bron: www.disneygazette.fr

NicoleL @ vr apr 01, 2011 8:56 am schreefCOLONWij gaan van 9 t/m 12 mei naar Hotel Santa Fe. Nu ben ik de afgelopen 3 jaar steeds als we naar Disney gingen (trouwens ook naar Turkije) de eerste 1 tot 2 dagen erg ziek geworden, had dan vreselijke hoofdpijn/migraine en liep dan continu met een plastic tas rond omdat ik moest overgeven. Ik vermoed zelf dat dit komt door vermoeidheid, we rijden altijd rond 4.30/5.00 uur aan als we naar Disney gaan. Nu willen wij eigenlijk al jaren eens een kijkje gaan nemen in het shopping center, maar dit vinden wij zonde als we ook toegangskaarten hebben voor de Disneyparken. Nu hebben wij het plan opgevat om een dag eerder aan te rijden, dus op zondag 8 mei en dan een nachtje te logeren in een hotel in de buurt. Nu willen wij dan rond 9.30 uur aanrijden zodat we dan die middag eens een bezoekje kunnen brengen aan het shopping center en dan kunnen we na een goede nachtrust heerlijk 4 dagen genieten van Disneyland en hopelijk dan zonder migraine.
Nu is mijn vraag, weet iemand of het shopping center wel open is op zondagen en dan met name op zondag 8 mei?
Alvast bedankt voor jullie antwoord.
Groetjes
Nicole

HEMA Marne La Vallée
Description
HEMA ouvre un nouveau magasin dans le Centre Commercial "Val d'Europe"
Vos missions seront les suivantes :
- Participer aux commandes et à la réception des produits
- Mettre en rayon des produits et réassortiment des produits selon les normes de merchandising Hema
- Mettre en place des animations commerciales
- Renseigner et orienter les clients dans l’esprit Hema