ik ga in september de jaarlijkse aankopen denk ik, hoeveel kost deze nu?
in het begin zat er een actie prijs op denk ik
Disney's Photo Pass
- Miss Ariel
- Member

- BerichtenCOLON 1806
- GeregistreerdCOLON 10 Apr 2014, 08:37
Best day ever <3 1 april 2017 our wedding day
Part of that Disney world <3
*Magical Bucketlist*
Part of that Disney world <3
*Magical Bucketlist*
Ziet de Photopass voor jaarkaarhouders er anders uit dan de normale Photopass+?
Afgelopen week heb ik namelijk een photopass gekocht, speciaal gevraagd naar de pas voor jaarkaarhouders maar thuis zag ik in mijn account dat de pas maar geldig is tot 28 augustus 2015 ipv een jaar?!
Heb ik nu toch de verkeerde pas gekocht/gekregen?
Afgelopen week heb ik namelijk een photopass gekocht, speciaal gevraagd naar de pas voor jaarkaarhouders maar thuis zag ik in mijn account dat de pas maar geldig is tot 28 augustus 2015 ipv een jaar?!
Heb ik nu toch de verkeerde pas gekocht/gekregen?
moorhunhe schreefCOLONHet is een rode kaart en staat er ook op vermeld, en er zit maar 1 kaart in de doos ipv 3.
Heb je er 3 in je doos steken? Dan heb je de gewone pas gehad die 10 dagen geldig is.
Dank je wel voor je reactie.
Ik heb dus een gewone gekregen, met 3 kaartjes in de doos. Groen.
Beetje jammer
Volgende keer dus toch maar beter opletten, omdat ik er nu specifiek om vroeg ging ik ervan uit dat het goed was. Pas thuis begon ik te twijfelen.
Gelukkig zijn de foto's die ik nu van deze dagen heb wel erg leuk!
Ik heb een vraagje.
In januari ga ik samen met mijn zoontje van 3, 5 dagen naar disney. Ik heb begrepen dat de photopass € 50,- kost. Krijg je daar dan gratis de foto's bij op cd of kun je ze downloaden zonder extra kosten (om zelf af te drukken of een album van te maken)?
Ik word geen wijs uit de informatie die ik vind helaas.
Indien ik geen fotopass zou nemen zijn de castmembers dan nog steeds bereid om foto's te maken met mijn eigen toestel? Ik zou het namelijk wel leuk vinden ook samen met mijn knul op de (character)foto's te staan.
In januari ga ik samen met mijn zoontje van 3, 5 dagen naar disney. Ik heb begrepen dat de photopass € 50,- kost. Krijg je daar dan gratis de foto's bij op cd of kun je ze downloaden zonder extra kosten (om zelf af te drukken of een album van te maken)?
Indien ik geen fotopass zou nemen zijn de castmembers dan nog steeds bereid om foto's te maken met mijn eigen toestel? Ik zou het namelijk wel leuk vinden ook samen met mijn knul op de (character)foto's te staan.
- Mouseketeer
- Member

- BerichtenCOLON 1507
- GeregistreerdCOLON 09 Okt 2011, 13:00
Je moet een account aan maken op Disneyphotopass.eu.Sabina schreefCOLONIk heb een vraagje.
Bij aanschaf van de Photopass krijg je een unieke code (deze staat achterop het kaartje).
Die code voer je in op je account en dan staat de Photopass aan je account gelinkt.
Vanaf dan heb je een jaar de tijd om ze gratis op de pc te downloaden via je account op de website.
Je kunt ook de app gebruiken, maar dat is slechtere kwaliteit.

- Mama van prinsesjes
- Moderator

- BerichtenCOLON 4991
- GeregistreerdCOLON 29 Jun 2015, 19:52
maar de app is wel handig om snel even te checken of al je foto's er wel op staan. Tenminste, daar heb ik het voor gebruikt.
Volg onze avonturen op instagram
- Mouseketeer
- Member

- BerichtenCOLON 1507
Klopt. Alhoewel de foto's vrij slecht laden over het algemeen.Mama van prinsesjes schreefCOLONmaar de app is wel handig om snel even te checken of al je foto's er wel op staan. Tenminste, daar heb ik het voor gebruikt.
Je kunt beter je foto's even snel bij Flora's o.i.d. laten checken.

- Mouseketeer
- Member

- BerichtenCOLON 1507
Ja hoor, geen probleem!Sabina schreefCOLONOk, goede tip.
Maken castmembers (nog steeds) een foto voor je als je dat vraagt?
Er zijn genoeg mensen die geen Photopass hebben.

- Mama van prinsesjes
- Moderator

- BerichtenCOLON 4991
en ook al heb je hem wel, dan maken ze ook nog wel foto's 
ow, doet me er aan herinneren dat ik nog helemaal niet op mijn grote toestel heb gekeken.
ow, doet me er aan herinneren dat ik nog helemaal niet op mijn grote toestel heb gekeken.
- Esther-Disney
- Member

- BerichtenCOLON 332
- GeregistreerdCOLON 28 Apr 2014, 15:48
Angel007 schreefCOLONIk vroeg aan de kassa van "Meet Mickey" of de signatures erbij stonden, de Cm scande het kaartje in en ja hoor ze stonden erop, ik heel blij ! nu kijk ik net online naar mijn foto's en wat blijkt : ze staan er niet bij! zelfs niet die waar ze de signatures aan de kassa zelf hebben moeten bij plaatsen
En de foto's die ik gedownload heb, dus heel het pakket, die moet je uitpakken, wel dat heb ik gedaan en dan krijg ik bestanden die maar tussen de 500 kb en de 600 kb groot zijn ??? dat zijn geen grote kwaliteitsfoto's he, of doe ik hier iets mis?
is dit nog goed gekomen? want ik zou het erg leuk vinden om te nemen maar dan wil ik wel goede kwaliteit foto's. weet iemand dit?
ow en is de pas ook te koop voor mensen zonder jaarkaart? daar twijfel ik nu beetje over
Laatste trip in augustus. Het was een magisch jaar!
- Mama van prinsesjes
- Moderator

- BerichtenCOLON 4991
prima bestanden, net op de pc gedownload.
- Esther-Disney
- Member

- BerichtenCOLON 332
- GeregistreerdCOLON 28 Apr 2014, 15:48
Leuke foto's en idd mooie kwaliteit ja! ben helemaal gerustgesteld.
fijn dat ie ook te koop is in village, dan kopen we hem mooi die dag van tevoren al als we gaan shoppen
fijn dat ie ook te koop is in village, dan kopen we hem mooi die dag van tevoren al als we gaan shoppen
Laatste trip in augustus. Het was een magisch jaar!