar we willen weten wanneer we best kunnen gaan, we kunnen jammer genoeg niet met kerst zelf gaan. Kunnen we dan beste na of voor kerst gaan?
:donald: :sorc: :goofy:
Prins Adam
Beheerder
Beheerder

Duchess schreef:Wij gaan misschien in de kerstperiode naar DLP. Maar we willen weten wanneer we best kunnen gaan, we kunnen jammer genoeg niet met kerst zelf gaan. Kunnen we dan beste na of voor kerst gaan?
In de kerstvakantie en weekends december is het heel druk. Dus beter deze te vermijden
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
monsterdoll
Member
Member

Wij gaan tijdens de kerstdagen zelf, heb er onwijs zin in!
disney rulez
*hopend naar disney te gaan dit jaar*
kizzy
Member
Member

We zijn aan het overwegen om tijdens de kerstvakantie nog eens te gaan, maar vorig jaar was het al enkele keren volzet , dus vrees ook dit jaar weer een massa volk....
Mouseketeer
Member
Member

kizzy schreef:We zijn aan het overwegen om tijdens de kerstvakantie nog eens te gaan, maar vorig jaar was het al enkele keren volzet , dus vrees ook dit jaar weer een massa volk....
De kerstvakantie is altijd druk.
Zijn samen met de week van Halloween de drukste weken van het hele jaar.
Afbeelding
Dave
Member
Member

Duchess schreef:Wij gaan misschien in de kerstperiode naar DLP. Maar we willen weten wanneer we best kunnen gaan, we kunnen jammer genoeg niet met kerst zelf gaan. Kunnen we dan beste na of voor kerst gaan?

Wij hebben het nu twee jaar na elkaar gedaan. Vorigjaar een weekend overbrugt (van donderdag t.e.m. maandag). Ik adviseer sterk om aan te komen op zondag. De zondag zelf is redelijk druk, maar uitstervend. Zondagavond is het echt superrustig en kan je in alle attracties (behalve BTM) blijven zitten. Onze ervaring is dat je op een weekdag wanneer de parken tot 19u open zijn veel meer kan doen dan in het weekend als het tot 22u open is. Echt op alle vlakken is dat voordeliger. Soms kom je zelfs een alleenstaande verdwaalde figuur in kerstoutfit tegen die alle tijd voor je heeft voor de gekste foto's. Dat zal je nooit in het weekend of vakantieperiodes meemaken.
Vorigjaar was de zaterdag dat wij er waren volledig volzet. Dan wil je echt niet in de parken zijn. Aankijkend tegen elke attractie 'vanaf' 60 minuten wachttijd. Oók voor de restaurants enz. Om maar te zwijgen van character meets, dat was echt voor niemand meer leuk.
Disneyloverforever
Member
Member

Wat ik me eigenlijk afvroeg is waarom was er vorig jaar geen normale parade tijdens het kerst seizoen maar alleen de kerst parade? Is dit jaar wel gewoon kerst en magic parade of alleen kerst?
Annet
Member
Member

Het kerst programma is nog niet bekend, dus even afwachten nog.
Prins Adam
Beheerder
Beheerder

Disneyloverforever schreef:Wat ik me eigenlijk afvroeg is waarom was er vorig jaar geen normale parade tijdens het kerst seizoen maar alleen de kerst parade? Is dit jaar wel gewoon kerst en magic parade of alleen kerst?
Vorig jaar was het alleen de kerstparade, of dit zo is dit jaar is nog af te wachten...
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
rolo
Member
Member

Bij de "Christmas Tree Lighting" gaan dan alleen de lichtjes aan of komen Mickey en Minnie etc dan ook met entertainment?
Had een filmpje op tjoeptjoep gezien met dansende Mickey enzo en dat vond ik wel errug leuk maar alleen die boom daar loop ik niet echt warm voor :oops:
Afbeelding
Mouseketeer
Member
Member

Dat is afwachten tot daadwerkelijk de press release is uitgebracht.
Er gaat een gerucht dat er weer characters bij zijn.
Maar er is nog niets bevestigd.
Afbeelding
Joyce_Belle
Member
Member

Ik zie dat dit jaar het kerstseizoen tot 7 januari is. Dat is een donderdag. Klopt dat zeker? Want normaal is het toch een zondag als laatste dag? Misschien heb ik abuis.

Betekent dat ook dat de solden de dag erna (8 januari zou dat dan zijn) begint?
[Fairy at dawn, princess by day, mermaid by night.]
Mouseketeer
Member
Member

Joyce_Belle schreef:Ik zie dat dit jaar het kerstseizoen tot 7 januari is. Dat is een donderdag. Klopt dat zeker? Want normaal is het toch een zondag als laatste dag? Misschien heb ik abuis.

Betekent dat ook dat de solden de dag erna (8 januari zou dat dan zijn) begint?
De datum is correct, seizoenen eindigen al een paar jasr niet meer perse op zondag.
Afbeelding
Joyce_Belle
Member
Member

Mouseketeer schreef:De datum is correct, seizoenen eindigen al een paar jasr niet meer perse op zondag.
Thanks!
[Fairy at dawn, princess by day, mermaid by night.]
Plaats reactie

Terug naar “Archief 2015”