De Prins is weer in Disneyland Paris
Bij de reddertjes kan je blijkbaar enkel maar op afstand foto's maken, daarom staan ze dus ook afgezet. Bron: The queen 
DLP (°2007): +30X - WDW: 2X (mei 2010 en mei 2013) - DLC: 1X (juni 2011) - DCL: 1X (Bahamian cruise op de Magic, april 2013)
- Prince Philip
- Member

- BerichtenCOLON 432
- GeregistreerdCOLON 08 Okt 2011, 21:46
Vaak kunnen gewone gasten niet op de foto met de special characters voor de prins. Ik weet niet wat de ACC's tegen de gasten moeten vertellen maar zal denk ik zoiets zijn van dit ik special voor de pers. En in disney is voor gasten niet zo belangrijk dat ze er mee op de foto gaan maar dat ze characters zien uit onderzoek is gebleken dat als mensen alleen al allerlei characters zien van dichtbij dat ze dat al leuk vinden en dat dan niet uit maakt of ze wel of niet een foto hebben.
Gadget is pas echt cool!! En ze loopt vrij rond? Of is heel Discoveryland afgezet misschien (geen volk!!) 
DLP (°2007): +30X - WDW: 2X (mei 2010 en mei 2013) - DLC: 1X (juni 2011) - DCL: 1X (Bahamian cruise op de Magic, april 2013)
Woensdag kreeg ik van verschillende kanten al te horen dat de prins donderdag in het park zou zijn.
Dus wij ( dory en ik ) zijn donderdagochtend begonnen in het Disneyland hotel.
En ja hoor, in de lobby stond een hele delegatie, maar wie is de prins ?
Wij nog zoeken naar een kroon, maar die had hij niet op :duh:
Toen gingen zij via de trap naar boven en wij dus via de lift want we wilden niet opvallen..
Boven bij de bar gingen zij met verschillende ( geen bijzondere characters op de foto )
Maar wie was nu die prins ?
Dory heeft met haar fototoestel foto's gemaakt en ik naderhand weer met mijn telefoon foto's van haar foto's gemaakt en en die op facebook geplaatst met de vraag op dat nu de prins was, en gelukkig kwam er al snel een bevestiging. Dus degene met het oranje truitjes/capuchon.
Wij zijn toen naar het park gegaan en zagen al snel mensen met "oortjes" en schema's e.d., dus die moesten we in de gaten houden. Al snel kwamen Bernard en Bianca van de Reddertjes buiten maar daar mocht niemand mee op de foto, alleen oranje capuchonnetje.
Best balen en sneu voor de kinderen die aangerend kwamen.
Daarna hebben wij ons een beetje verdekt opgesteld in één van de winkels, want we wilden niet als stalkers overkomen
De hele delegatie liep vrij langzaam, maar toch kregen we het voor elkaar om ze kwijt te raken ( we moesten we zonodig stomme mutsjes passen ) Toen zagen we weer een "oortje" en jahoor daar kwamen ze weer. Zij allemaal door het kasteel en wij er dan maar omheen. Daar stonden dus Belle en het Beest, Lumiëre en Pendule !! Maar wederom alleen voor het orange capuchonnetje. Vanaf daar zijn we met z'n allen naar Pirates gegaan en kwamen Minnie en Mickey in Piraten outfit. Toen het capuchonnetje aan z'n trekken was gekomen mochten ook wij de onderdanen ook op de foto met Minnie en Mickey. Dat was toch een hele eer !!
Wij wilden even een sanitaire stop houden en zijn later weer gaan zoeken.
Bij Cowbow Cookout stonden Broer Konijn en Brer Bear. ( voor mij niet zo heel bijzonder )
Het was inmiddels bijna 1 uur en wij vonden het welletjes en zijn lekker gaan eten.
We hadden wel verwacht dat bij de parade ook wel bijzondere characters zouden zijn, maar dat was niet zo. ( helaas pindakaas )
Toen we het park uitgingen zagen we de hele delegatie bij de uitgang staan.
Het was best spannend allemaal hihi, en op een gegeven moment werd ik vriendelijk begroet door iemand van de delegatie en ik dacht nog wel dat we onopvallend bezig waren haha, maar dat was door mijn lichtblauwe Disneyland paraplu denk ik onmogelijk.
Maar het was een leuke ochtend op deze manier hoor, hoop ik best vaker mee te maken.
( foto's staan hier al op het forum en op mijn Facebook karin speijer )
Dus wij ( dory en ik ) zijn donderdagochtend begonnen in het Disneyland hotel.
En ja hoor, in de lobby stond een hele delegatie, maar wie is de prins ?
Wij nog zoeken naar een kroon, maar die had hij niet op :duh:
Toen gingen zij via de trap naar boven en wij dus via de lift want we wilden niet opvallen..
Boven bij de bar gingen zij met verschillende ( geen bijzondere characters op de foto )
Maar wie was nu die prins ?
Dory heeft met haar fototoestel foto's gemaakt en ik naderhand weer met mijn telefoon foto's van haar foto's gemaakt en en die op facebook geplaatst met de vraag op dat nu de prins was, en gelukkig kwam er al snel een bevestiging. Dus degene met het oranje truitjes/capuchon.
Wij zijn toen naar het park gegaan en zagen al snel mensen met "oortjes" en schema's e.d., dus die moesten we in de gaten houden. Al snel kwamen Bernard en Bianca van de Reddertjes buiten maar daar mocht niemand mee op de foto, alleen oranje capuchonnetje.
Best balen en sneu voor de kinderen die aangerend kwamen.
Daarna hebben wij ons een beetje verdekt opgesteld in één van de winkels, want we wilden niet als stalkers overkomen
De hele delegatie liep vrij langzaam, maar toch kregen we het voor elkaar om ze kwijt te raken ( we moesten we zonodig stomme mutsjes passen ) Toen zagen we weer een "oortje" en jahoor daar kwamen ze weer. Zij allemaal door het kasteel en wij er dan maar omheen. Daar stonden dus Belle en het Beest, Lumiëre en Pendule !! Maar wederom alleen voor het orange capuchonnetje. Vanaf daar zijn we met z'n allen naar Pirates gegaan en kwamen Minnie en Mickey in Piraten outfit. Toen het capuchonnetje aan z'n trekken was gekomen mochten ook wij de onderdanen ook op de foto met Minnie en Mickey. Dat was toch een hele eer !!
Wij wilden even een sanitaire stop houden en zijn later weer gaan zoeken.
Bij Cowbow Cookout stonden Broer Konijn en Brer Bear. ( voor mij niet zo heel bijzonder )
Het was inmiddels bijna 1 uur en wij vonden het welletjes en zijn lekker gaan eten.
We hadden wel verwacht dat bij de parade ook wel bijzondere characters zouden zijn, maar dat was niet zo. ( helaas pindakaas )
Toen we het park uitgingen zagen we de hele delegatie bij de uitgang staan.
Het was best spannend allemaal hihi, en op een gegeven moment werd ik vriendelijk begroet door iemand van de delegatie en ik dacht nog wel dat we onopvallend bezig waren haha, maar dat was door mijn lichtblauwe Disneyland paraplu denk ik onmogelijk.
Maar het was een leuke ochtend op deze manier hoor, hoop ik best vaker mee te maken.
( foto's staan hier al op het forum en op mijn Facebook karin speijer )
11 t/m 13 april Hotel New York
DLP counter: 65
DLP counter: 65
Dit is toch niet leuk meer.. Als ie nou even een paar ton neerlegt dat met het openingsweekend de normale gasten ook deze characters kan ontmoeten dan ben ik weer blij :bleh:
3 Pigs, Toy Story, Ratatouille, Minnie, Goofy & Max, Donald & Daisy, Mary Poppins & Bert, Mulan & more were out at WDS for a great treat!!!!Wezz @ wo feb 01, 2012 1:55 pm schreefCOLONDit is toch niet leuk meer.. Als ie nou even een paar ton neerlegt dat met het openingsweekend de normale gasten ook deze characters kan ontmoeten dan ben ik weer blij :bleh:
Walt Disney Studios is the place to be today!! There are a lot of characters out totday and it has been wonderful!!! #Disney #DisneylandParis
-
tekenpotlood
- Member

- BerichtenCOLON 1
- GeregistreerdCOLON 11 Jan 2012, 13:02
So we are at California Grill and today's characters are: Mickey, Minnie, Goofy, Donald, Pinocchio, Jiminy Cricket, Chip and Dale!
- ºoºmickeymousjeºoº
- Member

- BerichtenCOLON 321
- GeregistreerdCOLON 20 Feb 2009, 09:07
Wauw!!! ik wil dat ook
:bleh: