Stel jezelf voor!

Stap binnen in ons gezellig café, maak een praatje met andere leden, stel vragen of tel samen af naar een volgend tripje.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Liez
Member
Member
BerichtenCOLON 302
GeregistreerdCOLON 14 Jan 2016, 10:30

Oh boy! :)

Hallo Disney-vriendjes. Ik ben Annelies, geboren op 25 mei 1983(you do the math), sinds 17 februari 2010 trotse mama van een prachtige dochter Sterre. Al van kindsbeen mag ik mij denk ik wel een Disneyfan noemen. Vooral De Kleine Zeemeermin was mijn favoriete film en ook nu nog ben ik fan van Ariel en alles waar ze op staat(zo heb ik onlangs voor Kerst de Disney Vans met Ariel gekregen en sinds de Primark in Hasselt is neergestreken heb ik ontdekt dat ze ook daar veel spullen van Disney en ook met Ariel hebben dus hoera voor Primark :))
Ik werk in de Media Markt, hoofdzakelijk als kassierster, maar doe soms ook de klantentelefoons, de klantenmails en de onlinebestellingen.
Als kind(ik was toen 8 jaar ongeveer) ben ik met mijn ouders ook eens in Disneyworld Florida geweest. Ik herinner me er jammer genoeg niet meer zo heel veel van en als ik sommige vlogs bekijk, is er daar enorm veel veranderd en bijgekomen op al die jaren tijd :) Een reisje naar The Magic Kingdom staat dus nog hoog op mijn verlanglijstje, maar dan zal ik nog flink moeten beginnen sparen.
Voorlopig kijk ik nu uit naar ons Disneytripje eind april. We gaan dan ook kijken voor onze eerste Dreampass! Spannend! :) Het is nu de 5e keer dat we gaan. De eerste keer zijn we 1dagje geweest(niet aan te raden trouwens), omdat ik met de Gouden Pin bij de Carrefour een ticket had gewonnen. Daarna zijn we 3 keer met onze dochter geweest, waarvan 1 keer op haar verjaardag. Superleuk! Nadeel met zo een klein pateeke erbij is dat je niet zomaar overal in kan, rekening moet houden met slaaptijd en ook niet zomaar ergens kan gaan eten wat wij graag willen, want het is een moeilijke eter, die dochter van mij. :( Daarom kijk ik er ook zo naar uit om met ons abonnement dan ook eens gewoon onder ons 2tjes te kunnen gaan zodat we overal in kunnen en kunnen gaan eten en slapen waar en wanneer we willen :)

Zo, dat was het zo'n beetje denk ik. Als er nog vragen zijn, shoot! :)

Wishing you all a magical day!
X Annelies :sorc:
As pixiedust falls from a star, it touches you and here you are.

Afbeelding
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

Welkom Liez op Café Mickey !

Ik wens je hier heel veel Disney plezier op de plek voor iedere Disney Gek :D

Ik ben zelf vaak te vinden in de Primark en Media Markt van Hasselt !
De kans is dus groot dat we elkaar nog gaan zien of al gezien hebben :D
En ook in de Carrefour van Kuringen zit ik enorm veel :P

Een extra warme welkom dus vanuit Heusden-Zolder :D
Gebruikers-avatar
BDisneyFan
Member
Member
BerichtenCOLON 39
GeregistreerdCOLON 26 Okt 2015, 20:57

weet iemand of ik mijn profiel foto kan instellen
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207

BDisneyFan schreefCOLONweet iemand of ik mijn profiel foto kan instellen

Ik stuur je een PM
Gebruikers-avatar
Artemis
Member
Member
BerichtenCOLON 89
GeregistreerdCOLON 09 Jan 2016, 16:20

Hallo allemaal,

Ik ben Jerry en ben al geruime tijd grote fan van alles Disney. Het begon ooit met een paar encyclopedieën over de wereld, maar dan in Disney-stijl. Ik was toen nog té jong om de Engelse taal machtig te zijn, maar ik was zo onder de indruk van Mickey, Donald en de rest. Ik wist dat ik ooit een disneypark moest bezoeken, en die dag was in september '95. Ik ben toen met mijn zus en neefje naar Disneyland Parijs geweest (toen heette het nog Eurodisney). We verbleven toen in een hotel op Disney grond, Newport Bay Club, dat was zó magisch voor ons allen. We hebben dit de jaren erna nog een dunnetjes overgedaan, en ondertussen kan ik ook Disneyland Hotel en Sequoia Lodge van mijn lijstje afstrepen. Maar niks haalde het bij de magie van mijn 'eerste' Disney hotel - Newport Bay. Per slot was dat mijn allereerste keer.

