Disney voor mindervaliden

vdbemdsa
Member
Member

Hij gaat dan waarschijnlijk icoontje rolstoel rechtsboven op foto krijgen, heeft mijn man ook, transfer met hulp, dus mag hij overal in behalve Peter Pan, mijn man mag zelfs in Crush, maar je neefje is slechts 5 dus moet je ook weer denken aan de maatregelen ivm grootte. Maar hij mag echt wel veel dingen doen hoor.
Dave
Member
Member

D-Tekenaar schreef:Het kan zijn dat je gewoon al een autoreplay gehad hebt hoor !
Want voor een echte is het wel heel snel hoor .

De autoreplay en nog geen 10 minuten later ook een gewone. Viel me ook al op, zeker voor dat uur.

Oké wat jullie zeggen is wel een geruststelling. Bedankt voor de vele respons!!
juttawdw
Member
Member

Op een engels forum vond ik dit:

I noticed the Donald desk room was open so went in there - you can get the disability passes here before going into the park. Far less busy than city hall. (If going to the studios first get the pass from studio services). It was empty so had a chat with the CM there named Maarten. He explained the changes to the orange temporary disability pass starting in may. It will be the same as in the American Disney parks. The CM at the ride will write a time on the pass to return. This will be the same as the current main queue wait time. So if you go to the ride at 1pm and the queue time is 60 mins, your return time to ride using the orange pass will be 2pm. The good thing is that more than one person can accompany, the same as the green disability pass. So it's not a pass to ride immediately - it just means you don't have to walk along in the main queue. The green pass remains the same, no changes, but if you don't have a blue badge they will need to see proof of disability like DLA and a note from doctor dates within 3 months.
calimero
Member
Member

Oke ergens heel logisch dat ze de regels zo gaan doen als het ook in amerika is. Heb er zelf geen problemen mee als zo zou worden. Ja word meer plannen als je een oranje kaart hebt maar is wel eerlijk. Benieuwd of voor de groene kaart het echt bij het oude blijft.
Laatst gewijzigd door calimero op 12 apr 2016, 21:57, 1 keer totaal gewijzigd.
D-Tekenaar
Member
Member

Het nieuwe systeem scheelt opzich niet zo gek veel van het huidige systeem van de groene kaarten .
Het zal allesinds weer voor wat minder onbegrip zorgen .
Lizzi
Member
Member

Mijn moeder kan door lichamelijke problemen eigenlijk niet zolang staan. Vorig jaar toen we in Disney waren heeft ze toch wel vaak lang in de rij gestaan omdat ze het wel leuk vond om mee te gaan op de foto's enz. Maar na ons reisje heeft ze daar nog heel lang last van gehad en ze heeft ook flink op haar donder gehad van de arts. Als ze een verklaring zou krijgen van de arts zou ze dan zo'n kaart kunnen krijgen dat ze op een bepaalde tijd terug moet komen? En moet ik dan met mijn twee kinderen in de gewone rij of kunnen we dan bij haar wachten?
Mijn moeder vindt het maar onzin maar ik zou het wel fijn vinden als ze dit keer niet zoveel tijd nodig zou hebben om te herstellen als we terug zijn.
Annet
Member
Member

Ik weet niet wat haar aandoening is, afhankelijk daarvan krijg je namelijk een groene kaart waarmee je 4 personen mee mag nemen of een oranje waarmee je er 1 mag meenemen. Oranje is voor de tijdelijke aandoeningen, maar ik heb fibromyalgie en dat classificeren ze ook als tijdelijk, ook al is dat helaas niet zo.
olafLover
Moderator
Moderator

Met een oranje kaart mag je 1 iemand meenemen, met een groene 4, maar mijn ervaring is dat ze bij de oranje kaart bij de terugkom tijden voor characters niet zo moeilijk doen, dus ik verwacht dat jullie dat met haar mee kunnen wachten, ze zetten het aantal mensen op het kaartje, dus zorg dat je er met de kinderen staat en vragen, nee heb je, ja kan je krijgen
Angel007
Member
Member

In de mail die ik vandaag gekregen heb staat dat er voor de eac nieuwe regels zijn... Iemand enig idee welke? Want dat staat er niet bij, enkel dat je voor meer info naar bpa of donalds desktop moet.

De oude passen zouden niet meer geldig zijn vanaf 26/06/16 en zullen omgeruild moeten worden voor nieuwe?
Tale as old as time, Song as old as rhyme
Certain as the sun , Rising in the east
Beauty and the beast
juttawdw
Member
Member

Het enige dat ik begrepen heb is dat "ergens" in juli het informatieboekje voor mindervalide wat op internet staat aangepast is en we daar alle informatie kunnen vinden
calimero
Member
Member

Regels zijn inderdaad nog niet op internet te vinden. Zullen moeten wachten tot ze er op staan of tot iemand naar dlrp is geweest en nieuwe kaart heeft gehaald. En let op IEDEREEN die jaarkaart heeft en een EAC heeft of die nu nog geldig is of niet MOET langs BPA om een nieuwe te halen. Dus neem voor zekerheid wel autipas mee of gehandicaptenparkeerkaart of brief van je arts.
juttawdw
Member
Member

op FB staat bij dlrpfans een foto van de nieuwe oranje easy acces pass
Prins Adam
Beheerder
Beheerder

Dit is ze, je krijgt een uur gelijk aan de wachttijd -10min. Dus zoals een soort fp eigenlijk en je mag maar 1 attractie per keer doen.
Je moet ook tijdens elk verblijf een nieuwe kaart halen.

Afbeelding

Dank aan DlrpFans voor de foto

Meer info vind je hier: Meer info vind je hier: http://www.disneylandparis.be/nl/gasten ... perkingen/
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
D-Tekenaar
Member
Member

Hahahaha wat een systeem !
Lekker moeilijk :S
Iejoortje
Member
Member

Ik vind het prima. :) Gewoon de wachttijd die er staat ook wachten. En ipv de rij in, kunnen we nog andere dingen doen. Prima zo!!

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Plaats reactie

Terug naar “Gasten Services - Disneyland Paris”