Main Street U.S.A.

Alles over het Disneyland Park.
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

PeterPan1 schreefCOLONHi allen,

Ik vraag het me al een tijdje af omdat ik het mezelf niet meer kan herinneren. Maar weet iemand nog waarvoor de rails in main street vroeger gebruikt werden / waarom ze niet meer gebruikt worden?
Voor wat ze nog steeds gebruikt worden !
De paarden tram :D
Ik heb de paarden nog gezien tijdens swing into spring nog niet zolang geleden dus.
Hier is er een filmpje van de paarden in actie tijdens de kerst

Gebruikers-avatar
calimero
Member
Member
BerichtenCOLON 1016
GeregistreerdCOLON 15 Sep 2010, 20:15

Inderdaad is voor de paardentram. Met Halloween rijd deze ook weer zijn rondjes. Eigenlijk zo wie zo op drukke dagen weekenden vakanties. Maar meestal wel in de ochtend uren. Je kan er mee naar het kasteel rijden of weer mee terug.
De halte is recht voor het treinstation zodra er midden onderdoor bent gelopen sta je er al.
PeterPan1
Member
Member
BerichtenCOLON 64
GeregistreerdCOLON 11 Mrt 2014, 16:40

Bedankt beide! Dat wist ik niet! :D
Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9221
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

New Century Notions - Flora's Unique Boutique kreeg zijn definitieve borden

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Kris85
Member
Member
BerichtenCOLON 23
GeregistreerdCOLON 02 Okt 2013, 09:02

D-Tekenaar schreefCOLON
PeterPan1 schreefCOLONHi allen,

Ik vraag het me al een tijdje af omdat ik het mezelf niet meer kan herinneren. Maar weet iemand nog waarvoor de rails in main street vroeger gebruikt werden / waarom ze niet meer gebruikt worden?
Voor wat ze nog steeds gebruikt worden !
De paarden tram :D
Ik heb de paarden nog gezien tijdens swing into spring nog niet zolang geleden dus.
Hier is er een filmpje van de paarden in actie tijdens de kerst

wij hebben de paardentram (en dubbeldekker bus) ook gezien tijdens ons weekend in september! Was weer leuk om te zien na een lange tijd!
Monster-E
Member
Member
BerichtenCOLON 550
GeregistreerdCOLON 06 Jun 2014, 09:06

Eind september hebben we met een stel zo'n tour gedaan door het park.
De TourGuide vertelde toen dat het om een speciaal ras gaat en dat Disneyland erg trots is op dat ze dit ras gebruiken in het park. Dus ik vermoed dat ze voorlopig nog wel blijven rondlopen.
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9221
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Lilly's Boutique at Disneyland Paris 2014

Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
stitchie
Member
Member
BerichtenCOLON 87
GeregistreerdCOLON 06 Okt 2014, 09:56

Mooi winkeltje en i am so in love .. Dat thee servies van Alice in Wonderland is echt schitterend
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207

Disneyland Railroad
Stap aan boord van onze stoomtrein en ga opweg naar een volgend magisch avontuur in het Disneyland® Park.

Afbeelding

Disneyland Railroad: Rij met ons mee!
Stap in voor een ontspannende 20-minuten durende Grand Circle Tour met een authentieke stoomtrein.

Hoor de geluid van de locomotief, het gepuf van de wielen en het signaal van de stoomfluit tijdens je reis aan boord van de Disneyland Railroad. Met handige haltes bij Main Street, U.S.A®, Frontierland®, Fantasyland® en Discoveryland is het de perfecte manier om de magie van Disneyland Park op te snuiven en de pittoreske omgeving in je op te nemen, zoals de Grand Diorama, Indiana Jones and the Temple of Peril en Pirates of the Caribbean.

Disneyland Railroad is ook een snelle en gemakkelijke manier om je door het Park te verplaatsen. En omdat de treinen de hele dag door regelmatig rijden, heb je genoeg tijd om alles bij jouw station te bekijken voordat je instapt

Terug in de tijd
Er zijn vier zorgvuldig gerestaureerde smalspoortreinen die je kunt nemen. Elke trein heeft vijf wagons en is vernoemd naar een Amerikaanse legende.

W.F. Cody
De echte naam van Buffalo Bill De wagons zijn vernoemd naar steden uit het Westen: Silverton, Durango, Denver, Wichita en Cheyenne.

C.K. Holliday
De man die de Santa Fe-spoorweg aanlegde (die meestal wordt gezien als vakantietrein). De wagons zijn vernoemd naar populaire vakantiebestemmingen: Coney Island, Atlantic City, Chesapeake, Long Island en Niagara Falls.

G. Washington
De eerste president van de Verenigde Staten. De trein is blauw-wit-rood gekleurd. De wagons zijn vernoemd naar plaatsen die bekend staan om hun associatie met Washington: Mt. Vernon, Boston, Philadelphia, Yorktown en Valley Forge.

Eureka

Dat riepen de Californische mijnwerkers in 1849 toen ze goud vonden. De wagons zijn vernoemd naar Californische steden: San Francisco, Los Angeles, Monterey, San Diego en Sacramento.

Een oude Disneytraditie
Walt Disney was een echte treinliefhebber, hij bouwde zijn eerste spoorweg in zijn achtertuin. De Carolwood Pacific Railroad, een trein op 1/8-schaal, maakte zijn debuut in 1950 en had een speciaal gebouwde stoomlocomotief die over zijn land reed.

Walt was zo blij met zijn miniatuurspoortrein dat hij besloot zijn liefde voor treinen met de hele wereld te delen. Vandaag de dag heeft elk Disney Park wereldwijd een spoorweg.

Disneyland® Park
Main Street U.S.A.
Minimumlengte
Geen minimumlengte
Leeftijden
Peuters, Alle leeftijden

Afbeelding

Toegankelijkheid & andere informatie

Geleide- en hulphonden toegestaan
Geschikt voor blinde gasten
Geschikt voor gasten die lijden aan een uitputtende ziekte
Geschikt voor gasten die niet lang kunnen staan
Geschikt voor gasten met autisme
Geschikt voor gasten met een amputatie
Geschikt voor gasten met leerproblemen
Geschikt voor slechthorende gasten
Geschikt voor verstandelijk gehandicapte gasten
Geschikt voor visueel gehandicapte gasten
Geschikt voor zwangere vrouwen
Overstappen vanaf rolstoel of ECV vereist

Interesses

Fun met de kleintjes

Gastenbeleid

Houd altijd toezicht op je kinderen.
Gasten met leermoeilijkheden, met een verstandelijke handicap, gedragsstoornissen of autisme worden als groep toegelaten in de attractie mits aanwezigheid van minstens 1 begeleider : 1

The Jungle VIP
Member
Member
BerichtenCOLON 30
GeregistreerdCOLON 06 Apr 2014, 19:18

Ik heb m'n camera meegenomen afgelopen bezoek aan Dlp en ben op het idee gekomen om er korte video's van te maken en die in een specifiek YouTube kanaal te gooien dus bij deze mijn allereerste self-made video in Disneyland: Walking in Main Street USA

Gebruikers-avatar
Mich€l
Member
Member
BerichtenCOLON 719
GeregistreerdCOLON 09 Jun 2014, 10:56

Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207

Na een maandenlange sluiting is Main Street U.S.A. station vandaag terug geopend !
Gasten kunnen vandaag tussen 10:00 en 22:00 uur aan boord gaan van de Disneyland Railroad .

Afbeelding

bron : InsideDLParis
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207

Iconisch treinstation Disneyland Paris na tien maanden weer open

Afbeelding

Disneyland Paris heeft het iconisch treinstation bij de hoofdentree van het pretpark vandaag heropend. Na een onderhoudsbeurt van tien maanden kunnen bezoekers weer gebruikmaken van de authentieke stoomtrein die stopt in Main Street Station.

Het station was sinds september gesloten voor een enorme renovatie. Daarbij werden vrijwel alle onderdelen vernieuwd. Een jonge bezoeker mocht het station na het doorknippen van een lint vanochtend als eerste betreden.

Eerder deze week ging ook familieattractie Peter Pan's Flight weer open na een flinke renovatie, die een half jaar duurde. Veel decorstukken hebben een likje verf gehad. Daarnaast is vrijwel alle verlichting vervangen en werden er videoprojecties toegevoegd.

bron : http://www.looopings.nl/weblog/5730/Ico ... -open.html
Gebruikers-avatar
Michelle
Member
Member
BerichtenCOLON 618
GeregistreerdCOLON 21 Nov 2011, 22:02

Foto's van de korte openingsceremonie van Railroad Mainstreet Station

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Bron foto's: ED92
Afbeelding
38x Disneyland Paris, 18x Disney On Ice, 1x Mediterranean Cruise Disney Magic
Gebruikers-avatar
Angel007
Member
Member
BerichtenCOLON 197
GeregistreerdCOLON 09 Dec 2013, 13:02

Ik weet niet of het al ergens geplaatst is, maar dit is iets wat ons opgevallen is vorige week:

De oude lockers die onder het treinstation waren, zijn volledig verdwenen. Ze werden al heel lang niet meer in gebruik genomen, maar nu zijn ze er dus niet meer.
Tale as old as time, Song as old as rhyme
Certain as the sun , Rising in the east
Beauty and the beast
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar