Disney Tsum Tsum
- Mouseketeer
- Member

Ik heb de volledige set in 1 keer gekocht via de Franse Disney Store website, en ik heb vandaag dezelfde mail gekregen 

Ja slaat echt nergens op.. dit is nooit zo gegaan! Ik hoop dat ik in ieder geval de Dormouse & March Hare krijg, daar was ik vorig jaar al zo zuur van dat ik die misliep!
- Disney Land
- Member

Weet ook niet waarom, maar het gaat denk ik niet gebeuren. Dat hebben ze tot nu toe nooit gedaan.boogschutter schreef:als er dan zoveel vraag achter is, waarom maken ze dan niet gewoon nog een partij ipv zoveel teleurgestelde kopers.
dat is toch een teken dat er veel te weinig gemaakt zijn.
De laatste serie van Jungle Book was ook binnen een paar dagen weg, waarvan sommigen al na een paar uur.
Je moet voor de gehele serie echt snel zijn, maar dit ging inderdaad heel snel. Eigenlijk gekkenwerk hoe snel je moest reageren en ikzelf miste de optie om de gehele set in één keer te kopen. Dat stond er pas ergens in de middag op en lezend naar de reacties zal dat net als absolum ook niet te bestellen zijn geweest.
Ik zat ook te denken de rest via Amerika te bestellen, maar dan ben je volgens mij best veel kwijt.
- Mama van prinsesjes
- Moderator

zou wel kunnen, maar denk dan ook aan inklaringskosten, invoerrechte en btw wat je waarschijnlijk moet betalen. mijn vriendin was eens €80 kwijt daar aan. toen had ze elsa schoenen, 2 poppen en een beker besteld.
Volg onze avonturen op instagram
Ik heb vandaag een mailtje gehad met m'n verzending. En daar staat in dat alle tsums die ik had besteld zijn verzonden. Dus ben benieuwd of ze ook allemaal ontvang thuis. Fingers crossed!
- Mama van prinsesjes
- Moderator

Ze zijn te schattig!!!!
- Mama van prinsesjes
- Moderator

Je bent een schat.Snow schreef:Eventjes geduld en dan mag je ze aan je collectie toevoegen!Mama van prinsesjes schreef:Ze zijn te schattig!!!!
Iemand de Alice tsums al ontvangen?