Algemeen Vragen Topic
@ moula: de einddatum staat op je jaarpas, heb je deze van 3 oktober, dan geld deze normaal maar tot 2 oktober, je krijgt namelijk geen extra dag cadeau, de bedoeling is dat je dus 2 oktober verlengd zodat je 3 oktober weer binnen mag. Indien je niet verlengd is de einddatum dus 2 oktober
Tale as old as time, Song as old as rhyme
Certain as the sun , Rising in the east
Beauty and the beast
Certain as the sun , Rising in the east
Beauty and the beast
Ik kon even het topic niet vinden over de bring a Friend actie niet vinden dus ik post het even hier.
De actie loopt tot eind juli, maar kan ik al van te voren kaarten komen met een datum na die actie? Bijvoorbeeld kaarten voor in september?
En ik begrijp dat de actie jaarlijks terugkomt, is dat dan meestal van april tot juli?
De actie loopt tot eind juli, maar kan ik al van te voren kaarten komen met een datum na die actie? Bijvoorbeeld kaarten voor in september?
En ik begrijp dat de actie jaarlijks terugkomt, is dat dan meestal van april tot juli?
- Maleficent
- Member

- BerichtenCOLON 37
- GeregistreerdCOLON 11 Apr 2014, 08:30
Zijn er leden die binnenkort een bezoek brengen aan Disneyland Parijs?
Ik ben op zoek naar iemand die een foto voor mij kan schieten in zeer hoge resolutie, juiste belichting etc.
Help!
Ik ben op zoek naar iemand die een foto voor mij kan schieten in zeer hoge resolutie, juiste belichting etc.
Help!
Serena
Non omnis moriar
Infinity annual pass holder
- kimberley2909
- Member

- BerichtenCOLON 841
- GeregistreerdCOLON 19 Aug 2014, 13:32
Weet iemand wanneer er meer bekend word over halloween dit jaar?
Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk
Never lose hope
De persrelease (officiële informatie van Disneyland Paris) van de zomer is nog maar onlangs gepubliceerd. Dus voor Halloween nieuws zal het pas in september zijn voor er officieel nieuws komt. De tickets voor de Halloween Soiree zijn al wel in verkoop.kimberley2909 schreefCOLONWeet iemand wanneer er meer bekend word over halloween dit jaar?
Vond niet direct een geschikt topic, dus vraag ik het hier maar: als je in een Disney hotel verblijft, dan kan je uw aankopen in uw hotel laten leveren had ik begrepen? Hoe gaat dat juist in zijn werk? Doen alle winkels dit, of slechts sommige? En kan je de aankopen dan gewoon ophalen aan de receptie?
Nooit iemand die zijn aankopen op die manier is kwijtgespeeld?
Nooit iemand die zijn aankopen op die manier is kwijtgespeeld?

Als je voor 3 uur je aankoop dit kan je hier gebruik van maken. Je geeft het aan bij het betalen, alles wordt in een tasje gedaan met de bon erop en je krijgt een doordruk van de bon om het mee op te halen. Het ophalen doe je in het winkeltje van je hotel na 8 uur (uit mijn hoofd).
Je kan hier ook gebruik van maken als je niet in een hotel zit, dan kan je het naar Village laten sturen en het daar vanaf 6 uur ophalen.
Ik heb van beide diensten gebruik gemaakt en ik vind het heel erg handig, loop je niet zo met die tassen te slepen en je hoeft je aankopen niet uit te stellen tot je weg gaat.
Je kan hier ook gebruik van maken als je niet in een hotel zit, dan kan je het naar Village laten sturen en het daar vanaf 6 uur ophalen.
Ik heb van beide diensten gebruik gemaakt en ik vind het heel erg handig, loop je niet zo met die tassen te slepen en je hoeft je aankopen niet uit te stellen tot je weg gaat.
Je kan het ook naar de partner hotels laten sturen, B&b Explorers, dream castle, magic circus en Kyriad in ieder geval. Deze hebben allemaal disneywinkeltje waar je off je spullen de volgende dag vanaf 7 uur af kan halen maar vaak staan ze er dezelfde avond al.
Alle winkels in de parken en village doen er aan mee. Je moet het wel meteen also je aan de beurt bent bij de kassa zeggen dat je van de shopping service gebruk wilt maken. Ze moeten er namelijk een bon voor printen tijdens afrekenen. Na afrekenen kan het dus niet meer.
Alle winkels in de parken en village doen er aan mee. Je moet het wel meteen also je aan de beurt bent bij de kassa zeggen dat je van de shopping service gebruk wilt maken. Ze moeten er namelijk een bon voor printen tijdens afrekenen. Na afrekenen kan het dus niet meer.
Jeeh, er staan weer foto's op de voorkant van de programma's!
http://download.disneylandparis.com/Dis ... arades.pdf
http://download.disneylandparis.com/Dis ... arades.pdf
- D-Tekenaar
- Member

- BerichtenCOLON 12207
- GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49
Het programma ziet er wel leuk uit !!!
niet alleen van lay out maar ook van programmatie zelf .
niet alleen van lay out maar ook van programmatie zelf .
- D-Tekenaar
- Member

- BerichtenCOLON 12207
- GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49
BB-8 in Lego Star Wars: The Force Awakens
Warner Bros. toont een nieuwe filmpje van Lego Star Wars: The Force Awakens, met BB-8 in de hoofdrol. De game, die de verhaallijn van de jongste Star Wars-film volgt, komt op 28 juni uit voor de PlayStation 4, Xbox One en pc. Ook verschijnen er uitvoeringen voor de PS3, Xbox 360, PS Vita, Nintendo 3DS en Wii U.
bron : http://tweakers.net
Warner Bros. toont een nieuwe filmpje van Lego Star Wars: The Force Awakens, met BB-8 in de hoofdrol. De game, die de verhaallijn van de jongste Star Wars-film volgt, komt op 28 juni uit voor de PlayStation 4, Xbox One en pc. Ook verschijnen er uitvoeringen voor de PS3, Xbox 360, PS Vita, Nintendo 3DS en Wii U.
bron : http://tweakers.net
Ik ben blij dat ze geen meets verwijderd hebben omdat er een nieuw seizoen begint
Maar verder is hij wel redelijk hetzelfde ntl 
Helaas heeft de vriendin met wie ik ga een hekel aan Frozen, dus de sing a long zit er niet in deze keer
Helaas heeft de vriendin met wie ik ga een hekel aan Frozen, dus de sing a long zit er niet in deze keer

[/u