Wie is de Mol? 2015 - Het Spel
- D-Tekenaar
- Member

Ja !
Dan is het vaarwel Prins Erik .
Onverwacht !!!
Wel leuk dat ik er nog bij ben
Dan is het vaarwel Prins Erik .
Onverwacht !!!
Wel leuk dat ik er nog bij ben
Beste kandidaten,
De eerste afvaller is een feit. Prins Erik is weer met het vliegtuig richting huis. Nu gaan we met z'n tienen naar de volgende locatie: Disneyland! We vliegen van San José Airport met het vliegtuig naar de bestemming toe. Wees gerust dit keer gaan we vliegensvlug naar onze bestemming
Oh, oh! Blijkbaar is er iets mis gegaan met de bestemming. De helft van de groep is nu in Disneyland Anaheim en de andere helft in Disneyland Paris...

Maar geen nood! We kunnen alsnog een opdracht doen. En wel op de volgende manier:
De kandidaten in Disneyland Paris gaan in real-life een korte opdracht doen. Hierbij worden teams van twee gemaakt met een kandidaat die in Disneyland Anaheim zit. Zondag moeten jullie allemaal een duo gevormd hebben door het hier op het forum in (groen) te plaatsen (dus een duo van een thuisblijver en een vakantieganger).
Meer informatie zal in de loop van de dag online komen...
De eerste afvaller is een feit. Prins Erik is weer met het vliegtuig richting huis. Nu gaan we met z'n tienen naar de volgende locatie: Disneyland! We vliegen van San José Airport met het vliegtuig naar de bestemming toe. Wees gerust dit keer gaan we vliegensvlug naar onze bestemming
Oh, oh! Blijkbaar is er iets mis gegaan met de bestemming. De helft van de groep is nu in Disneyland Anaheim en de andere helft in Disneyland Paris...

Maar geen nood! We kunnen alsnog een opdracht doen. En wel op de volgende manier:
De kandidaten in Disneyland Paris gaan in real-life een korte opdracht doen. Hierbij worden teams van twee gemaakt met een kandidaat die in Disneyland Anaheim zit. Zondag moeten jullie allemaal een duo gevormd hebben door het hier op het forum in (groen) te plaatsen (dus een duo van een thuisblijver en een vakantieganger).
Meer informatie zal in de loop van de dag online komen...
- D-Tekenaar
- Member

Yeaay ik ben in Anaheim 
Sorry jongens ! Maar ik ga nu naar Fantasmic en Aladdin( voor dat het te laat is )
uh Michel , Je video werkt wel niet
Sorry jongens ! Maar ik ga nu naar Fantasmic en Aladdin( voor dat het te laat is )
uh Michel , Je video werkt wel niet
Tof tof.
Beide parken al meermaals gedaan en allebei tof. Maar Anahaim toch wel wat indrukwekkender.
Ik ga heel verrassend uit de hoek komen maar Glenneke, ik kies voor het mooiste vrouwtje van de groep...
(Groen) ik vorm een duo met Patricia (groen)
Zo kan Bryan ook op beide oren slapen
Beide parken al meermaals gedaan en allebei tof. Maar Anahaim toch wel wat indrukwekkender.
Ik ga heel verrassend uit de hoek komen maar Glenneke, ik kies voor het mooiste vrouwtje van de groep...
(Groen) ik vorm een duo met Patricia (groen)
Zo kan Bryan ook op beide oren slapen
- kimberley2909
- Member

Groen ik wil met bryan groen
Never lose hope
- D-Tekenaar
- Member

even ter info :
Ik mag niemand zoeken hé ?
Ik mag niemand zoeken hé ?
- D-Tekenaar
- Member

Wat heb ik een pech 
Ik kan niet voor Nicole gaan
dan maar de oud....uhm persoon met meeste levenservaring
groen:Arbiterke
Ik kies jou !!!!!:groen
groen:Arbiterke
-D-Tekenaar schreef:Wat heb ik een pech
groen:ArbiterkeIk kies jou !!!!!:groen
Laatst gewijzigd door Mich€l op 12 sep 2015, 09:58, 1 keer totaal gewijzigd.