Disney Tsum Tsum

Alles over Disney verzamelingen, Pins, Disney Boeken, Disney Muziek, ...
Wezz
Member
Member

Mijn Alice tsums zijn verloren gegaan met de post. Pffff wat een gezeik. Refund, want ze zijn natuurlijk uitverkocht. Hopelijk zijn ze in Disneyland Paris nog te koop!
DLRP [65] WDW [6] DL [2]
Wezzlog Characters // Wezzvlog
Snow
Member
Member

Afbeelding

Zo te zien krijgt de alice in wonderland set die in Japan uitkomt wel een Dinah tsum!
Ik ben stiekem wel blij dat het me niet is gelukt om via de UK site een set te kopen want ik vind dat de kwaliteit van de Japanse tsum tsums over het algemeen wel beter is.
Disney Land
Member
Member

Wezz schreef:Mijn Alice tsums zijn verloren gegaan met de post. Pffff wat een gezeik. Refund, want ze zijn natuurlijk uitverkocht. Hopelijk zijn ze in Disneyland Paris nog te koop!
En die mail heb ik nu ook gekregen.

Eerst kreeg ik een mail met de reactie dat het onderweg was. Ik had gereageerd omdat het wel erg lang duurde. Normaal krijg je je bestelling binnen een week aan huis.
Ze stuurden mij een link waar ik het pakket kon volgen. Dat was van een bedrijf waar ik nog nooit van had gehoord. Normaal krijg je gewoon een link met de Nederlandse vervoerder.

Ik vond het al vreemd dat het zo lang duurde. Ik vond het ook vreemd dat het pakket ineens zoek was, maar nu ik jouw reactie lees dat ze van jou (en waarschijnlijk van meerderen) ook 'zoek' :no: zijn geraakt weet ik het zeker: medewerkers van de Disney store drukken ze zelf achterover.

Ik heb al een mail gestuurd dat ik het niet eens ben met de gang van zaken.
Het gebeurt al vaker dat er dingen later toch niet leverbaar meer zijn.
Als de Disney Store zo zijn zaken doet dat het personeel de mogelijkheid heeft om alles achterover te drukken voordat de rest een kans krijgt en afgescheept worden met een mail dat het toch niet leverbaar is, zien ze mij daar niet meer terug. Heb het een beetje gehad met die online store.

Hopen op Parijs dan maar.........
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator

ik kreeg de vorige keer ook een link van een ander bedrijf. maar van te voren kreeg ik wel een richt dat het geleverd zou worden. van dat bedrijf. ging allemaal erg goed, ik heb niks te klagen over de nieuwe transportbedrijf. ik vrees dus idd dat er iets anders aan de hand is.
Volg onze avonturen op instagram
Andastra
Member
Member

Zijn deze nu al te koop in Disneyland zelf of moeten ze nog komen? Iemand enig idee wanneer dan?
Afbeelding
moorhunhe
Member
Member

Ze zijn er al sinds de release op de websites, ook in DLRP ;)
Wezz
Member
Member

Er is iets meer aan de hand, geloof er niks van dat er zoveel pakketjes verdwijnen enzo. Heel raar! In Parijs waren ze vandaag nergens te vinden, hopelijk later meer geluk. Ik wil zo graag de Alice tsums, vorig jaar liep ik ze ook al mis!
DLRP [65] WDW [6] DL [2]
Wezzlog Characters // Wezzvlog
Snow
Member
Member

Wezz schreef:Er is iets meer aan de hand, geloof er niks van dat er zoveel pakketjes verdwijnen enzo. Heel raar! In Parijs waren ze vandaag nergens te vinden, hopelijk later meer geluk. Ik wil zo graag de Alice tsums, vorig jaar liep ik ze ook al mis!
Mocht je ze echt graag willen hebben en kan je ze in Parijs niet vinden dan zou ik eventueel nog wat extra alice tsums uit Japan kunnen mee bestellen voor je.
moorhunhe
Member
Member

Dan zijn ze in het park ook al uit stock momenteel :/

Ik had het ook een keer, tsum niet geleverd. Kreeg mail dat het eraan kwam. Nooit gekomen, uiteindelijk maar kwijt met de post volgens hun. Kon geen nieuw meer krijgen, uit stock.
2 weken later lag toch nog de tsum in de bus! Hoe, was toch uit stock???
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator

Afgelopen weekend dansweekend. Wat was ik trots op mijn kleine ballerina's. :D
Voor hun een boeketje met een Tsum Tsum erin. Mede mogelijk gemaakt door Snow. nogmaals bedankt Snow.
hun reactie: OWWWWWW het is een ballerina Tsum Tsum. :D

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Snow
Member
Member

^ Super leuke foto's! Nogmaals geen dank. (:
Fijn dat je meiden er blij mee zijn!
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator

Afgelopen dinsdag was het Tsum Tsum Teusday en zijn er 2 setjes in de verkoop gebracht. Echter waren ze online nog niet te koop. Aanstaande dinsdag is het zo ver en zijn de Finding Dory- en Little Mermaid Tsumsets te koop.

Afbeelding

Afbeelding

Vergeet niet te bestellen via onze link, deze vind je op ons forum bovenaan onder aanbiedingen of hier: http://www.cafemickey.com/forum/promo.php
Rechts zie je de link voor de Disney Store UK of je vind hem hier: http://bit.ly/1UHqGRG
BibiTotoLover
Member
Member

Zijn allemaal weer erg schattig zeg!!
AfbeeldingWaiting for the day we'll meet. Afbeelding
Takkie
Member
Member

Wij hebben ze net allemaal kunnen bemachtigen in DLP!!! :-)
Who says we have to grow up? - Walt Disney
http://www.instagram.com/anieksdaydream
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator

Takkie schreef:Wij hebben ze net allemaal kunnen bemachtigen in DLP!!! :-)
echt? waren ze er allemaal?
Plaats reactie

Terug naar “Disney verzamelen & Pin Trading”