Disney /Pixar in Concert

Gebruikers-avatar
Tigerlily
Member
Member
BerichtenCOLON 308
GeregistreerdCOLON 10 Jul 2014, 11:44

Wij gaan ook en heb totaal geen idee wat ik er moet van verwachten!
We komen van België dus ik hoop dat het de moeite is, maar daar heb ik vertrouwen in :)
The only predictable thing in life is it's unpredictability'
Gebruikers-avatar
Joyce_Belle
Member
Member
BerichtenCOLON 269
GeregistreerdCOLON 29 Sep 2010, 14:08

Wij gaan ook! Alweer het derde jaar op rij. Altijd fantastisch om bij te zijn. Het is prachtig met die live muziek door het Metropole orkest. Zeker ook niet specifiek 'kindgericht', hoewel er natuurlijk ook altijd kinderen zijn. :)
[Fairy at dawn, princess by day, mermaid by night.]
Gebruikers-avatar
Miss Ariel
Member
Member
BerichtenCOLON 1806
GeregistreerdCOLON 10 Apr 2014, 08:37

Tigerlily schreefCOLONWij gaan ook en heb totaal geen idee wat ik er moet van verwachten!
We komen van België dus ik hoop dat het de moeite is, maar daar heb ik vertrouwen in :)
helemaal hetzelfde hier ;) hebben ook al eens Disney on ice gedaan en was de moeite toen
Joyce_Belle schreefCOLONWij gaan ook! Alweer het derde jaar op rij. Altijd fantastisch om bij te zijn. Het is prachtig met die live muziek door het Metropole orkest. Zeker ook niet specifiek 'kindgericht', hoewel er natuurlijk ook altijd kinderen zijn. :)
gaaf! ik kijk er naar uit! :thumbs:
Best day ever <3 1 april 2017 our wedding day
Part of that Disney world <3
*Magical Bucketlist*
Iejoortje
Member
Member
BerichtenCOLON 315
GeregistreerdCOLON 04 Aug 2015, 09:08

Voor wie nog goedkoop naar Disney in Concert wil: Op Vakantieveilingen zijn nu kaarten in de veiling. Ik zie ze elke keer voor rond de 20 euro weggaan voor 2 2e-rangs kaarten. ;)
Gebruikers-avatar
Asmara1974
Member
Member
BerichtenCOLON 36
GeregistreerdCOLON 06 Mei 2014, 15:56

Wij gaan morgen ook! Zin in!
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Tigerlily
Member
Member
BerichtenCOLON 308

Spanneeeend ! Afbeelding

Sent from my iPhone using Tapatalk
Gebruikers-avatar
Wezz
Member
Member
BerichtenCOLON 1351
GeregistreerdCOLON 19 Feb 2009, 23:31

Ik vond het echt super mooi gedaan. Schitterend dat grote orkest wat de Disney muziek speelt. Echt kippenvel op vele momenten. De Fantasmic finale was écht heel gaaf! Wát een orkest! De zang was ook erg goed, alleen jammer dat het nogal veel op kinderen was gericht. Iets teveel Nederlandstalige nummers. Heb gelijk als tip doorgegeven aan de organisator om volgend jaar misschien een show te doen met alleen maar Engelse nummers voor de grotere Disneygeeks. En overdags een 'kindervoorstelling' met Nederlandstalig haha. Ik vind die tenenkrommende vertalingen maar niks. Maar oh dat orkest.. Fantastisch! Er volgt nog een vlog van mijn kant :P
DLRP [65] WDW [6] DL [2]
Wezzlog Characters // Wezzvlog
Gebruikers-avatar
Tigerlily
Member
Member
BerichtenCOLON 308

Ben superblij dat ik geweest ben! Zeker en vast aan te raden! Enja stoorde me ook een beetje aan de vele nederlandstalige liedjes maar heb toch enorm genoten!

Sent from my iPhone using Tapatalk
Gebruikers-avatar
Joyce_Belle
Member
Member
BerichtenCOLON 269
GeregistreerdCOLON 29 Sep 2010, 14:08

Het was weer super! Hoewel ik de akoestiek en sfeer in Het Concertgebouw (waar het de afgelopen 2 jaar was) beter vindt.
[Fairy at dawn, princess by day, mermaid by night.]
Gebruikers-avatar
Lisjuh
Member
Member
BerichtenCOLON 222
GeregistreerdCOLON 19 Mei 2015, 14:25

Ik heb echt zitten twijfelen om te gaan, ik ben niet zo van de bn'ers die zingen haha.. Helaas op deze pc even geen geluid maar ik ga je vlogg van de week even kijken, wellicht dat we dan volgend jaar gaan ;-)
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

Concert Disney’s Broadway Hits terugluisteren

Afbeelding

Op zondag 23 oktober vond in de Royal Albert Hall in Londen het concert Disney's Broadway Hits plaats, een viering van 20 jaar musicals van Disney gepresenteerd door John Barrowman. Een cast met acteurs van Broadway zong samen met de cast van Aladdin nummers van onder andere Mary Poppins, Beauty and the Beast, The Little Mermaid, Tarzan en Aida. Ook was er een optreden van componist Alan Menken.

Het volledige concert werd recent uitgezonden op BBC Radio 2 in het programma Friday Night is Music Night. Indien je het leuk vind om het volledige concert in de Royal Albert Hall terug te luisteren dan kan dit op de website van de BBC waar het volledige programma beschikbaar is. Terugluisteren van het concert kan op deze pagina, let wel op dat het concert over iets meer dan 20 dagen offline zal gaan.

De eerste musical van Disney was overigens Beauty and the Beast, de première van de musical vond plaats op 18 april 1994 in het Palace Theatre op Broadway.

bron : http://www.musicalweb.nl/concert-disney ... teren-4763
Gebruikers-avatar
olafLover
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 1528
GeregistreerdCOLON 10 Nov 2015, 14:49

De link onder "deze pagina" klopt niet :)

Dit is de correcte link
http://www.bbc.co.uk/programmes/b084xbml
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207

Ik zal dit nog even aanpassen :)
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207

deFilharmonie brengt Pixar in Concert naar Antwerpen

Afbeelding

In de herfst van 2017 zal deFilharmonie het Pixar in Concert-programma opvoeren in de Koningin Elisabethzaal in Antwerpen. Tijdens de voorstelling zal het symfonisch orkest live muziek spelen op beelden uit animatiefilms van de studio, van Toy Story tot Finding Dory.

Pixar in Concert werd in 2012 door de animatiestudio op poten gezet. Sindsdien gaat het de wereld rond. Of beter: kunnen professionele orkesten het concept zelf naar hun thuisland halen. Pixar verleent hen dan de rechten op de filmbeelden. In het programma zitten clips en bijhorende scores uit alle Pixar-films.

Komende herfst wil deFilharmonie Pixar in Concert tweemaal opvoeren in de Koningin Elisabethzaal. Volgens de website van Pixar zullen de concerten in oktober 2017 plaatsvinden, maar die data zijn onder voorbehoud.

lees meer op : http://www.demorgen.be/podium/defilharm ... -b64f5890/
Gebruikers-avatar
pluto71
Member
Member
BerichtenCOLON 119
GeregistreerdCOLON 09 Jun 2012, 12:53

lijkt me leuk :)
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar