Leuk nieuws!!MermaidLagoon schreefCOLONWauw, ik ben hier al veel te lang niet geweest! Mijn eerste contract bij DLP is inmiddels geëindigd (20 september) en ben sinds een week begonnen bij Guest Flow, waar ik in ieder geval tot en met 7 januari zal blijven
Werken in DLP? Kijk even hier!
- Prins Adam
- Beheerder

- BerichtenCOLON 9221
- GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Heel leuk nieuwsPrins Adam schreefCOLONLeuk nieuws!!MermaidLagoon schreefCOLONWauw, ik ben hier al veel te lang niet geweest! Mijn eerste contract bij DLP is inmiddels geëindigd (20 september) en ben sinds een week begonnen bij Guest Flow, waar ik in ieder geval tot en met 7 januari zal blijven
Ze mogen van jou bij Guest Flow dan ook nog gerust eens een promo-filmpje opnemen

Your dreams can come true, if you have the courage to pursue them (Walter Elias Disney)
- D-Tekenaar
- Member

- BerichtenCOLON 12207
- GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49
Wat een super nieuws !!!!MermaidLagoon schreefCOLONWauw, ik ben hier al veel te lang niet geweest! Mijn eerste contract bij DLP is inmiddels geëindigd (20 september) en ben sinds een week begonnen bij Guest Flow, waar ik in ieder geval tot en met 7 januari zal blijven
Leuk! En toevallig herkende ik je in je nieuwe functieMermaidLagoon schreefCOLONWauw, ik ben hier al veel te lang niet geweest! Mijn eerste contract bij DLP is inmiddels geëindigd (20 september) en ben sinds een week begonnen bij Guest Flow, waar ik in ieder geval tot en met 7 januari zal blijven
- MermaidLagoon
- Member

- BerichtenCOLON 164
- GeregistreerdCOLON 02 Apr 2014, 15:36
Noppe77 schreefCOLONHeel leuk nieuwsPrins Adam schreefCOLONLeuk nieuws!!MermaidLagoon schreefCOLONWauw, ik ben hier al veel te lang niet geweest! Mijn eerste contract bij DLP is inmiddels geëindigd (20 september) en ben sinds een week begonnen bij Guest Flow, waar ik in ieder geval tot en met 7 januari zal blijven!!
Ze mogen van jou bij Guest Flow dan ook nog gerust eens een promo-filmpje opnemen! Het vorige was namelijk een toppertje
!!
D-Tekenaar schreefCOLONWat een super nieuws !!!!MermaidLagoon schreefCOLONWauw, ik ben hier al veel te lang niet geweest! Mijn eerste contract bij DLP is inmiddels geëindigd (20 september) en ben sinds een week begonnen bij Guest Flow, waar ik in ieder geval tot en met 7 januari zal blijven
Wat een super lieve reacties, dank jullie wel!Prins Adam schreefCOLONLeuk nieuws!!MermaidLagoon schreefCOLONWauw, ik ben hier al veel te lang niet geweest! Mijn eerste contract bij DLP is inmiddels geëindigd (20 september) en ben sinds een week begonnen bij Guest Flow, waar ik in ieder geval tot en met 7 januari zal blijven
- MermaidLagoon
- Member

- BerichtenCOLON 164
Ja echt heel toevallig dat ik jullie gewoon twee keer op een dag gezien heb! Heel leuk om je te ontmoeten en uiteraard geen probleem! Zijn ze goed gelukt?Mich€l schreefCOLONLeuk! En toevallig herkende ik je in je nieuwe functieMermaidLagoon schreefCOLONWauw, ik ben hier al veel te lang niet geweest! Mijn eerste contract bij DLP is inmiddels geëindigd (20 september) en ben sinds een week begonnen bij Guest Flow, waar ik in ieder geval tot en met 7 januari zal blijvenEn nog bedankt voor het maken van de foto
- D-Tekenaar
- Member

- BerichtenCOLON 12207
Disneyland Paris zoekt nieuwe Disney Character, Parade en Character Look-alike Performers

- MermaidLagoon
- Member

- BerichtenCOLON 164
- Prins Adam
- Beheerder

- BerichtenCOLON 9221
- GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40
ProficiatMermaidLagoon schreefCOLONHi allemaal! Jeetje, ben veel te lang niet op Cafe Mickey geweest. Ik heb vorige week mijn vaste contract getekend bij Guest Flow!
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier

- D-Tekenaar
- Member

- BerichtenCOLON 12207
MermaidLagoon schreefCOLONHi allemaal! Jeetje, ben veel te lang niet op Cafe Mickey geweest. Ik heb vorige week mijn vaste contract getekend bij Guest Flow!
A wauw super !
Dan ga ik je vast nog zien daar
- MermaidLagoon
- Member

- BerichtenCOLON 164
Ja, nu hopen dat we elkaar eindelijk eens NIET mislopen haha!D-Tekenaar schreefCOLONMermaidLagoon schreefCOLONHi allemaal! Jeetje, ben veel te lang niet op Cafe Mickey geweest. Ik heb vorige week mijn vaste contract getekend bij Guest Flow!
A wauw super !
- D-Tekenaar
- Member

- BerichtenCOLON 12207
MermaidLagoon schreefCOLONJa, nu hopen dat we elkaar eindelijk eens NIET mislopen haha!D-Tekenaar schreefCOLONMermaidLagoon schreefCOLONHi allemaal! Jeetje, ben veel te lang niet op Cafe Mickey geweest. Ik heb vorige week mijn vaste contract getekend bij Guest Flow!
A wauw super !
Hahaha ja idd !
De volgende keer als ik in DLP ben ( 4 April )
Vraag ik gewoon overal : do you know where i can find Nikita
+ als Guest Flower ben je vaak bij de characters en de shows in de buurt
En daar ben ik ook veel te vinden
Deze keer moet het lukken
- MermaidLagoon
- Member

- BerichtenCOLON 164