Dagje Disneyland

Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

lieve-1973 schreefCOLONals ik voor een dag ga naar disneyland is per trein van brussel naar disneyland,
betaal ook 25euro enkel reis en deze is vanaf 3 maand te koop.
best te doen trein van 7.10 in brussel en dan heb nog rond 8 uur een trein naar disneyland.
doe dit al jaar of 15.
groetjes
Je kan gerust ticketjes kopen via onze link rechts onder deze pagina... http://www.cafemickey.com/forum/promo.php
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Tinkerchell
Member
Member
BerichtenCOLON 80
GeregistreerdCOLON 30 Nov 2014, 17:07

Heeft iemand ervaring met TravelOn voor de dagtocht? Wij willen daar gaan boeken, maar bij de prijs zit alleen 1 park inbegrepen.. Bij Slangen reizen enzo staat erbij dat je voor €15 ook het andere park in kan, maar dit zie ik bij TravelOn niet te staan.. Iemand een idee of we dat ook in het park erbij kunnen kopen?
''for to have faith, is to have wings..''
Gebruikers-avatar
Ona1991
Member
Member
BerichtenCOLON 571
GeregistreerdCOLON 22 Jun 2015, 12:13

Ik geloof het niet, omdat je met busreizen vaak al aan een groepstarief reist zijn ze met die ticketjes veel minder flexibel dan een gewoon dagticket. Misschien de firma eens contacteren?

Wij zijn met reizen Lauwers ooit een keer een dag gegaan. Op zich prima geregeld maar ze komen vrij laat toe (rond 11u) en vertrekken ook rond 20u alweer. Dreams zien op een dagtripje is dan ook meestal onmogelijk.
Persoonlijk ga ik liever met de TGV, dan kan ik de late trein terugnemen en ben ik ook voor 9u ter plekke, dus daar win je wel wat tijd mee tegenover een georganiseerde busreis.

Echter, als er geen goedkope TGV's meer boekbaar zijn vind ik zo'n busreis wel een goed initiatief. Enige jammere is dat ze geen vervoer apart verkopen en ik dan altijd met een ticket zit wat ik niet hoef want ik heb een jaarpas.
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Tinkerchell
Member
Member
BerichtenCOLON 80
GeregistreerdCOLON 30 Nov 2014, 17:07

Ja das waar inderdaad, maar deze dagtocht vertrekt wel pas na dreams weer naar huis, vandaar dat we deze willen gaan boeken. De vriendin die meegaat is nog nooit in Disneyland geweest dus wil haar graag wel beide parken laten zien.. :D
''for to have faith, is to have wings..''
Gebruikers-avatar
Mouseketeer
Member
Member
BerichtenCOLON 1507
GeregistreerdCOLON 09 Okt 2011, 13:00

Cinderella210 schreefCOLONJa das waar inderdaad, maar deze dagtocht vertrekt wel pas na dreams weer naar huis, vandaar dat we deze willen gaan boeken. De vriendin die meegaat is nog nooit in Disneyland geweest dus wil haar graag wel beide parken laten zien.. :D
OAD vertrekt ook na Dreams en is een stuk bekender.
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Tinkerchell
Member
Member
BerichtenCOLON 80
GeregistreerdCOLON 30 Nov 2014, 17:07

Bedankt voor je tip @mouseketeer! Wij willen graag de vrijdag in de herstvakantie gaan en dan is er helaas geen dagtocht beschikbaar bij OAD. Ik zag ook dat je bij OAD ook alleen entree voor 1 park krijgt, das wel jammer..
''for to have faith, is to have wings..''
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar