Je eerste Disney character

Gebruikers-avatar
PuppyLikesYou
Member
Member
BerichtenCOLON 314
GeregistreerdCOLON 15 Okt 2013, 21:54

Super leuk om al die foto's te zien! Ook de wat oudere foto's, echt grappig om te zien hoe sommige kostuums best veel veranderd zijn, of juist helemaal niet :p

Ik ben zelf 2x in Disneyland Parijs geweest, 1x toen ik nog in de buggy zat, kan me er niet echt wat van herinneren, wel nog dat we in de stacaravans stonden, de shows/parade, zwembad (die enorm koud was!) en het ontbijt waar je characters kunt ontmoeten.
Ik ben later in 2003 (augustus) ook nog geweest voor het laatst. Ik hoop echt dit jaar te kunnen gaan, maar financieel zit het gewoon niet mee, en nu ik op mijzelf woon wordt het alleen maar lastiger om dat potje "Disney" nu eens vol te krijgen..

Als ik er ben, hoop ik Eeyore tegen te komen! :D Die zou ik dan het liefste willen zien, daarnaast vindt ik alle characters uiteraard ook leuk, de een meer dan de ander. Face characters zijn wel moeilijk.. zou graag me de Disney princessen en Alice en Tink enzo op de foto willen.. zelfde geldt voor Kida van Atlantis.. Meg van Hercules, Pocahontas.. maar die zijn er nooit! (nou ja Pocahontas hoor ik nog wel eens van maar goed)!.
What else is life but being near you? Do they suspect? Oh, to be given to you; you to me. I will be faithful to you. True. -Pocahontas
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

kimberley2909 schreefCOLON
D-Tekenaar schreefCOLONWauw is dat cafe Mickey ?
Zo heb ik dat nooit gezien ! Vroeger gingen we daar niet binnen.
Eerste keer was bij kerst 2012 ofzo .
Tof omdat zo eens te zien!
Ja haha oudbollig.nog he?:p
De inrichting nu is oké :D
Maar het eten is een beetje oubollig en ........ Nee daar ga ik mij niet over uitspreken !
Gebruikers-avatar
MinnieMouse98
Member
Member
BerichtenCOLON 11
GeregistreerdCOLON 09 Aug 2014, 16:28

Mijn eerste character was Pluto in 2011 :)
*I always like to look on the optimistic side of life, but I am realistic enough to know that life is a complex matter - Walt Disney*
Gebruikers-avatar
boogschutter
Member
Member
BerichtenCOLON 752
GeregistreerdCOLON 20 Jan 2011, 14:09

Pluto net na inchecken in npbc in 1996.
nog niet eens in het park en op foto met favoriet, had als klein kind knuffel van pluto.
Het echte characterhunten is pas begonnen vanaf 2009 toen jongens wat groter waren, nu hebben we ruim 100 verschillende .
Gebruikers-avatar
Fantillusion
Member
Member
BerichtenCOLON 567
GeregistreerdCOLON 10 Feb 2015, 09:54

Misschien niet de allereerste, maar in elk geval één van de eerste ontmoetingen: Chip 'n Dale, kerst 1998. Was overigens niet mijn eerste reisje (dat was zomer 1998) maar toen heb ik volgens mij geen figuren ontmoet...

Afbeelding
If I never knew you, if I never felt this love
I would have no inkling of how precious life can be
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar