Ik denk dus niet dat het veel uit maakt, maar iemand anders moet dat maar bevestigen/ontkennen.
Restaurants in Fantasyland
Het is tafelbediening, dus je moet geen schrik hebben dat er, zoals bij buffetten, een uur voor sluiting geen eten meer uit de keuken komt. 
Ik denk dus niet dat het veel uit maakt, maar iemand anders moet dat maar bevestigen/ontkennen.
- Gwenny Mouse
- Member

- BerichtenCOLON 64
- GeregistreerdCOLON 06 Okt 2014, 19:47
Hallo iedereen,
Ik las hierboven dat de auberge open is van 12h tot 19h. Weet iemand of je dan nog kunt reserveren om 19h? Of sluit het restaurant volledig om 19h? Alvast bedankt!
Ik las hierboven dat de auberge open is van 12h tot 19h. Weet iemand of je dan nog kunt reserveren om 19h? Of sluit het restaurant volledig om 19h? Alvast bedankt!

- D-Tekenaar
- Member

- BerichtenCOLON 12207
- GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49
Ik heb even wat rond gekeken voor jou .Gwenny Mouse schreefCOLONHallo iedereen,
Maar ik kan niet direct iets vinden met wat ik je kan helpen .
Persoonlijk denk ik dat je kan binnenkomen tot 19 uur .
Want ik heb volgens mij rond dat uur nog characters zien binnenkomen .
Wel heb ik gevonden dat je liefst op tijd ( en dus niet met aankomst in het park) boekt.
Dit om zeker te zijn van een plaatsje .
- Gwenny Mouse
- Member

- BerichtenCOLON 64
- GeregistreerdCOLON 06 Okt 2014, 19:47
Dank je wel Bert! Morgen ga ik reserveren!D-Tekenaar schreefCOLONIk heb even wat rond gekeken voor jou .Gwenny Mouse schreefCOLONHallo iedereen,
Maar ik kan niet direct iets vinden met wat ik je kan helpen .
Persoonlijk denk ik dat je kan binnenkomen tot 19 uur .
Want ik heb volgens mij rond dat uur nog characters zien binnenkomen .
Wel heb ik gevonden dat je liefst op tijd ( en dus niet met aankomst in het park) boekt.
Dit om zeker te zijn van een plaatsje .

- Prins Adam
- Beheerder

- BerichtenCOLON 9221
- GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40
Normaal is het zoals Bert zegt je kan reserveren tot 19u. En je zou nog rustig moeten kunnen eten. Ikzelf zou wel ten laatste om 18u30 gaan dan zit je zeker nog rustig.
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

@rolo; via welke site kan jij online reserveren? Wist niet dat dig mogelijk was voor Dlrp. Ik heb tot nu toe altijd al telefonisch gereserveerd
Tale as old as time, Song as old as rhyme
Certain as the sun , Rising in the east
Beauty and the beast
Certain as the sun , Rising in the east
Beauty and the beast
- Joyce_Belle
- Member

- BerichtenCOLON 269
- GeregistreerdCOLON 29 Sep 2010, 14:08
Dit heeft waarschijnlijk te maken met de openingstijd van het park. Als het park maar tot bijv. 18.00u open is, wordt er die dag geen diner gedaan in Auberge.rolo schreefCOLONWij willen in november een keer gaan eten bij Auberge de Cendrillon.
Als we dit online willen reserveren kunnen we alleen kiezen voor 12.00u/12.30u en 14.00u.
Is het mogelijk om telefonisch ook een andere tijd te kiezen zoals hierboven staat? Bijv. 17.00u?
De reden dat je 2 tijdssloten kunt kiezen, is omdat er als het ware 2 'zitrondes' zijn. Dit zodat alle characters alle mensen kunnen bezoeken, voordat de nieuwe zitronde komt. Anders zou het niet bij te houden zijn.
[Fairy at dawn, princess by day, mermaid by night.]
De tijdssloten waren in augustus hetzelfde als in november terwijl in augustus het park open was tot 23.00u en in november tot 19.00u
Ik zal binnenkort de reserveringslijn wel bellen voor info. Mochten de tijdssloten de enige mogelijkheden zijn, dan kiezen we gewoon voor 14.00u op de laatste dag van ons verblijf.
Lijkt me een mooie afsluiting
Ik zal binnenkort de reserveringslijn wel bellen voor info. Mochten de tijdssloten de enige mogelijkheden zijn, dan kiezen we gewoon voor 14.00u op de laatste dag van ons verblijf.
- Joyce_Belle
- Member

- BerichtenCOLON 269
Dan lijkt het toch alsof het restaurant alleen open is voor de lunch. Waarom er dan geen diner-optie is weet ik niet, maar dat is wel vaker.rolo schreefCOLONDe tijdssloten waren in augustus hetzelfde als in november terwijl in augustus het park open was tot 23.00u en in november tot 19.00u![]()
- Joyce_Belle
- Member

- BerichtenCOLON 269
Iemand een idee of er nog steeds een foto wordt gemaakt in Auberge de Cendrillion bij binnenkomst met Assepoester? En of je die foto ook mee krijgt of kunt kopen?
En als je een PhotoPass hebt, kun je die foto er dan ook op laten zetten?
En als je een PhotoPass hebt, kun je die foto er dan ook op laten zetten?