@InsideDLParis
From today Characters are back in the Disney Hotels* like Goofy in Newport Bay Club. *except Davy Crockett Ranch

@SalonMickeyBlog
Pluto is meeting Guests in the Main Street Lounge this morning.

De characters zijn ook nog gewoon te zien in het park tijdens EMH.Fantillusion schreef:Maar was dit nu alleen voor de kerst, of blijvend? En zijn de EMH characters in de parken nu weg, of is het beide?

Enig idee wat er na 4 maart gebeurt met de characters in de hotels?Mouseketeer schreef: De characters zijn tijdelijk terug, tot 4 maart.
En enkel de ontbijtcharacters.

Nee dat kan je niet op voorhand weten spijtig genoeg.Brina schreef:Kan je ergens al van te voren zien wanneer welke Character in het hotel is? Wij verblijven in Hotel New York maar me zoontje van 6 wilt zo graag met Woody op de foto nu had iemand tegen me gezegd dat ie vaak in Cheyenne hotel is. Dus dacht misschien keer optie om s'morgens naar dat hotel te lopen.

Ze kunnen in het hotel op de dag zelf wel bellen om te vragen waar en wanneer ie die dag opduikt, maar alleen de dag zelf...Brina schreef:Kan je ergens al van te voren zien wanneer welke Character in het hotel is? Wij verblijven in Hotel New York maar me zoontje van 6 wilt zo graag met Woody op de foto nu had iemand tegen me gezegd dat ie vaak in Cheyenne hotel is. Dus dacht misschien keer optie om s'morgens naar dat hotel te lopen.