Scrapbooken

Hier vind je alles rond Disney knutselwerkjes en creaties.
Gebruikers-avatar
Fantillusion
Member
Member
BerichtenCOLON 567
GeregistreerdCOLON 10 Feb 2015, 09:54

Super mooi allemaal zeg!

Ik doe zelf aan niet-digitaal scrappen, maar dat heeft toch wel minder mogelijkheden vind ik. Maar ik vind het wel heel leuk om te doen en met digitaal scrappen heb ik geen ervairng, ik hoop dat ik ooit het geduld heb om dat een beetje te leren.
If I never knew you, if I never felt this love
I would have no inkling of how precious life can be
Gebruikers-avatar
kimberley2909
Member
Member
BerichtenCOLON 841
GeregistreerdCOLON 19 Aug 2014, 13:32

Ik heb nu een paar pagina's gehad van min boek. Zal ze wel met jullie delenAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Het is nog niet af. Dat witte papiertje waar tekst opstaat gaat uiteraard nog weg;p is voor mij een herinnering dat ik het op die pagina nog mooi moet opschrijven. Dit is het eerste boek wat ik zo maak dus aan het einde zal het er vast mooier uitzien dan de begin pagina's haha. Die gele stukjes tekst zijn trouwens stukjes van mijn tripreport.
Never lose hope
Gebruikers-avatar
Annet
Member
Member
BerichtenCOLON 1415
GeregistreerdCOLON 22 Mrt 2014, 13:57

Ook erg leuk! Ik ben met digitaal scrappen begonnen omdat ik 2 linkerhanden had. Inmiddels ben ik wat handiger geworden, maar vind digitaal scrappen leuker en je boeken nemen minder plek in :)
Gebruikers-avatar
kimberley2909
Member
Member
BerichtenCOLON 841
GeregistreerdCOLON 19 Aug 2014, 13:32

Daar heb je helemaal gelijk in haha. Heb inderdaad hele dikke boeken staan! Wie weet stap ik ooit ook over op digitaal. Vind dat alleen op dit moment wat ingewikkelder dan op papier met een schaar haha
Never lose hope
Gebruikers-avatar
boogschutter
Member
Member
BerichtenCOLON 752
GeregistreerdCOLON 20 Jan 2011, 14:09

ik bewaarde vroeger ook plattegronden, entreetickets, servetten enzovoort, alles wat ik in kon plakken, maar ja met mijn linkshandigheid gaat knippen niet altijd even netjes, heb ik digitaal geen last van ;).

ziet er ook leuk uit kimberley
Gebruikers-avatar
kimberley2909
Member
Member
BerichtenCOLON 841
GeregistreerdCOLON 19 Aug 2014, 13:32

Kan je het niet inscannen? Dan heb je ze digitaal;p en bedankt
Never lose hope
Gebruikers-avatar
boogschutter
Member
Member
BerichtenCOLON 752
GeregistreerdCOLON 20 Jan 2011, 14:09

Ja dat kan, dat doe ik ook nog wel eens.
en voor de rest heb ik een hele berg digitale scrapkitjes
Gebruikers-avatar
Tess81
Member
Member
BerichtenCOLON 1285
GeregistreerdCOLON 21 Jan 2015, 18:45

Super leuk die scrapboeken. Spijt dat ik er zelf nooit mee begonnen ben. Wel van bands waar ik fan van ben geweest, maar helaas niet van m'n Disney bezoeken. Wel een foto album gemaakt van m'n laatste bezoek.
DLP
1992 1x
2008 1x
2015 2x
2016 1x
2017 3x
2018 1x
2020 1x
2022 1x

DLC
1999 1x
Gebruikers-avatar
boogschutter
Member
Member
BerichtenCOLON 752
GeregistreerdCOLON 20 Jan 2011, 14:09

Afbeelding

eentje van onze halloweentrip oktober 2014
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

Ziet er echt leuk uit dat scrapbooken.
Je zou ze zo kopen als ze in de winkel lagen :yes:
Gebruikers-avatar
boogschutter
Member
Member
BerichtenCOLON 752
GeregistreerdCOLON 20 Jan 2011, 14:09

:)
Gebruikers-avatar
Miss Ariel
Member
Member
BerichtenCOLON 1806
GeregistreerdCOLON 10 Apr 2014, 08:37

prachtige boeken iedereen!!! :thumbs: wil ik ook eens doen maar zal me eerst eens wat inlezen :P
ben nu al blij dat ik online een fotoboek kan maken :lol: bestel ik dan bij kruidvat en erg mooi!
laatst een als cado voor iemand gemaakt die mee naar Disney is geweest, ze moet het nog ophalen
tis idd altijd zoveel werk door de foto's en dan wil je die net weer anders zetten of een andere pagina
ben aan dat laatste fotoboek zeker een week of 2 mee bezig geweest :oops: was wel blij met het resultaat
Best day ever <3 1 april 2017 our wedding day
Part of that Disney world <3
*Magical Bucketlist*
Gebruikers-avatar
Laura
Member
Member
BerichtenCOLON 2531
GeregistreerdCOLON 17 Apr 2014, 16:55

Ik heb een eigen handtekeningenboekje op deze manier gemaakt. Hier een paar voorbeelden:

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Ik heb in totaal 88 pagina's in 1 boekje aan characters. Sommigen hebben 1 pagina, sommigen moeten 1 pagina delen, anders werd het een mega boekwerk :P (Heb Wezz zijn site gebruikt voor welke characters er allemaal bestaan. Beetje aangevuld met characters die ik vond op Charactercentral :) ) Mocht je willen weten hoe een pagina van een bepaald character er uit ziet, laat maar weten. Kan ik wel een printscreen van maken ;-)
DLP: 27x sinds 1994
WDW: 9x sinds 2009
DLC: 1x sinds 2007

Next DLP trip: runDisney France 2019
Next WDW trip: Marathon weekend 2020
Dopey Challenge Finisher 2019
Gebruikers-avatar
Annet
Member
Member
BerichtenCOLON 1415
GeregistreerdCOLON 22 Mrt 2014, 13:57

Ik heb inderdaad ook zelf een handtekeningenboekje gemaakt dmv digitaal scrappen. Kreeg er erg leuke reacties op.
Gebruikers-avatar
kimberley2909
Member
Member
BerichtenCOLON 841
GeregistreerdCOLON 19 Aug 2014, 13:32

Omg wat onwijs leuk laura!! Heb je hem al gebruikt?
Never lose hope
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar