Disney's Photo Pass

BUTTON_POST_REPLY
rosa
Member
Member
BerichtenCOLON 37
GeregistreerdCOLON 09 Sep 2012, 11:31

olafLover schreefCOLONHet "nadeel" van de jaarkaarthouders pas is dat je er maar 1 krijgt ipv 3. En geen lanyard. Ik heb mijn pasje bij mijn jaarkaart zitten en dan heb je dat ook niet nodig :)
we blijven als gezin toch altijd bij elkaar dus is niet zo heel erg. het zou handig geweest zijn ...ik verlies nog wel s wat :oops:
merlijntje1983
Member
Member
BerichtenCOLON 45
GeregistreerdCOLON 08 Aug 2014, 13:32

Die photopass kaarten die je krijgt van de fotograaf, kun je deze ook nog thuis bekijken?
Gebruikers-avatar
Mouseketeer
Member
Member
BerichtenCOLON 1507
GeregistreerdCOLON 09 Okt 2011, 13:00

merlijntje1983 schreefCOLONDie photopass kaarten die je krijgt van de fotograaf, kun je deze ook nog thuis bekijken?
Nee, enkel in Disneyland Paris.
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Lisjuh
Member
Member
BerichtenCOLON 222
GeregistreerdCOLON 19 Mei 2015, 14:25

Een Disney photopass die 10 dagen geldig is 10 dagen aansluitend geldig toch? Niet als je paar dagen er tussen heb zitten dat hij het nog doet?
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Gebruikers-avatar
Annet
Member
Member
BerichtenCOLON 1415
GeregistreerdCOLON 22 Mrt 2014, 13:57

Klopt. 10 dagen vanaf het eerste gebruik.
Gebruikers-avatar
020amsterdam
Member
Member
BerichtenCOLON 67
GeregistreerdCOLON 01 Dec 2015, 17:29

Goedemorgen, Ff 2 een vraagjes. Er komen vanaf 8 jan 2016 meer meet en greet points in beide parken. Verwachten jullie dat je daar dus ook terecht kan met je Disney's photo pass?

Andere vraag. Als je zo een pas aanschaft mag Disney dan zonder jouw toestemming je foto's gebruiken?

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

Hey

Tot nu toe zijn er aan de andere locaties altijd al fotografen te vinden .
Ik denk dus zeker wel dat dit bij de nieuwe locaties ook zo gaat zijn .

Ik weet niet zeker of Disney je afbeeldingen mag gebruiken .
Maar eerlijk gezegd ben ik er bijna zeker van dat ze dit niet doen .
Voor reclame doeleinden gebruiken ze normaal mensen die ingehuurd zijn voor de foto.
Wel is het zo dat je bij attractie foto's met meerdere in de attracties zit .
En jij hebt hun op je foto :yes: Maar zij jou ook !
Gebruikers-avatar
Mich€l
Member
Member
BerichtenCOLON 719
GeregistreerdCOLON 09 Jun 2014, 10:56

D-Tekenaar schreefCOLONHey
Tot nu toe zijn er aan de andere locaties altijd al fotografen te vinden .
Ik denk dus zeker wel dat dit bij de nieuwe locaties ook zo gaat zijn .

Ik weet niet zeker of Disney je afbeeldingen mag gebruiken .
Maar eerlijk gezegd ben ik er bijna zeker van dat ze dit niet doen .
Voor reclame doeleinden gebruiken ze normaal mensen die ingehuurd zijn voor de foto.
Wel is het zo dat je bij attractie foto's met meerdere in de attracties zit .
En jij hebt hun op je foto :yes: Maar zij jou ook !
Niet op alle locaties staan nu fotografen... Bijvoorbeeld de locaties in Adventureland zijn volgens mij (bijna) altijd zonder fotograaf. Dus ik zou er niet vanuit gaan dat met de nieuwe locaties altijd een fotograaf is.

Volgens het programma zijn er officieel naar drie locaties die het hebben. Meet Mickey Mouse, Prinsessen Paviljoen en Spiderman. Bij de andere locaties zijn ze het dus niet 'verplicht' om er een neer te zetten. Alhoewel er op meerdere plekken wel staan.
Gebruikers-avatar
Mouseketeer
Member
Member
BerichtenCOLON 1507
GeregistreerdCOLON 09 Okt 2011, 13:00

Ik heb het bevestiging gekregen van één van de "vriendjes" van Peter Pan, vanaf januari wanneer dat de characters van start gaan, krijgen ze vaste locaties mét Photopass fotograaf.
Dus niet meer rondrennen in Adventureland met Peter Pan of op zoek gaan naar de Rabbit Hole in Fantasyland met Alice.
Afbeelding
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

ohja dat is juist !

Peter Pan staat ook al even op het vast character programma .
En hij heeft ook geen fotograaf bij .

Sorry voor de vergissing .
Gebruikers-avatar
Annet
Member
Member
BerichtenCOLON 1415

Dat is goed nieuws! De PhotoPass foto's zijn echt zoveel mooier dan mijn eigen foto's :)
Gebruikers-avatar
020amsterdam
Member
Member
BerichtenCOLON 67
GeregistreerdCOLON 01 Dec 2015, 17:29

Dank je wel voor de uitleg D- Tekenaar . Top! Zeker extra reden om de photo pass te overwegen.

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
Gebruikers-avatar
pluto71
Member
Member
BerichtenCOLON 119
GeregistreerdCOLON 09 Jun 2012, 12:53

olafLover schreefCOLONHet hele jaar. Nou ja, een jaar na aankoop, mijn fotopas is langer geldig dan mijn jaarkaart namelijk.

De foto's blijven een jaar geldig/on line beschikbaar. Iedere keer als je er nieuwe foto's op laat zetten schuift het weer op en zijn de foto's vanaf dat moment een jaar beschikbaar.
zijn dan alle foto's weer een jaar beschikbaar? of alleen de laatste foto's? anders zou dit betekenen dat je de eerste foto's dus eigenlijk 2 jaar kunt downloaden? of is het echt vanaf de datum dat de foto's gemaakt zijn?
Gebruikers-avatar
Wezz
Member
Member
BerichtenCOLON 1351
GeregistreerdCOLON 19 Feb 2009, 23:31

Ik zou wel terplekke gelijk kijken of je foto's op je photopass staan. Wij hebben al meerdere malen gehad dat de foto's waren verdwenen en na lang zoeken hebben we ze weer kunnen vinden. Ze kunnen namelijk in de historie zoeken op oa datum/tijd, character en locatie. Maar het is wel een hoop gedoe. Onthoud dus het tijdstip wanneer je een character gemeet hebt en check elke dag even of je foto's wel op de annual photopass staan. Als je thuis komt en je hebt ze niet ben je te laat..
DLRP [65] WDW [6] DL [2]
Wezzlog Characters // Wezzvlog
Gebruikers-avatar
Annet
Member
Member
BerichtenCOLON 1415

Wij hebben de laatste keer via de mail nog wel foto's van de soiree terug kunnen halen terwijl we al thuis waren. Wij moesten inderdaad wel het tijdstip, locatie en een foto van onszelf doorgeven, zodat ze konden zoeken.
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar