Disney voor mindervaliden

BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9221
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Prins Adam schreefCOLONDit is ze, je krijgt een uur gelijk aan de wachttijd -10min. Dus zoals een soort fp eigenlijk en je mag maar 1 attractie per keer doen.
Je moet ook tijdens elk verblijf een nieuwe kaart halen.

Afbeelding

Dank aan DlrpFans voor de foto

Meer info vind je hier: Meer info vind je hier: http://www.disneylandparis.be/nl/gasten ... perkingen/
Dit systeem kom er omdat er veel misbruik is, natuurlijk worden eerlijke mensen nu mee gestraft. Wie een jaarkaart heeft een paar dagen blijft, krijgt een kaart voor die dagen. (in het jaarkaartbureau) Bij volgend verblijf moet je opnieuw gaan achter een nieuwe kaart.
Dagjesmensen moeten elke dag naar City Hall een nieuwe halen. In het Jaarkaartbureau zou een aparte balie zijn volgens Filip, zodat de wachttijd meevalt.
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
olafLover
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 1528
GeregistreerdCOLON 10 Nov 2015, 14:49

Aan de stempeltjes te zien mag je wel met meerdere mensen terug komen ipv de ene begeleider die de oranje kaart oorspronkelijk had? Ik vind het wel een eerlijk systeem en als je met meer mag, ook gezelliger als je met bv 4 mensen op pad bent. Een keer met 4 personen waarvan 1 een oranje kaart op weggeweest en we moesten continue opsplitsen, zou dit prettiger hebben gevonden.
Ook de wachttijd - 10 minuten vind ik een goede oplossing. Ook een keer met een groene kaart op pad geweest en dat voordeel is wel zo groot dat het zelfs als je hem mag gebruiken oneerlijk voelt. De vriendin met wie ik was zit in een rolstoel, zou prima kunnen wachten, ze kan alleen niet door de wachtrij. Om 4 uur hadden we alle attracties gehad die we wilden doen.
Gebruikers-avatar
SlinkyDog
Member
Member
BerichtenCOLON 35
GeregistreerdCOLON 09 Mrt 2014, 16:40

Veranderd de groene kaart ook? En kan iemand in Jip en Janneke taal uitleggen hoe dit systeem nou werkt :lol: ;)
It's kind of fun to do the impossible ~ Walt Disney
Iejoortje
Member
Member
BerichtenCOLON 315
GeregistreerdCOLON 04 Aug 2015, 09:08

Je gaat met die kaart naar een cm bij de attractie. Bv om 14 uur kom je bij Peter Pan. Als er 60 minuten wachttijd op de borden staat, zetten hun op die kaart dat jij om 14:50 uur Peter Pan de attractie in mag. Tot die tijd mag je bij geen enkele andere attractie "reserveren". Daardoor is het dus onmogelijk om bij meerdere attracties tegelijk een tijd te reserveren en wordt het eerlijker.
Zoals ik het heb begrepen geldt dit voor zowel de groene als de oranje kaart. Bij elk verblijf moet je een nieuwe kaart halen.

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
vdbemdsa
Member
Member
BerichtenCOLON 228
GeregistreerdCOLON 25 Aug 2010, 11:01

Groene kaart blijft hetzelfde, is ons althans dit weekend zo gezegd, oranje kaart krijg je dus een uur, afhankelijk van de wachtrij, echter, wij hadden ons uur met de groene kaart voor autopia, een mevrouw met haar zoontje die een oranje kaart had kwam toen net voor ons. De CM deed haar de uitleg, maar mevrouw werd zo boos, dat hij haar toch maar doorgelaten heeft, en ja, dus voor ons, en ons uur was het thans, dus wij maar weer braaf wachten.
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

Ik heb net even contact gehad bij Disneyland Parijs :)
En zij konden met bevestigen dat de groene kaart gewoon hetzelfde blijft .
Zoals vdbensa hier boven al zegt :)
Gebruikers-avatar
Steven78
Member
Member
BerichtenCOLON 216
GeregistreerdCOLON 24 Sep 2014, 09:01

D-Tekenaar schreefCOLONIk heb net even contact gehad bij Disneyland Parijs :)
En zij konden met bevestigen dat de groene kaart gewoon hetzelfde blijft .
Zoals vdbensa hier boven al zegt :)
Dus als ik het goed heb moet je als je een groene kaart hebt die nog geldig is je niet opnieuw aanmelden bij BPA?
"We're not trying to entertain the critics ... I'll take my chances with the public." - Walt
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207

zoals ik het verstond niet nee :)
Maar neem voor de zekerheid je papieren mee .
Dan ben je zeker van je stuk .
Maar volgens de cast member en haar verantwoordelijke bleef alles gewoon hetzelfde .
Gebruikers-avatar
Steven78
Member
Member
BerichtenCOLON 216
GeregistreerdCOLON 24 Sep 2014, 09:01

D-Tekenaar schreefCOLONzoals ik het verstond niet nee :)
Maar neem voor de zekerheid je papieren mee .
Dan ben je zeker van je stuk .
Maar volgens de cast member en haar verantwoordelijke bleef alles gewoon hetzelfde .
Ok,bedankt!
Zal in ieder geval een nieuw doktersattest voor mijn dochter meenemen zodat we zeker zijn.
"We're not trying to entertain the critics ... I'll take my chances with the public." - Walt
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207

Geen dank Steven78 !
Normaal heb je het niet nodig :)
Maar baat het niet...dan schaat het niet .
Iejoortje
Member
Member
BerichtenCOLON 315

vdbemdsa schreefCOLONGroene kaart blijft hetzelfde, is ons althans dit weekend zo gezegd, oranje kaart krijg je dus een uur, afhankelijk van de wachtrij, echter, wij hadden ons uur met de groene kaart voor autopia, een mevrouw met haar zoontje die een oranje kaart had kwam toen net voor ons. De CM deed haar de uitleg, maar mevrouw werd zo boos, dat hij haar toch maar doorgelaten heeft, en ja, dus voor ons, en ons uur was het thans, dus wij maar weer braaf wachten.
Als iemand zo'n ruzie gaat staan maken, direct de schaar in de EAC. :o Zulke mensen moeten zich kapot schamen, Disney doet al zo verschrikkelijk veel voor mensen met een beperking. :thumbs:
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207

En toch zie je het meer hoor ... helaas !
Wij hadden tijdens Swing into Spring nog een spaanse famille voor ons die de boel bijeen riep omdat ze er niet meteen en met zijn alle inkonden . En zoals het steeds is krijgt de grootste mond het meeste ! Want 5 minuten later zaten ze erin met 4 Auto's .
Ik vind ook dat Disney van alle parken het meeste zijn best doet voor het aangenaam te maken .
Ik denk ook wel dat dit is door hun jarenlange band met Make A Wish enzo .
Ze weten echt wat ze doen !
En zo goed als alles is toegankelijk ( en hierbij bedoel ik ook winkels en paden )
En dat is ook al heel erg belangrijk .
Iejoortje
Member
Member
BerichtenCOLON 315

Helaas heb ik het ook al vaak gezien. 1 keer tegen een Nederlander flink uitgevallen en gevraagd waar ze het lef vandaan haalde om zo tegen een CM tekeer tegaan. Toen kreeg ik als antwoord dat ik niet wist wat het is om te leven met een kind met een beperking. Heb toen even 2 EAC's uit mijn tas getrokken en geantwoord dat ik met 2 kinderen met autisme, waarvan oudste ook verstandelijke beperking en epilepsie heeft, en een man met autisme toch echt wel weet waar ik het over heb. Maar we zijn toch ver*piep* God niet?? Vrouw is toen al vloekend weggelopen.
Ik kan me er zo aan ergeren.....
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207

Sommigen mensen denken echt dat ze alleen op de wereld zijn :S
Laatst zag ik nog een vrouw met een prachtige dochter .
Daar zag je ook echt totaal niets aan .
En ik denk dat ze ook last had van mensen die commentaar hadden .
Want ze had op het shirt van haar dochter een badge gemaakt waarop stond dat ze een verstandelijke beperking had ( zo een logo ) .
Dit is ook echt geen oplossing .... Maar soms ben je echt ten einde raad na al die ongehoorde commentaar van andere mensen .
Dat is ons voordeel zeg maar ... bij ons zie je het !!!
vdbemdsa
Member
Member
BerichtenCOLON 228
GeregistreerdCOLON 25 Aug 2010, 11:01

D-Tekenaar schreefCOLONSommigen mensen denken echt dat ze alleen op de wereld zijn :S
Laatst zag ik nog een vrouw met een prachtige dochter .
Daar zag je ook echt totaal niets aan .
En ik denk dat ze ook last had van mensen die commentaar hadden .
Want ze had op het shirt van haar dochter een badge gemaakt waarop stond dat ze een verstandelijke beperking had ( zo een logo ) .
Dit is ook echt geen oplossing .... Maar soms ben je echt ten einde raad na al die ongehoorde commentaar van andere mensen .
Dat is ons voordeel zeg maar ... bij ons zie je het !!!
Het voor deep dat je het site is Ook niet alles hoor, Daar houden sommigen Hun Ook niet aan hoor, elk voor zich lijkt het meestal, soms heb ik zo een zin om serieus door te knallen met echtgenoot in rolstoel, maar Ja, Daar Ben ik Dan weer te braaf voor
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar