Wie is de Mol? 2015 - Het Spel

Speel mee met onze online Disneyspelletjes!
D-Tekenaar
Member
Member

Letscall schreef:Ik heb niets gepikt, ik heb overleg gehad maar kreeg geen antwoord! Dus toen maar zelf gekozen
In dit geval trek ik mijn woorden terug !
Ik heb trouwens al laten weten dat ik Bryan vertrouw als teamlid !
Spelleiding WIDM
Member
Member

Het weer is vandaag niet al te best. Ideaal weer om de test in te vullen ;)
D-Tekenaar
Member
Member

Ingevuld !

Maar of ik iets juist heb ..... ik kan niets meer goed onthouden :D
kimberley2909
Member
Member

En dat op de verjaardag van marijn.... lekker kado! Happy birthday marijntje♡

Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk
Never lose hope
marijndz
Member
Member

:sorc: :thumbs:
Afbeelding
arbiterke
Member
Member

Groen test gemaakt groen
Afbeelding
Mich€l
Member
Member

De executie live from the Compass Club in Disneyland Paris

Mich€l
Member
Member

De nieuwe opdracht zal dit weekend online komen ;) Geniet even van de rust :)
marijndz
Member
Member

We zijn dus weer met het zelfde aantal..?
Afbeelding
kimberley2909
Member
Member

Waarom is erik weer gekleurd?

Never lose hope
vercruz
Member
Member

absoluut klote dit....
D-Tekenaar
Member
Member

wauw ! ik schrik
Spelleiding WIDM
Member
Member

Beste Kandidaten,

Tijdens de laatste executie hebben we helaas afscheid moeten nemen van Patricia als kandidaat. Echter is er ook weer een kandidaat die jullie hebben zien terug verschijnen op de groepsfoto, namelijk Monster-E. Welkom terug in het spel! Jullie vragen je natuurlijk af hoe Monster-E weer heeft kunnen terugkeren in het spel. Nou dat kon hij doormiddel van een rode vrijstelling, welke hij tijdens het spel heeft weten te bemachtigen. Een rode? Ja, een rode! Dit is een nieuw soort vrijstelling (naast de gewone en de zwarte vrijstelling). Met de rode vrijstelling kun je eenmalig terugkeren in het spel, nadat een andere kandidaat na jou een rood scherm te zien heeft gekregen, in dit geval dus Patricia. Tijdens de test kregen jullie al een afsluitende vraag welke al deed vermoeden dat er iets bijzonders ging gebeuren. Hiermee peilde ik een beetje de populariteit van de afvallers, gewoon uit nieuwsgierigheid. Het had dus totaal geen invloed op wie er zou terugkeren, aangezien Monster-E de enigste was met een rode vrijstelling. Laten we het erop houden dat de meningen hierover over de afvallers die mogelijk konden terugkeren verdeeld zijn... Monster-E is nu weer terug in het spel, maar zal net als jullie zijn best moeten doen om de Mol te ontmaskeren, want maakt hij opnieuw een test het slechtst, dan zal hij opnieuw het spel moeten verlaten en zal hij niet meer kunnen terugkeren in het spel... Dus veel succes allemaal!

Nog even over de vorige opdracht die jullie hebben uitgevoerd. Een aantal van jullie heeft het klaar gekregen om een deel van de pakketjes op het juiste punt af te leveren, echter liepen jullie vast toen er een auto is verplaatst en niemand meer kon rijden... Uiteindelijk hebben jullie 10 pakketjes bezorgt wat gelijk staat aan (groen)3000 Euro(groen) wat in de pot mag worden toegevoegd! Jullie zijn de laatste tijd goed bezig met het vullen van de pot :)

Afbeelding

Nu Monster-E weer terug is gekeerd in de groep is het tijd om wat te gaan eten in Downtown Disney. Tijdens het eten wordt er gezellig gepraat over wat er allemaal is gebeurd tijdens de reis. Wie er zijn afgevallen en uiteraard worden ook de opdrachten besproken. Met het gesprek komen ook foto's op tafel welke gemaakt zijn tijdens de trip. Hieronder zien jullie enkel van deze foto's:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Aangezien vrijwel alles over tafel is gekomen zullen jullie met de volgende opdracht niet veel problemen hebben. De opdracht is heel simpel. Jullie krijgen een aantal vragen en deze moeten correct beantwoorden worden. Simpel toch? Het zijn allemaal vragen die over jullie en de oud-kandidaten gaan. Om het nog makkelijker te maken hebben jullie zelfs hierboven al de juiste antwoorden staan. Het is aan jullie om de juiste foto aan de bijbehorende vraag te koppelen. Daarbij mogen jullie de foto's meerdere keren gebruiken, wanneer jullie denken dat nodig te hebben. Per vraag mag er maar één foto worden gekoppeld. Als jullie denken dat het antwoord op één van de vragen op geen van de kandidaten slaat, dan kunnen jullie de foto van Mich€l koppelen. Deze staat namelijk voor: "geen van de (oud-)kandidaten".

Ieder juist antwoord levert 200 Euro op voor de pot. Ieder fout antwoord (géén antwoord is ook fout) kost jullie 300 Euro!

De vragen:
1. Wie van de (oud-)kandidaten vindt neon-roze de mooiste kleur?
2. Wie van de (oud-)kandidaten vindt de de carrousel in het Disneyland Park het minst leuke attractie?
3. Wie van de (oud-)kandidaten heeft de giraf als lievelingsdier?
4. Wie van de (oud-)kandidaten zou zich als Mol op de achtergrond houden?
5. Wie van de (oud-)kandidaten heeft 7 als geluksgetal?
6. Wie van de (oud-)kandidaten heeft geen minst favoriete attractie in het Walt Disney Studios Park (of heeft geen idee wat het is)?
7. Wie van de (oud-)kandidaten eet het liefst in Plaza Gardens?
8. Wie van de (oud-)kandidaten heeft een lang ziektebed als grootste angst?
9. Wie van de (oud-)kandidaten heeft als hobby 3D-puzzels maken?
10. Wie van de (oud-)kandidaten heeft als hobby korfbal?
11. Wie van de (oud-)kandidaten heeft Anna en/of Elsa als favoriete Disney-prinses?
12. Wie van de (oud-)kandidaten vindt Studio Tram Tours het minst leuke attractie in het Walt Disney Studios Park?
13. Wie van de (oud-)kandidaten eet het liefst bij King Ludwig's Castle Restaurant?

Veel succes!
D-Tekenaar
Member
Member

De foto's zijn leuk gemaakt !
Ik zou het niet kunnen !!!! dus alvast al een applausje voor de maker .

En over de opdracht zelf .......... Als er een antwoord bij zit dat op me wijst ......... Dan heb ik geen idee welk het kan zijn .

Maar ik schat dat antwoord 5 bij me hoort omdat mijn afbeelding geknipt is uit de foto met de 7 dwergen .
kimberley2909
Member
Member

Inderdaad michel! Super leuk gedaan weer. En welkom terug Monstertje [SMILING FACE WITH HEART-SHAPED EYES]. Ik zit ook te denken wat ik ook alweer geantwoord had op die vragen hahahha

Never lose hope
Plaats reactie

Terug naar “Café Mickey Spelletjeshoek”