In 1996 ben ik in WDW geweest, hoewel ik hier niet in een Disneyhotel heb overnacht, was het toen wel het 25-jarige bestaan van The Magic Kingdom, Assepoes d'r kasteel was helemaal omgetoverd tot een taart, en dat was zó mooi om te zien. We hebben toen ook nog Epcot en Hollywood Studio's kunnen doen, en natuurlijk hebben we Universal Studios ook niet overgeslagen. 2 jaar later hebben we WDW weer gedaan, nu met een extra park erbij - Animal Kingdom! Was toen relatief karig, omdat het park niet zo heel erg lang open was. Nu zal ik dit jaar weer naar WDW gaan, nu met mijn neefje. Die heeft al zoveel verhalen gehoord over mijn Disney avonturen, dat hij nu ook staat te trappelen. We zullen 12 september vertrekken, met een stop-over in Engeland, en dan aansluitend direct doorvliegen naar Orlando. We kijken er nu al naar uit!! Ben vooral benieuwd naar New Fantasyland.
mnm
Member
Member
BerichtenCOLON 1
GeregistreerdCOLON 25 Jan 2016, 23:25

Hoi allemaal

Ik ben nathalie 30 jaar en kom uit Tilburg. Mijn laatste bezoek aan disney was 4 jaar geleden (veel te lang geleden)voor ik zwanger werd van onze dochter. Mijn man wilde pas terug als mijn dochter 4 zou zijn zodat ze het echt mee kan beleven.
Volgend jaar maart wordt ze 4 en ik ben nu al in volle voorbereiding want we willen nu haar 4e verjaardag daar gaan vieren. Mis het zo erg. Ben ook aan het overwegen een jaarkaart te nemen dan zo kunnen we alle verloren disney jaartjes inhalen.
En met deze pagina ga ik vast alle info vinden die ik nodig heb.
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207

Welkom mnm !

Ik wens je heel veel Disney plezier hier op Café Mickey :D
Serwa
Member
Member
BerichtenCOLON 15
GeregistreerdCOLON 23 Dec 2015, 14:14

Ik zal me ook nog voorstellen, had ik nog niet gedaan geloof ik.

Op internet heet ik Serwa, 28 jaartjes jong, gelukkig getrouwd en 2 kinderen van 3 en 1 jaar.
Elf jaar geleden voor het eerst 3 dagen in Disney geweest met een vriendin, twee jaar later 4 dagen met mijn moeder.
En nu staat er een 4 dagen tripje gepland met mezelf.
Ik ga naar het Cheyenne hotel. 3 t/m 6 maart. Heb er uiteraard ongelooflijk veel zin in!

Over een aantal jaar, als mijn kinderen wat groter zijn hoop ik ook met het hele gezin naar disney te gaan.

Maar nu eerst er even lekker uit in mijn eentje!
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207

Welkom Serwa !

Ik wens je heel veel Disney plezier op Café Mickey :D
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9221
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Welkom iedereen
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Pinnokio
Member
Member
BerichtenCOLON 1
GeregistreerdCOLON 26 Jan 2016, 15:36

Hoi ik ben Jeffrey en een fan van Disney. En ben vorig jaar voor het eerst naar Disney World ( Orlando) geweest. Dit was echt een hele mooie ervaring en ben eigenlijk al weer bezig met een volgende trip misschien dit jaar en anders volgend jaar zomer. En lees dus graag van andere hun ervaringen en trip reports.

Groet Jeffrey ;)
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207

Ik wens je heel veel Disney plezier hier op Café Mickey Pinnokio :D
Eftelwonder
Member
Member
BerichtenCOLON 6
GeregistreerdCOLON 31 Jan 2016, 19:38

Hoi! Ik ben Eftelwonder, ik ben zoals iedereen hier Disney-fan. Ik ben enkel nog maar in de parken te Parijs geweest, maar over een paar jaar, als ik genoeg gespaard heb, dan ben ik van plan naar Orlando af te reizen.
groetjes! :D
wendyvhvs
Member
Member
BerichtenCOLON 5
GeregistreerdCOLON 09 Feb 2016, 16:59

Hallo allemaal !
Ik ben Wendy en ik kom uit Amsterdam ,Nederland .
Samen met mijn gezin gaan we sinds 2009 zeker om het jaar naar Disneyland Resort Paris
Ons gezin bestaat uit 5 personen ( man , ikzelf en 3 dochters in de leeftijden 21, 18 en 11 )
Dit jaar (2016) laten we de vriend van onze middelste dochter kennis maken met Disneyland Parijs
Hopelijk werkt onze verslaving aanstekelijk ;)

Ik ben erg blij dat ik dit forum heb gevonden !
Afbeelding
Afbeelding

2016 l'elysee val d'europe
2014 L'elysee van d'europe
2012 Hotel Kyriad
2010 Hotel Vienna International Dream Castle
2009 Hotel Explorers
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207