Disney Tsum Tsum
Leuk Elke!
De Peter Pan tsums zijn ook errug leuk.. Die wil ik ook weer allemaal
Alleen Tigerlilly niet. Wel jammer dat ze steeds allemaal andere formaten hebben. Dat stapelen wordt steeds lastiger. Bij mij vallen ze steeds om en sta ik weer gefrustreerd te stapelen haha
De Peter Pan tsums zijn ook errug leuk.. Die wil ik ook weer allemaal
- boogschutter
- Member

- BerichtenCOLON 752
- GeregistreerdCOLON 20 Jan 2011, 14:09
Kan foto niet zien elke, maar ligt misschien aan tablet
-
BibiTotoLover
- Member

- BerichtenCOLON 763
- GeregistreerdCOLON 26 Mrt 2014, 11:48
Bedankt voor de link!moorhunhe schreefCOLONOp tsumtsumcentral.com kan je nu ook een checklist bijhouden!
Waiting for the day we'll meet. 
Bedankt allemaal! Had niet verwacht dat het om zo'n pakketje ging gaan! Erg leuk om je brievenbus te openen en er 5 tsum's uit te halen haha! Nadeel is, nu moet ik ook verder beginnen meedoen met de tsum tsum gekte zeker[WINKING FACE]? Alleen, waar laat ik die dingen he! Zoals Wezz zegt, vallen steeds om!
- crepe-au-chocolat
- Member

- BerichtenCOLON 81
- GeregistreerdCOLON 14 Aug 2014, 14:39
Oh die pooh zoek ik nog! Ik koop nu telkens een paar als we in het park zijn. Vorige keer ook al jago en geest gekocht. Ik word wel heel hebberig als ik zie wat er online beschikbaar is :O
-
BibiTotoLover
- Member

- BerichtenCOLON 763
- GeregistreerdCOLON 26 Mrt 2014, 11:48
Het spel is inderdaad leuk. 
Waiting for the day we'll meet. 
- PuppyLikesYou
- Member

- BerichtenCOLON 314
- GeregistreerdCOLON 15 Okt 2013, 21:54
Zoek de TsumTsum groep op in de Line app, hierdoor heb ik echt 200 andere spelers, en 9999hartjes! hahaTess81 schreefCOLONAlleen jammer dat ik nu zonder hartjes zitNiemand van mijn vrienden speelt het
What else is life but being near you? Do they suspect? Oh, to be given to you; you to me. I will be faithful to you. True. -Pocahontas
Dank je wel. Goede tipPuppyLikesYou schreefCOLONZoek de TsumTsum groep op in de Line app, hierdoor heb ik echt 200 andere spelers, en 9999hartjes! hahaTess81 schreefCOLONAlleen jammer dat ik nu zonder hartjes zitNiemand van mijn vrienden speelt het
heb m gevonden, maar hoe kan ik Tsum Tsum zoeken?
nevermind, ook gevonden
DLP
1992 1x
2008 1x
2015 2x
2016 1x
2017 3x
2018 1x
2020 1x
2022 1x
DLC
1999 1x
1992 1x
2008 1x
2015 2x
2016 1x
2017 3x
2018 1x
2020 1x
2022 1x
DLC
1999 1x
- PuppyLikesYou
- Member

- BerichtenCOLON 314
- GeregistreerdCOLON 15 Okt 2013, 21:54
Hihi, het is ff wennen ja! Line is een soort whatsapp, maar dan vooral in Japan populair. Je kan er nog meer leuke spellen mee spelen. Ik vindt het een toffe app, alleen gebruikt iedereen whatsapp hier :pTess81 schreefCOLONDank je wel. Goede tipPuppyLikesYou schreefCOLONZoek de TsumTsum groep op in de Line app, hierdoor heb ik echt 200 andere spelers, en 9999hartjes! hahaTess81 schreefCOLONAlleen jammer dat ik nu zonder hartjes zitNiemand van mijn vrienden speelt het
. Heet de app "Line"? En is het een groen logo?
heb m gevonden, maar hoe kan ik Tsum Tsum zoeken?
nevermind, ook gevonden
Als je er niet uit komt vraag maar raak!
What else is life but being near you? Do they suspect? Oh, to be given to you; you to me. I will be faithful to you. True. -Pocahontas
-
disneyjoyce
- Member

- BerichtenCOLON 15
- GeregistreerdCOLON 20 Mei 2013, 13:01
Hihi, het is ff wennen ja! Line is een soort whatsapp, maar dan vooral in Japan populair. Je kan er nog meer leuke spellen mee spelen. Ik vindt het een toffe app, alleen gebruikt iedereen whatsapp hier :p
[/quote]
Ik kom er niet uit hoe ik die groep moet toevoegen als iemand kan helpen graag
Ik kom er niet uit hoe ik die groep moet toevoegen als iemand kan helpen graag