Algemeen Vragen Topic

Allerlei info Disneyland Paris
olafLover
Moderator
Moderator

Welke andere wachttijden app? Ik gebruik magipark en die geeft dezelfde wachttijden. Er is er ook een waar mensen de wachttijden die ze zien moeten invullen en die is erg onbetrouwbaar.
Dave
Member
Member

Wat was de naam van de attractie die in het gebouw was, voordat Stitch Live daar was. Wat kon je daar doen/zien?
D-Tekenaar
Member
Member

Hier zat vroeger de Television Production Tour.
Je kon er een kijkje nemen achter de schermen van Disney Channel .
Ik ben er een paar keer geweest ..... Het was wel leuk gedaan :)
Maar je was er altijd vrij snel buiten :(
rolo
Member
Member

Klein vraagje.
Wij zijn vanaf 20 maart in DLP. Nu is mijn vriend op de 21e jarig en wil ik graag zo'n sticker voor 'm halen bij City Hall.
Vragen ze dan ook je paspoort oid? Want dan neem ik die mee het park in die dag anders laat ik 'm in de kluis.
Afbeelding
Annet
Member
Member

Nee toen wij in januari zo'n sticker gingen halen voor een vriendin vroegen ze niks.
rolo
Member
Member

Thanx Annet!
Mezelf kennende zal ik het wanneer we 20e in het park zijn voor de zekerheid navragen... :oops:
Maar dan kan ik zijn paspoort gewoon in de kluis laten. Weet ik zeker dat we 'm niet kwijtraken ;) 8-)
Afbeelding
vdbemdsa
Member
Member

rolo schreef:Thanx Annet!
Mezelf kennende zal ik het wanneer we 20e in het park zijn voor de zekerheid navragen... :oops:
Maar dan kan ik zijn paspoort gewoon in de kluis laten. Weet ik zeker dat we 'm niet kwijtraken ;) 8-)
Dus jullie nemen je paspoort nooit op zak?
olafLover
Moderator
Moderator

Gewoon de 20e vast de sticker vragen, in de middag is het minder druk bij City Hall. Ik heb ook het tripje voor ik met mijn neefje en nichtje ging vast naamkaartjes gevraagd. Ze vroegen toen wel waarom ik dat niet deed met mijn neefje en nichtje er bij, dus toen zei ik, omdat er nu geen rij is. Weet niet of ze het geloofden, maar ik kreeg ze wel mee :P
rolo
Member
Member

vdbemdsa schreef:
rolo schreef:Thanx Annet!
Dus jullie nemen je paspoort nooit op zak?
Niet in het park iig. Kan ik ze alleen maar kwijtraken.
Normaal thuis heb ik die van mezelf en mijn dochter altijd in mijn tas.
Afbeelding
rolo
Member
Member

olafLover schreef:Gewoon de 20e vast de sticker vragen, in de middag is het minder druk bij City Hall. Ik heb ook het tripje voor ik met mijn neefje en nichtje ging vast naamkaartjes gevraagd. Ze vroegen toen wel waarom ik dat niet deed met mijn neefje en nichtje er bij, dus toen zei ik, omdat er nu geen rij is. Weet niet of ze het geloofden, maar ik kreeg ze wel mee :P
Natuurlijk :oops:
Als we daar zondag al zijn kunnen we de sticker net zo goed meenemen als we 'm meteen meekrijgen.
Afbeelding
Debby
Member
Member

Hallo allemaal,
vandaag heb ik mij aangemeld op jullie forum en ik heb gelijk wat vragen als dat goed is ;)
Sorry alvast als ik in de verkeerde rubriek sta..

3 jaar geleden zijn wij met ons dochtertje spontaan op de terugreis vanuit Spanje een dag naar eurodisney geweest, nou dat doe ik dus nooit meer. Afgezien van het feit dat we echt veel te veel voor de entree hebben betaald is het natuurlijk onmogelijk om alles in een dag (midden in de zomer 26 graden) te beleven. Gelukkig kwam ik een soort van per ongeluk in een rij voor wat later bleek voor een foto met de prinsessen bleek te zijn. Goed gokje want het koste een paar uur. Prachtige foto's met haar toen favoriet Rapunzel hebben we er aan overgehouden.
Al met al was het echt wel leuk maar de volgende keer zou ik toch graag iets beter voorbereid zijn.

Ik heb me suf gelezen en we hebben gisteren geboekt :thumbs: we gaan 27 april 3 nachten/4 dagen naar sequoia lodge en dan hebben we een golden forest room.
Heel fijn nu met de gratis half pension erbij dus ik voelde me erg goed op de hoogte, tot die aardige mevrouw zij dat we beter nu alvast de restaurants kunnen reserveren om teleurstelling te voorkomen :shock: ik bedoel, hoe moet ik dat nou weten waar ik dan wil eten. Ze had het over restaurant Mickey ofzo (in m'n stress ben ik die namen ook alweer vergeten :oops: )
Mijn vraag aan jullie experts, moet je echt nu al reserveren? Je mag bepaalde dingen met die vouchers maar wat dan?
Ik kan natuurlijk terugbellen maar het is fijner om gewoon verschillende meningen te kunnen lezen.
Ons meisje heeft 2 vreselijke jaren achter de rug en deze periode willen we hiermee afsluiten en het voor haar echt magisch laten zijn maar ja helaas is onze portomonee niet magisch dus ik wil het wel een beetje in de perken houden ;)

Verder is ze nu naast rapunzel helemaal gek op Frozen (welk meisje niet ) maar als ik goed gelezen heb is er niks van frozen nu? Klopt dit? Wij zijn aan deze periode gebonden om te gaan dus 2 maandjes later is geen optie helaas.

Nou mochten jullie verder nog tips voor ons hebben bijvoorbeeld absolute do's dan hoor ik dat echt heel graag

Bedankt voor het lezen!
Iejoortje
Member
Member

Restaurants reserveren zou ik ook zeker aanraden. Je zit in een populaire periode (meivakantie) en dan kunnen restaurants goed vol zitten.
Café Mickey is leuk voor kindjes, omdat er characters rondlopen. Ik heb er zelf nooit gegeten, maar het schijnt qua eten en drukte wel iets minder leuk te zijn.
Er is een site waar alle restaurants met menu staan vermeld, ik zal die zo eens even opzoeken. Reserveren an de restaurants moet daarna telefonisch (telefoonnummer staat hier op het forum ook wel ergens), hou er rekening mee dat het reserveren in het Frans of (steenkool)Engels moet.
Volgens mij is er inderdaad niets van Frozen. Maar 100% zeker durf ik dat niet te zeggen.

Verder zou ik adviseren: Niet als een gek alles willen doen, maar geniet van het moment!! Je gaat 4 dagen en dan ga je echt wel een hoop kunnen doen. Maar lukken er dingen niet, accepteer dat dan. Ik ben al een aantal keren naar Disney geweest en elke trip weer is er wel iets niet gelukt wat we wel wilden. Jammer dan!! Mooi excuus om ooit nog een keertje terug te gaan. ;)

Edit: Hier de site waar alle menu's staan van de restaurants:
http://www.dlpguide.com/planning/dining ... ant-menus/
Iejoortje
Member
Member

En nog een aanvulling, hier staat in welke restaurants je terecht kan met welke vouchers:
http://www.wereldvolmagie.nl/wp-content ... opties.pdf

Je kan wel altijd in een "duurder" restaurant terecht trouwens, de waarde van de voucher wordt dan verrekend.

En tot slot nog het nummer om restaurants te reserveren:
+33 1 60 30 40 50

Kleine tip: Zorg dat je je naam alvast in internationaal telefoonalfabet heb opgeschreven. ;) Ik ging altijd de problemen in op het moment dat ze me vroegen mijn naam te spellen. :lol:
Laatst gewijzigd door Iejoortje op 13 mar 2016, 09:59, 1 keer totaal gewijzigd.
D-Tekenaar
Member
Member

Hey Debby ,

Het restaurant dat je zoekt is onze naamgenoot (Café Mickey op Disney village )
Reserveren is niet verplicht omdat je in een rustige periode wel eens kans hebt op een plaatsje daar .
Maar je kan beter voorkomen dan genezen . Dus ik zou toch wel reserveren voor het eten daar .
Dit kan op het nummer (33) (1) 60 45 60 45

Je kan inderdaad eten met vouchers !
De plaatsen waar je kan eten hangt hierbij af van de waarde die erop staat .

Op het moment van je bezoek zijn Anna en Elsa helaas alleen te zien tijdens de Magic on Parade .

En wat de do's en dont's betreft :D

Ik zou zeggen ! Lees alles goed na op Café Mickey en je bent altijd welkom met al je vragen hier :D
olafLover
Moderator
Moderator

Mijn hele lange antwoord is foetsie omdat het topic in de tussentijd verplaatst is :(
Plaats reactie

Terug naar “Praktische & Algemene Informatie - Disneyland Paris”