Hallo Disney-vriendjes. Ik ben Annelies, geboren op 25 mei 1983(you do the math), sinds 17 februari 2010 trotse mama van een prachtige dochter Sterre. Al van kindsbeen mag ik mij denk ik wel een Disneyfan noemen. Vooral De Kleine Zeemeermin was mijn favoriete film en ook nu nog ben ik fan van Ariel en alles waar ze op staat(zo heb ik onlangs voor Kerst de Disney Vans met Ariel gekregen en sinds de Primark in Hasselt is neergestreken heb ik ontdekt dat ze ook daar veel spullen van Disney en ook met Ariel hebben dus hoera voor Primark
Ik werk in de Media Markt, hoofdzakelijk als kassierster, maar doe soms ook de klantentelefoons, de klantenmails en de onlinebestellingen.
Als kind(ik was toen 8 jaar ongeveer) ben ik met mijn ouders ook eens in Disneyworld Florida geweest. Ik herinner me er jammer genoeg niet meer zo heel veel van en als ik sommige vlogs bekijk, is er daar enorm veel veranderd en bijgekomen op al die jaren tijd
Voorlopig kijk ik nu uit naar ons Disneytripje eind april. We gaan dan ook kijken voor onze eerste Dreampass! Spannend!
Zo, dat was het zo'n beetje denk ik. Als er nog vragen zijn, shoot!
Wishing you all a magical day!
X Annelies