Wie is de Mol? 2015 - Het Spel

Speel mee met onze online Disneyspelletjes!
kimberley2909
Member
Member

(GROEN) monsieur, j'ai un dictionnaire emballé avec elle et maintenant je vous comprends. très gentil de vous voulez à nouveau pour revenir à nous, afin que nous puissions vous entendre! le jour de l'Ascension, le parc est ouvert de 10 h à 22h00. comme vous pouvez tous venir et profiter de 8 heures en possession d'une carte! Je vous souhaite une journée magique aujourd'hui et Ascension. D'autres questions?(GROEN)

Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk
Never lose hope
kimberley2909
Member
Member

Groen Goedemorgen harry, aangezien meneer staat te overleggen met zijn echtgenoot kan ik u vast wel al helpen. Zegt u het maar groen

Never lose hope
Monster-E
Member
Member

[Groen]Euhm,.. sorry dat ik zo'n haast heb,.. maar ik zit met het volgende...
Mn meisje ligt al op bed te wachten,.. en mn pilletje begint te werken... maar nu kwamen we er achter dat we onze rubbertjes zijn vergeten... heeft U enig idee waar ik rubbertjes kan vinden!? En graag wel een beetje dicht bij... want anders is mn blauwe pilletje weer uitgewerkt en dat is dan weer zonde van het geld....
michaelbe
Member
Member

(groen) Merci beaucoup, madamme, je vous remercie pour la réponse !! Au revoir ! (groen)
kimberley2909
Member
Member

Groen meneer wat een vervelende situatie *bekijkt meneer van top tot teen* ik ga even voor u uitzoeken waar een dichtstbijzijnde supermarkt is een ogenblikje alstublieft blijf maar met u..... gezicht naar de balie staan =D groen

Never lose hope
marijndz
Member
Member

Kimberley..... what are you doing :(
Afbeelding
kimberley2909
Member
Member

Groen op het station vind u een kleine supermarkt wellicht dat u daar kunt vinden wat u zoekt. Anders kunt u naar La Vallee Village gaan, dat is 1 halte met de metro, waar een winkelcentrum zit. Daar vind u zeker wat u nodig heb. Ik hoop dat u nog op tijd bent! Groen

Never lose hope
kimberley2909
Member
Member

Hroen oh meneer!! gaat u anders is naar het toilet hier naar buiten en dan rechts daar staan ongetwijfeld automaten waar u condooms kunt halen! Groen

Never lose hope
kimberley2909
Member
Member

Whahahahha wat doe ik? Ik help mensen haha

Never lose hope
Monster-E
Member
Member

Jah, wat moet ik nou... de metro in met mn blije tokus!? of de heren toiletten afstruinen op zoek naar een automaatje... nou jah,.. ik ga wel op zoek... Grumbl...
kimberley2909
Member
Member

Groen ik neem een 2e shift groen

Never lose hope
Mich€l
Member
Member

(Groen) Dag mevrouw, waar is het dichtstbijzijnde toilet? (50 Euro) (Groen)
Monster-E
Member
Member

(groen)
Dag Mevrouw,

Ik wil graag met mijn zoontje van 7 in de Tower of Terror, is dat bezwaarlijk? Voordat ik m straks dingen beloof die ik niet waar kan maken... (50 euro)
kimberley2909
Member
Member

Mich€l schreef:(Groen) Dag mevrouw, waar is het dichtstbijzijnde toilet? (50 Euro) (Groen)
Groen dag meneer, als u dit gebouw verlaat gaat u rechtsaf en voor u het spoor onderdoor loopt gaat u weer rechtsaf daar vind u de toiletten. Ik wens u een hele fijne dag verder. Groen

Never lose hope
kimberley2909
Member
Member

Monster-E schreef:(groen)
Dag Mevrouw,

Ik wil graag met mijn zoontje van 7 in de Tower of Terror, is dat bezwaarlijk? Voordat ik m straks dingen beloof die ik niet waar kan maken... (50 euro)
(GRPEN) Goedemiddag! Wat is de lengte van uw zoon? Als hij langer dan 1.02 meter is dan kan hij deze attractie gewoon betreden. De lengte kunt u eventueel opmeten voor de attractie. Ik wens u een magische dag toe of kan ik u verder nog ergens bij helpen? (GROEN)

Never lose hope
Plaats reactie

Terug naar “Café Mickey Spelletjeshoek”