De Efteling

Drievliet, Duinrell, De Efteling, Avonturenpark Hellendoorn, Koningin Juliana Toren, Plopsa Indoor Coevorden, Attractiepark Toverland, Walibi Holland.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

Amai dat is wel een stuk groter als dat winkeltje aan de incheck balie vroeger :yes:
Nancke
Member
Member
BerichtenCOLON 109
GeregistreerdCOLON 29 Aug 2012, 08:43

Whaw dat is een knap winkeltje geworden
Gebruikers-avatar
Tess81
Member
Member
BerichtenCOLON 1285
GeregistreerdCOLON 21 Jan 2015, 18:45

Gisteren een filmpje gezien van iemand, helemaal fan van de Efteling. Gaat al 5 jaar lang minimaal 3x per week naar de Efteling. De nieuwe attractie (Baron 1898) vindt hij ook te gek. Zo leuk dat hij er een tattoo van heeft. Dedication noem ik dat. :)
DLP
1992 1x
2008 1x
2015 2x
2016 1x
2017 3x
2018 1x
2020 1x
2022 1x

DLC
1999 1x
Gebruikers-avatar
*Kitty*
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 1411
GeregistreerdCOLON 08 Jun 2009, 07:04

Pinokkio's Restaurant

Schuif vanaf 18 juli aan in Pinokkio’s Restaurant! Geniet van heerlijke Italiaanse specialiteiten en laat je verrassen door de acts van Constanzo’s Marionettentheater.

Constanzo heeft de touwtjes strak in handen. Hij verwelkomt je en stuurt zijn familie aan om je de lekkerste verse pizza’s en pasta’s te serveren. Zijn marionetten zorgen voor vertier en vermaak. Kom ook gezellig eten en ervaar zelf of Constanzo uit het juiste hout gesneden is!

Pinokkio's Restaurant bevindt zich in het Efteling Theater, direct naast de ingang van het Efteling Park. Je geniet er heerlijk na van je dag in de Efteling en waant je in echte Italiaanse sferen tijdens het diner. Voor de kinderen zijn er speciale kinderporties.

Afbeelding

Pizza & Pasta
Bij een Italiaans restaurant horen natuurlijk pizza's en pasta. Bij Pinokkio's Restaurant zijn er verschillende soorten pizza's verkrijgbaar vanaf € 10,- en verschillende soorten pasta's verkrijgbaar vanaf € 9,-. Een lekker Italiaans voorgerecht of dessert mag natuurlijk ook niet op de kaart ontbreken.

Menukaart!

Pinokkio's Restaurant is dagelijks geopend van 18 juli t/m 30 augustus 2015. Je kunt vrij binnenlopen om 17.00 uur of om 19.00 uur, maar als je zeker wilt zijn van een tafel kun je ook alvast reserveren.

Afbeelding

Bron: Efteling
Places of Magic: Walt Disney World (1998 + 2010) - Disneyland California (2011) - Disneyland Paris (1996 + 2007 - ...) - Disney Cruise Line (2013)

"Think, Believe, Dream, Dare" ~ Walt Disney
Nancke
Member
Member
BerichtenCOLON 109
GeregistreerdCOLON 29 Aug 2012, 08:43

Wij gan dit uittesten eind van de maand.
Gebruikers-avatar
calimero
Member
Member
BerichtenCOLON 1016
GeregistreerdCOLON 15 Sep 2010, 20:15

Hier gisteren gegeten en het was erg leuk! Voor hele familie met veel humor voor volwassene. Er tussen door. Pizza's en pasta's waren erg lekker. Zekers aanrader. Zijn twee tijden 17:00 en 19:00 uur en reken er zeker op dat je 1,5 uur binnen bent.
BibiTotoLover
Member
Member
BerichtenCOLON 763
GeregistreerdCOLON 26 Mrt 2014, 11:48

Ziet er zeer leuk & uitnodigend uit dat Kleyn Waerenhuys. :)
AfbeeldingWaiting for the day we'll meet. Afbeelding
Gebruikers-avatar
Alien
Member
Member
BerichtenCOLON 98
GeregistreerdCOLON 15 Mei 2015, 12:51

BibiTotoLover schreefCOLONZiet er zeer leuk & uitnodigend uit dat Kleyn Waerenhuys. :)
Het vernieuwde Kleyn Waerenhuys is al sinds eind april open :goofy:
Gebruikers-avatar
SlinkyDog
Member
Member
BerichtenCOLON 35
GeregistreerdCOLON 09 Mrt 2014, 16:40

Vandaag naar de Efteling geweest. We zijn drie keer in Baron 1898 gegaan en hij was geweldig zo gaaf. :thumbs:
It's kind of fun to do the impossible ~ Walt Disney
yolayo
Member
Member
BerichtenCOLON 342
GeregistreerdCOLON 15 Mei 2010, 13:09

calimero schreefCOLONHier gisteren gegeten en het was erg leuk! Voor hele familie met veel humor voor volwassene. Er tussen door. Pizza's en pasta's waren erg lekker. Zekers aanrader. Zijn twee tijden 17:00 en 19:00 uur en reken er zeker op dat je 1,5 uur binnen bent.
ok dan skippen we die want dat vind ik persoonlijk alweer te lang duren en vaste tijden ben ik niet zo van, ik heb anderen gespoken en die vinden het niet lekker.

Persoonlijk ga ik liever wanneer ik honger heb eten ;)
Afbeelding

Afbeelding

DLP teller:82 meerdaagse +23 dagtrips
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9221
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Wij gaan hem wss 22/8 testen
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
BibiTotoLover
Member
Member
BerichtenCOLON 763
GeregistreerdCOLON 26 Mrt 2014, 11:48

Alien schreefCOLON
BibiTotoLover schreefCOLONZiet er zeer leuk & uitnodigend uit dat Kleyn Waerenhuys. :)
Het vernieuwde Kleyn Waerenhuys is al sinds eind april open :goofy:
Hihihi, ik ben niet de enigste die er nu pas wat over zegt. ;)
AfbeeldingWaiting for the day we'll meet. Afbeelding
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9221
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Loool wel grappig
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

Cool ! Dit moesten ze in Disneyland ook doen !
Zo een beeldje van jezelf en Mickey :)
Gebruikers-avatar
Alien
Member
Member
BerichtenCOLON 98
GeregistreerdCOLON 15 Mei 2015, 12:51

BibiTotoLover schreefCOLONHihihi, ik ben niet de enigste die er nu pas wat over zegt. ;)
Dat klopt! ;)
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar