De Magische wereld van Harry Potter!

Stap binnen in ons gezellig café, maak een praatje met andere leden, stel vragen of tel samen af naar een volgend tripje.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

De Magische wereld van Harry Potter !!!

Afbeelding

Hey Dreuzels ,

Bespreek hier alles over Harry Potter ...
Heb je het nieuwste boek gelezen ? Of bracht je een bezoekje aan de expo ? Of heb je net een replica gekocht uit de filmreeks ?
Je kan alles hier bespreken over Harry Potter en zo digitaal mee reizen naar de magische wereld van Harry Potter ...

Et a tempore !!!
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

Harry Potter-expo komt naar Brussel



Goed nieuws voor de fans, want het is officieel. De Harry Potter expo komt naar ons land. Deze zomer strijkt de expo neer in Brussel.

Matthew Lewis, die Neville Londubat (Marcel Lubbermans) speelt in de films, kondigde het nieuws gisteren aan in Orlando. Vanaf 30 juni is 'Harry Potter: The Exhibition' te bezoeken in Paleis 2 van Brussels Expo. Sinds 2009, toen de interactieve expo van start ging in Chicago, deed ze al veertien verschillende steden van over de hele wereld aan en kreeg ze meer dan 3,5 miljoen bezoekers over de vloer.

Van zodra de gasten aankomen op 'Harry Potter: The Exhibition' worden ze ondergedompeld in de wereld van Harry Potter. De expo bevat decors van de meest populaire locaties uit de films, zoals de leerlingenkamer en de slaapzaal van de Griffoendor toren, klaslokalen zoals Toverdranken en Kruidenkunde, Hagrids hut en het Verboden Bos. Er zijn ook duizenden authentieke rekwisieten, kostuums en wezens te zien die gebruikt werden in de filmreeks.

Tickets zijn vanaf 5 februari te koop via de officiële site
van de expo. Maar wees er snel bij, want ze zullen wellicht vlot over de toonbank gaan.
moorhunhe
Member
Member
BerichtenCOLON 564
GeregistreerdCOLON 08 Jan 2013, 11:13

Bah, is op een vrijdag 5 feb, en ik zit dan net aan een bureau waar er 5 andere recht op mijn scherm kijken dan, dus kan niet bestellen :(
Gebruikers-avatar
boogschutter
Member
Member
BerichtenCOLON 752
GeregistreerdCOLON 20 Jan 2011, 14:09

Ik wil ook wel kaarten.maar moet op vrijdag ook werken.
Gebruikers-avatar
Annet
Member
Member
BerichtenCOLON 1415
GeregistreerdCOLON 22 Mrt 2014, 13:57

Zou het in 1 dag uitverkocht zijn dan? Er staat niet hoe lang de expo is, maar aangezien ze praten over andere openingstijden elke laatste vrijdag van de maand zou ik toch denken minstens 2 maanden?
Gebruikers-avatar
Fantillusion
Member
Member
BerichtenCOLON 567
GeregistreerdCOLON 10 Feb 2015, 09:54

Iemand een idee wat een ticket ongeveer zal kosten?
If I never knew you, if I never felt this love
I would have no inkling of how precious life can be
Gebruikers-avatar
Annet
Member
Member
BerichtenCOLON 1415
GeregistreerdCOLON 22 Mrt 2014, 13:57

Nou ja dan wordt het een weekend, want mijn gezelschap weet nog niet welke doordeweekse dagen ze dan vrij kan krijgen. Als we gaan tenminste, we zijn in 2012 naar de Studio Tour in Londen geweest en gaan dit jaar weer, vraag me een beetje af of het wel wat nieuws brengt.
Gebruikers-avatar
Fantillusion
Member
Member
BerichtenCOLON 567
GeregistreerdCOLON 10 Feb 2015, 09:54

O dat had ik zelf ook wel kunnen vinden dan, sorry :p bedankt voor je antwoord! Prijs valt me mee, ik ga het zeker overwegen :)
If I never knew you, if I never felt this love
I would have no inkling of how precious life can be
Gebruikers-avatar
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4991
GeregistreerdCOLON 29 Jun 2015, 19:52

Wauw wat gaaf!
Jammer dat mijn meisjes nog niet echt van Harry Potter zijn. :(
Volg onze avonturen op instagram
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

Als er character's zouden rondlopen zou ik het wel overwegen !

En als Katie Leung rondloopt mag ze me ook bellen :oops:
Gebruikers-avatar
olafLover
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 1528
GeregistreerdCOLON 10 Nov 2015, 14:49

Is de Harry Potter exhibition leuk? Ik zit eraan te denken in augustus ook nog te gaan, maar eerst naar de studio tour in Londen, weet niet zeker of het niet te veel vergelijkbaar is...

Beterschap in ieder geval!
Gebruikers-avatar
Miss Ariel
Member
Member
BerichtenCOLON 1806
GeregistreerdCOLON 10 Apr 2014, 08:37

olafLover schreefCOLONIs de Harry Potter exhibition leuk? Ik zit eraan te denken in augustus ook nog te gaan, maar eerst naar de studio tour in Londen, weet niet zeker of het niet te veel vergelijkbaar is...

Beterschap in ieder geval!
ik vond het de moeite waard maar ben zelf nog niet naar de studio tour geweest en heb wel al gelezen dat er meer te zien is. normaal doe je er anderhalf uur over, wij deden er zeker drie uur over hahah
er zat wel vertraging op het binnen gaan ( half uurtje), wij mochten 14u binnen, als wij eruit kwammen rond half 6 stond er een enorme rij aan te schuiven voor die latere uren dus tip boek een vroeg uur of ten laatste 14u want hierna wordt het echt niet leuk druk en zeker binnen is dat niet leuk want alles staat wel dicht bij elkaar en anders kan je niet fijn kijken. er is vanalles leuks te vinden zoals school uniformen, zwerkbal uniformen, Dobby, toverstokken, de kerstbal jurken (Hermoine!!!) en vanalles dat je in de film ziet. natuurlijk is het een kleine collectie uit het grote geheel. het is de moeite maar als je die in Londen gezien hebt minder denk ik.

Bedankt ;)
ik ga zeker nog wel wat foto's ervan posten als ik ze een beetje uitgezocht krijg :P
Best day ever <3 1 april 2017 our wedding day
Part of that Disney world <3
*Magical Bucketlist*
Gebruikers-avatar
olafLover
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 1528
GeregistreerdCOLON 10 Nov 2015, 14:49

Ja, graag foto's! Dan kan ik na die in Londen besluiten of ik nog naar Brussel wil, woon in de Randstad, dus het is best een eind rijden :)
Gebruikers-avatar
Miss Ariel
Member
Member
BerichtenCOLON 1806
GeregistreerdCOLON 10 Apr 2014, 08:37

olafLover schreefCOLONJa, graag foto's! Dan kan ik na die in Londen besluiten of ik nog naar Brussel wil, woon in de Randstad, dus het is best een eind rijden :)
hihi doe ik ;)
eerlijk gezegd ; als ik had kunnen kiezen naar die van Londen gaan of Brussel zou ik naar Londen gaan. daar hebben ze de echte filmsets en is veel groter en dus nog cooler en meer dingen om te zien. die van Brussel is leuk om de smaak voor Londen te pakken te krijgen denk ik :P ik wil nu nog meer naar Londen :P
Best day ever <3 1 april 2017 our wedding day
Part of that Disney world <3
*Magical Bucketlist*
Gebruikers-avatar
olafLover
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 1528
GeregistreerdCOLON 10 Nov 2015, 14:49

Haha, ja, naar Londen ga ik sowieso, de kaartjes al gekocht (met extra dure ponden nog, maar nu zijn ze niet meer te krijgen)
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar