Partnerhotel: B&B Disneyland Paris Hotel

Alles over De Disney Hotels, De Hotel Restaurants, Partner Hotels, Aanbiedingen, ...
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

B&B Hotel Disneyland Paris Hotel

Afbeelding

Op enkele minuten van Disneyland Paris dit Disney partner B&B Hotel zijn deuren.
Na een dagje van Disneyland Paris plezier kan je bij hun terecht voor complete rust in een architectuur die je doet denken aan kloosters van weleer .

Afbeelding


Wat maakt deze locatie als perfecte locatie voor een vakantie dicht bij de Disney magie ?

Op slechts 10 minuten van het hartje van de magie kan je genieten van van een betaalbare complete rust in comfortabele en kleurrijke gezinskamers.In één van de kamers met alle nodige Faciliteiten geniet je van een heerlijke nacht .
En na dat je uitgerust bent kan je de dag beginnen met een authentiek B&B-ontbijt! In een prachtig en sprookjesachtig decor .
Zoet of hartig ? Het ontbijtbuffet heeft voor elk wat wils ! Een genot voor alle fijnproevers.
Liefhebbers van het Engelse ontbijt zullen de eieren met knapperige bacon zeker weten te waarderen.

Het hotel beschikt over een aantal verschillende kamer types .
Een mooi overzichtje van de mogelijkheden vind je hieronder .

Er zijn 2 soorten standaard kamers (4 personen): met 1 tweepersoonsbed en 1 stapelbed of 2 eenpersoonsbedden.

Afbeelding

Alle kamers zijn voorzien van de volgende nodige Faciliteiten .
Op alle kamers vind je een Bad , Een Flatscreen TV met Internationale TV-zenders ,Gratis Wifi en een Telefoon (met toeslag).
De kamers zijn ook uitgerust met een airco systeem en gasten die willen kunnen gebruik maken van een Gratis babybedje (afhankelijk van beschikbaarheid en/of op aanvraag bij het hotel) . De kamers in het hotel zijn uitgerust met een speciaal ontworpen bed door Bultex . Dit zorgt ervoor dat een goede nachtrust verzekerd is .

Standaardkamer

Ontspan in moderne, stijlvolle kamers.
1 tweepersoonsbed en 2 éénpersoonsbedden
Voor 4 personen

Familiekamer

Ontspan in moderne, stijlvolle kamers.
1 tweepersoonsbed en 1 éénpersoonsbed en 1 stapelbed
Voor 5 personen

Gasten kunnen tijdens hun verblijf hun auto parkeren op de gratis parkeer plaats met 270 parkeerplaatsen en vervolgens met de gratis shuttle service richting de Disney magie gaan . Deze service brengt je op slechts 10 minuten van je hotel naar Disneyland Paris .

Verder kunnen Disney fans ook terecht voor hun aankopen in de Disney winkel van het hotel .
En terwijl de ouders genieten van een beetje rust kunnen de kinderen zich vermaken in de Indoor kinderspeelhoek .

Wil je ook boeken voor dit hotel (room only)? Dat kan je door gewoon op de onderstaande link te drukken.
klik hier om te boeken

Afbeelding

Adres:
B&B Hôtel Avenue de la Fosse des Pressoirs
Magny-le-Hongre, 77700
0900 - 34763965

bron : Disneyland Paris en http://www.hotel-bb.com

Wil je graag dit of andere hotels boeken? Kijk dan op deze pagina: aanbiedingen hotels. (Geef als bestemming de naam van je hotelkeuze in of Disneyland Paris om alle hotels te zien)

Je kan ook via de officiële Disneyland Paris website arrangementen boeken.
Gebruikers-avatar
Chellex3
Member
Member
BerichtenCOLON 137
GeregistreerdCOLON 12 Jul 2009, 21:11

Dat ziet er heel goed uit! Zeker eens een nachtje gaan slapen :)
It's a Disney kind of day!
yolayo
Member
Member
BerichtenCOLON 342
GeregistreerdCOLON 15 Mei 2010, 13:09

de tijden van de pendelbus

Afbeelding
Afbeelding

Afbeelding



DLP teller:82 meerdaagse +23 dagtrips
Gebruikers-avatar
kizzy
Member
Member
BerichtenCOLON 272
GeregistreerdCOLON 30 Jan 2014, 11:57

Zit deze niet mee in de ronde van pep's nr 54
Gebruikers-avatar
Mouseketeer
Member
Member
BerichtenCOLON 1507
GeregistreerdCOLON 09 Okt 2011, 13:00

kizzy schreefCOLONZit deze niet mee in de ronde van pep's nr 54
Nee, heeft een aparte bus.
Maar het is een touringcar en van op tijd rijden hebben ze nog niet gehoord.
Hotel is super maar de bus is een ramp.
Morgen loop ik naar de buren en neem ik bus 54!
Afbeelding
Gebruikers-avatar
kizzy
Member
Member
BerichtenCOLON 272
GeregistreerdCOLON 30 Jan 2014, 11:57

Wie weet zien we je aanlopen [SMILING FACE WITH OPEN MOUTH AND SMILING EYES]
Gebruikers-avatar
vercruz
Member
Member
BerichtenCOLON 341
GeregistreerdCOLON 12 Mrt 2014, 19:45

Mouseketeer schreefCOLON
kizzy schreefCOLONZit deze niet mee in de ronde van pep's nr 54
Nee, heeft een aparte bus.
Maar het is een touringcar en van op tijd rijden hebben ze nog niet gehoord.
Hotel is super maar de bus is een ramp.
Morgen loop ik naar de buren en neem ik bus 54!
gelukkig dit hotel geannuleerd dan. had hier geboekt maar heb toch bij sequoia lodge geboekt nu. onhandig als het een touringcar is als je een kinderwagen bijhebt.
moorhunhe
Member
Member
BerichtenCOLON 564
GeregistreerdCOLON 08 Jan 2013, 11:13

En pas na 9h een bus? Daar gaan dan ook de EMH als je daar al vanaf opening wil bij zijn.
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Emh zijn in principe voor Disney hotelgasten, begrijp wel dat ze voor jaarkaarthouders niet speciaal een extra bus gaan inleggen om 8u. Die zal ook zo goed als leeg zijn.

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
moorhunhe
Member
Member
BerichtenCOLON 564
GeregistreerdCOLON 08 Jan 2013, 11:13

Voor de andere 4 hotels is dit wel, en daar zit 's morgens op dat uur vaak genoeg volk al op.
Gebruikers-avatar
vercruz
Member
Member
BerichtenCOLON 341
GeregistreerdCOLON 12 Mrt 2014, 19:45

Ze zouden beter de 54 daar laten passeren ook voor 9u ligt net naast explorer's. Sowieso is een coach om naar didney te rijden onhandig ivm kinderwagens en traag kunnen uitstappen ivg met gewone bus.
anja
Member
Member
BerichtenCOLON 2
GeregistreerdCOLON 16 Nov 2015, 11:07

Voor 9 jan. hebben we deze ook geboekt.. ben benieuwd
Gebruikers-avatar
boogschutter
Member
Member
BerichtenCOLON 752
GeregistreerdCOLON 20 Jan 2011, 14:09

Wij zijn hier maandag geweest.frisse ruime kamers.en badkamer.minpuntje badkamer, de douchekop hangt erg laag.kwam tot mijn schouders.onhandig om je haar te wassen.en oudste is nog 10 cm langer.
Bij ontbijt nog wat kinderziekten.is natuurlijk drukste week van het jaar.maar dan hadden ze meer personeel in moeten zette.tafels werden niet afgeruimd.dus toen we een tafel hadden gevonden moesten we deze zelf afruimen en schoonmaken.
Te weinig tafels voor groot hotel.stonden zelf mensen aan bar te eten.
Maar goed ze zijn net paar weken open dus neem aan dat dit verbeterd
Paula
Member
Member
BerichtenCOLON 258
GeregistreerdCOLON 05 Mei 2014, 20:02

Ik ben donderdag terug gekomen van mijn trip naar Disneyland Paris.
Ik vond het een prima hotel. Had echt het idee dat onze kamer nog niet gebruikt was.
Omdat het hotel niet vol zat konden we ook meteen onze kamer in, wat ik wel fijn vond na een autorit van 5 uur. Waarschijnlijk kan dat niet meer in de toekomst, maar voor nu was het prettig.
We hebben wel wat problemen gehad met de pendelbus. Die kwam maar niet opdagen. Bij navragen zeiden ze dat hij er echt binnen 10 minuten moest zijn. 15 min. later ging een andere gast het vragen en toen zeiden ze weer dat het nog 10-15 minuten zou duren. Wij hebben daarom maar gebruik gemaakt van de bus bij Explorers en ben ook 2 keer met de auto gegaan. (gelukkig gratis parkeren met jaarkaart)


+ Goede budgetoptie voor een hotel zo dichtbij DLP
+ Gratis pendelbus (als die in de toekomst gewoon op afgesproken tijdstippen rijdt)
+ schoon. simpel en strak.
+ veel (en gratis) parkeerplekken
+ kantine met automaten (snacks, koude dranken, verschillende soorten koffie)

+/- de douche staat in een klein badkuipje. Ik kan me voorstellen dat dit wel handig is om jonge kinderen in te badderen.

- Lage douche. Alleen prettig voor mensen onder de 1.65. (maar kan me niet voorstellen dat ze dit niet aanpassen)
- Weinig belegkeuzes bij het ontbijt
- De eerste pendelbus gaat wel pas laat, dus als je gebruik kan maken van EMH moet je alsnog met de auto (of naar de buren?)
- Als je in het restaurant wil eten betaal je met B&B-muntjes. op zich best handig, maar het is redelijk duur. volgens mij kost 1 muntje €1,35 en voor een hotdog betaal je al 4 muntjes.
de food court ziet er daarentegen wel heel gezellig uit.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Ik geloof dat Nikki/Yolanda meer foto's hebben van de eetzaal etc.
disneyfan29
Member
Member
BerichtenCOLON 94
GeregistreerdCOLON 14 Nov 2013, 23:57

Ziet er echt mooi uit van binnen.
2004, 2005, 2006 ibis hotel
2008 2014 hotel santa fe
2013, 2018 cheyenne
2015, 2017, 2018 magic circus
2015 kyriad
2015, 2016 newport bay
2017 sequoia lodge
2017 B&B
2016 dream castle
2019 Npbc,Disneyland hotel, explores, cheyenne
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar