bron: flickr
me too..Esmies @ wo 04 jan, 2012 10:32 schreefCOLONSuper leuk! Ik ben ondertussen een trouwe volger van de prins
De prins van de characters is niet de prins met de aandelenglstitch @ vr 23 dec, 2011 21:34 schreefCOLONEr zouden 2 prinsen rondlopen , Al-Waheed (onze welgekende character vriend ) en Fahd (geen idee ?)
Volgens wat ik begrepen heb is Fahd (de characters ) het neefje van Al-Waheed (met de aandelen) ,driesko69 @ 22 jan 2012 12:49 schreefCOLONDe prins van de characters is niet de prins met de aandelenglstitch @ vr 23 dec, 2011 21:34 schreefCOLONEr zouden 2 prinsen rondlopen , Al-Waheed (onze welgekende character vriend ) en Fahd (geen idee ?)
Er zijn er dus inderdaad twee. Als ik het goed heb begrepen is de prins met de characters gewoon een klant die heel veel geld neertelt
da zou goed kunnenglstitch @ zo 22 jan, 2012 12:52 schreefCOLONVolgens wat ik begrepen heb is Fahd (de characters ) het neefje van Al-Waheed (met de aandelen) ,driesko69 @ 22 jan 2012 12:49 schreefCOLONDe prins van de characters is niet de prins met de aandelenglstitch @ vr 23 dec, 2011 21:34 schreefCOLONEr zouden 2 prinsen rondlopen , Al-Waheed (onze welgekende character vriend ) en Fahd (geen idee ?)
Er zijn er dus inderdaad twee. Als ik het goed heb begrepen is de prins met de characters gewoon een klant die heel veel geld neertelt
volgens mij is Fahd(characters) momenteel in Parijs.. weet niet voor hoelang..en volgens zijn twitter is het ook nog niet echt zeker of hij naar DLRP komt want hij heeft een andere reden om in Parijs te zijn...The Queen @ zo 22 jan, 2012 12:29 schreefCOLONOké haha en wie is er nu en hoelang blijft hij ??
Ik hoop t/m zaterdag
Mocht je wat nieuws lezen ... dan hoor ik het wel hé ?daan1973 @ zo jan 22, 2012 1:06 pm schreefCOLONvolgens mij is Fahd(characters) momenteel in Parijs.. weet niet voor hoelang..en volgens zijn twitter is het ook nog niet echt zeker of hij naar DLRP komt want hij heeft een andere reden om in Parijs te zijn...The Queen @ zo 22 jan, 2012 12:29 schreefCOLONOké haha en wie is er nu en hoelang blijft hij ??
Ik hoop t/m zaterdag